alovoip-logo

مراکز درمانی و سلامتی

مراکز درمانی و سلامتی مانند بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، آزمایشگاه‌ها و مطب پزشکان جزو آن دسته از مراکزی است که مدیریت ارتباط تلفنی در آن‌ها بسیار لازم و ضروری است. پاسخگویی به موقع و سریع به بیماران خصوصا در زمان‌های اورژانسی، اطلاع‌رسانی در خصوص نتایج آزمایش‌های پزشکی و نوبت دهی به مشتریان از جمله چالش‌هایی هست که مراکز درمانی با آن روبرو هستند. به همین دلیل وجود یک سیستم تلفنی هوشمند که بتواند این چالش‌ها را حل و فصل کند، نیازی ضروری برای مراکز درمانی خواهد بود. 

چرا مراکز درمانی و سلامت به یک سیستم تلفنی هوشمند نیاز دارند؟

  • نیاز به مدیریت تماس‌ها  به دلیل تعداد زیاد تماس‌ها
  • پاسخگویی به موقع و سریع به بیماران و مراجعه‌کنندگان
  • ارائه ویزیت و مشاوره تلفنی و محاسبه و دریافت هزینه آن
  • ارتباط یک‌پارچه بین واحد‌های مختلف بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها
  • پاسخگویی در زمان‌های اورژانسی به بیماران

مدیریت تعداد بالای تماس‌ها

یکی از چالش‌های مراکز درمانی، تعداد تماس‌های بالا بیماران و مراجعه کنندگان است که مدیریت این تعداد از تماس‌ها خود مسئله مهمی خواهد بود. شما با استفاده از یک سیستم تلفنی هوشمند می‌توانید به طور موثر این چالش را حل و فصل و به شکل هوشمندانه‌ای تماس‌ها را مدیریت کنید. به عنوان مثال شما می‌توانید استراژی طراحی کنید که اگر بیماران بیشتر از زمان معینی، در انتظار اتصال به اپراتور یا منشی بودند، تماس آن‌ها به فرد دیگری منتقل شود. یا اینکه با استفاده از منشی هوشمند تلفنی راهنمایی‌های لازم را به بیمار برای اخذ نوبت، دریافت نتیجه آزمایش و بسیاری موارد دیگر ارائه شود.

جلوگیری از اتلاف وقت بیماران

طبیعتا بیماری که با یک مرکز درمانی تماس می‌گیرد، توقع دارد هر چه سریع‌تر به تماس وی پاسخ داده شود و ما اغلب شاهد این هستیم که بیماران زمان زیادی را در انتظار اتصال به کارشناس می‌مانند. وجود یک سیستم تلفنی بروز این امکان را به شما می‌دهد تا با طراحی استراتژی‌های مختلف زمان پاسخگویی به بیماران را به کمترین حالت ممکن کاهش دهید. به عنوان مثال اگر بیماران از مدت‌ زمان معین بیشتر در انتظار اتصال به کارشناس یا پزشک مورد نظر باشند، به صورت خودکار تماس بیمار به فرد دیگری دیگری منتقل شوند. یا سناریویی تعریف کنید که تماس بیمار به تلفن همراه کارشناس یا پزشک مورد نظر شما متصل شود. 

امکان محاسبه هزینه ویزیت و مشاوره تلفنی و پرداخت آن

بیماران در بسیاری از موارد نیاز به دریافت مشاوره یا حتی ویزیت تلفنی دارند. اما یکی از چالش‌هایی که مراکز درمانی اغلب با آن مواجه می‌شوند مسئله محاسبه هزینه آن است. یک سیستم تلفنی هوشمند می‌تواند از طریق امکانات ویژه خود و ارتباط با سایر سامانه‌ها، این مشکل را برطرف کند. به عنوان مثال کلنیک‌های روانشناسی و روان‌پزشکی و پزشکان متخصص می‌توانند به ازای هر دقیقه یا ساعت از تماس، هزینه خدمات خود را به صورت فاکتور برای بیماران صادر و بیماران نیز هزینه را از طریق تلفن و به کمک منشی تلفنی هوشمند پرداخت کنند.

ارتباط یکپارچه بین واحد‌های مختلف

یک کلینیک یا یک مرکز درمانی معمولا از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. یا حتی ممکن است یک داروخانه یا مرکز مشاوره روان‌شناسی، شعبه‌های مختلفی در سطح شهر یا کشور داشته باشد. طبیعتا نیاز به یک ارتباط یکپارچه بین این واحد‌ها یک مسئله مهم و ضروری است. از طریق تمامی تماس‌های داخلی مجموعه برای شما هیچ هزینه‌ای نخواهد داشت. یک سیستم تلفنی یکپارچه این امکان را به شما می‌دهد که همه واحد‌های مختلف را بدون چالش به هم متصل کنید.

پاسخگویی در زمان‌های اورژانسی به بیماران

یک پزشک، دندان‌پزشک، داروساز و یک مشاور روان‌شناسی، قطعا برایش پیش آمده است که در زمان‌های اورژانسی بیمارش نیاز به ارتباط تلفنی با وی داشته باشد. حال چالش این است که شاید پزشک تمایلی نداشته باشد که شماره تلفن شخصی خود را در اختیار بیماران قرار دهد. اما در صورت وجود یک سیستم تلفنی، شما این امکان را دارید که در ساعات خاص یا حتی برای بیماران خاص خود، تماس را از طریق تلفن مطب یا مرکز درمانی خود جواب دهید. به این صورت که بیمار بدون داشتن شماره همراه شما، در صورت تماس با مