الوویپ » بلاگ
شاخصهای کلیدی عملکرد (KPI) یکی از مهمترین متغیرها در دنیای هر کسب و کاری است. KPI یک متغیر قابل اندازهگیری است که کمک میکند تا
راه اندازی مرکز تماس نقش مهمی در ایجاد یک تجربه عالی برای مشتریان، در جهت رفع نیاز آنها دارند. مشتریان شرکتها و سازمانها انتظار دارند
فناوری ویپ و به طور کلی پشتیبانی VoIP، امروزه گزینه مدرن و اصلی بیشتر کسب و کارها در سرتاسر جهان به حساب میآید. اما نصب
راه اندازی مرکز تلفن در دنیای امروز همیشه یکی از دغدغههای کسبوکارها و سازمانها بوده است. تاریخچه تلفن و استفاده از خدمات تلفن برای مسائل
اهمیت توجه به KPI کال سنتر از آن جهت است که نگاه ما را نسبت به چالشهای پیش روی مرکز تماس تغییر میدهد. توجه به
تجربهی مشتری (CX) و مدیریت آن، از ابتداییترین و مهمترین مسائل مربوط به یک کسب و کار است. زمانی که یک مشتری با یک کسب
شاخص های عملکردی زیادی برای سنجش کیفیت یک مرکز تماس وجود دارد؛ اما چگونه میتوانید KPI مرکز تماس خود را که به شما در ارائه
عملکرد خوب در مراکز پشتیبان VoIP یکی از دلایلی است که مشتریها را به محصولات یا خدمات کسب و کار ما ترغیب میکند. در حقیقت
بدون شک عملکرد یک کال سنتر را بدون ارزیابیهای معمول شاخص کلیدی عملکرد (KPI) مرکز تماس نمیتوان شناخت و رسیدن به اهداف، بدون ارزیابی درست
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری موارد دیگر میتوانید مرکز تماس خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید
پس از ثبت درخواست، با شما در اولین فرصت تماس خواهیم گرفت.