الوویپ > سیستم تلفنی اداری
سیستم تلفنی اداری
سیستم تلفنی الوویپ امکان مدیریت داخلیها، صفها، پرسنل دورکار و ارتباط بین شعب را برای شما فراهم میکند. همچنین مواردی چون ضبط مکالمات، گروهبندی تماسها، نظرسنجی اپراتور و کنفرانس تلفنی برخی دیگر از امکانات سیستم تلفنی الوویپ به شمار میآیند.
امکانات و ویژگی ها
پشتیبانی از تمام خطوط
الوویپ به صورتی طراحی شده است که از تمام خطوط مخابراتی پشتیبانی کند. بنابراین شما برای راهاندازی و بهرهبرداری از مرکز تماس خود نیازی به ایجاد یک خط خاص و در نتیجه صرف هزینه مازاد نخواهید داشت
کنفرانس تلفنی
به کمک این ویژگی میتوانید به همراه اپراتور و مشتری یک اتاق کنفرانس تلفنی سه نفره تشکیل دهید و به گفتوگو بپردازید
سناریو تماس
برای مدیریت مرکز تماس خود میتوانید سناریوهای دلخواهی در قسمتهای مختلف مرکز تماس خود تعریف و اجرا کنید
گزارش تحلیلی و گرافیکی
الوویپ گزارشهای کاملی در خصوص تعداد تماسهای فعال، تماسهای قطع شده، میانگین زمان مکالمات به همراه گزارش عملکرد هر کدام از اپراتور ها و بسیاری موارد دیگر را به صورت گرافیکی مهیا میکند.
ضبط مکالمات
تمامی مکالمات صورت گرفته در مرکز تماس ضبط و در حافظه سرور شما ثبت میشود و هر زمانی که نیاز داشته باشید میتوانید آنها را به صورت آنلاین پخش یا دانلود کنید
(IVR) تلفن گویا
هنگام تماس مشتری پیام دلخواه ضبط شده شما با استفاده از کدهای دستوری برای هدایت مشتریان به واحدهای مختلف پخش میشود
مدیریت پیشرفته صف ها
بر اساس پارامترها تعیین شده توسط شما، زمان انتظار کاربران در صفهای تماس و نحوه مسیردهی به تماسها برای اتصال به اپراتورها یا واحدهای مختلف را مدیریت میکند.
تعیین زمان پاسخگویی
این امکان برای شما وجود دارد تا شرایط و زمان پاسخگویی شرکت یا دپارتمانهای مختلف خود را تعیین کنید. شما میتوانید بازه زمانی فعالیت هر دپارتمان یا اتمام ساعات کاری شرکت را در سیستم تعریف و اجرا کنید
پشتیبانی از تمام خطوط
الوویپ به صورتی طراحی شده است که از تمام خطوط مخابراتی پشتیبانی کند. بنابراین شما برای راهاندازی و بهرهبرداری از مرکز تماس خود نیازی به ایجاد یک خط خاص و در نتیجه صرف هزینه مازاد نخواهید داشت
پارکینگ تماس
به کمک پارکینگ تماس میتوانید تماسهای خود در حالت انتظار قرار دهید (پارک کنید) تا داخلی شما آزاد شود و در فرصت مناسب به این تماسها پاسخ دهید
ارتباط بین شعب
این سرویس قابلیت ارتباط و یکپارچهسازی بین شعب و واحدهای مختلف سازمان شما را فراهم میکند. به کمک آن کل مجموعه شما را بدون محدودیت جغرافیایی به هم متصل میکند و یک مرکز تماس یکپارچه را تشکیل میدهد
شنود و نجوا
مدیر کل مجموعه یا مدیران هر دپارتمان بر اساس سطح دسترسی تعیین شده میتوانند به تماسهای فعال در مرکز تماس گوش دهند و در صورت لزوم بدون آن که مشتری متوجه شود با اپراتور خود صحبت یا به اصطلاح نجوا کنند
لیست سیاه
به کمک این ماژول میتوانید شمارههای مورد نظر خود را اصطلاحا بلاک کنید. شمارههای موجود در این لیست دیگر قادر به برقراری تماس با شما نخواهند بود.
اعلان عمومی
شما میتوانید به کمک بلندگوی تلفنها صدای خود را به همه پرسنل برسانید. به عنوان مثال میخواهید یکی از همکارانتان را اصطلاحا پیج کنید. این ماژول این امکان را به راحتی در اختیار شما قرار میدهد.
سناریو نویسی اختصاصی
پاسخگویی به سبک کسب و کارتان با نرم افزار مرکز تماس
در مسیر توسعه کسب و کار
توسعه پذیری نامحدود نرم افزار مدیریت ویپ
یکی از ویژگیهای منحصربهفرد الوویپ قابلیت گسترش و توسعه نامحدود آن است. این موضوع هنگامی بیشتر به چشم میآید که شرکت شما یک مجموعه در حال رشد باشد. در آن زمان شما نه تنها هیچ محدودیتی برای گسترش سازمان خود ندارید بلکه هزینه مازادی هم لازم نیست برای این توسعه پرداخت کنید. شما میتوانید از خطوط شبکه فعلی مجموعهتان برای این کار استفاده کنید و نیازی به سیمکشی مجزای تلفن نخواهید داشت. نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد قابلیت تشکیل تیمهای دورکاری در هر نقطه از کشور است. پرسنل شما برای استفاده از کلیه امکانات الوویپ تنها چیزی که نیاز دارند یک کامپیوتر و یک هدست است. با این شرایط تمام فعالیتهای تیم دورکاری شما مطابق زمانی است که در شرکت به صورت حضوری مشغول به کار هستند.
همراه اپراتور های خود باشید
تحلیل عملکرد پرسنل مرکز تلفن
طبیعتا اپراتورهای یک مرکز تماس به حمایت و همراهی شما به عنوان مدیر مجموعه یا دپارتمان خود بسیار نیاز دارند. در این راستا شما با کمک ویژگی ضبط مکالمات، شنود، نجوا و کنفرانس تلفنی میتوانید در هر شرایطی به اپراتورهای خود کمک کنید تا در کار خود پیشرفت کنند. شما با بررسی مکالمات ضبط شده میتوانید مشکلاتی که اپراتورها در برخورد با مشتریان دارند را شناسایی کنید و برای برطرف کردن این مشکلات، آموزشهای لازم را برای آنها در نظر بگیرید. همچنین در تماسهای فعال، این توانایی را دارید تا بدون متوجه شدن اپراتور و مشتری به مکالمات آنها گوش دهید و در صورت نیاز با اپراتور خود صحبت و راهنماییهای لازم را به وی منتقل کنید. این ویژگی الوویپ تحت عنوان نجوا شناخته میشود و مشتری صدای شما را در زمان گفتگو نخواهد شنید. البته که کار به همینجا ختم نمیشود. به کمک سیستم کنفرانس تلفنی الوویپ میتوانید در تماسهای فعال مکالمه گروهی تشکیل دهید تا اپراتور خود را در مذاکره با مشتری همراهی کنید.
به جزئیات دقت کنید
نظارت لحظه ای به عملکرد مرکز تماس
اگر یکی از دغدغههای شما نظارت بر عملکرد مرکز تماس و اپراتورهایتان باشد، الوویپ میتواند به شکل هوشمندانهای به این دغدغه شما پاسخ دهد. داشبورد گرافیکی الوویپ از تعداد تماسهای فعال، قطع شده و میانگین زمان مکالمه تا کاربران در صف انتظار، گزارشهای آماری دقیقی به شما ارائه میدهد. این جزئیات به شما کمک میکند تا در لحظه عملکرد مجموعه خود تحت نظر داشته باشید. به عنوان مثال فرض کنید یکی از مشکلات شما کاهش مشتریان جدید یا نارضایتی مشتریان قدیمی باشد. در این حالت با بررسی تعداد تماسهای بیپاسخ و ساعت آنها، ریشه برخی از چنین مشکلات را برطرف کنید. یا مثلا فرض کنید شرکت شما نیاز به افزایش یا تعدیل نیرو برای مرکز تماس خود دارد. برای این کار کافی است میانگین زمان مکالمات را در بازههای زمانی مشخصی از طریق داشبورد گرافیکی الوویپ بررسی تا شناخت دقیقی از نیاز شرکت خود به افزایش یا کاهش نیرو پیدا کنید.
سوالات متداول
پیشنهاد برای ...
امکانات الوویپ
اطلاع رسانی انبوه تلفنی
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
راهکار مرکز تماس
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
سیستم تلفنی اداری
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس سیپ ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
مجله الوویپ
اتوماسیون خدمات مشتری چیست؟ مزایا و موارد استفاده
امروزه اتوماسیون خدمات مشتری، نحوه تعاملات در مراکز تماس را متحول ساخته و با پشتیبانی هوش مصنوعی مداخلات
آیا استفاده از چتبات در کالسنتر توصیه میشود؟
استفاده از چتبات در کالسنترها رواج زیادی پیدا کرده است. با ادامه تکامل فناوری، کسبوکارها به دنبال راههای
کاربرد VoIP در صنعت ساختمانی و ساخت و ساز
استفاده از VoIP در صنعت ساختمانی، هر روز بیش از پیش ضرورت پیدا میکند. شرکتهای ساختمانی اغلب چندین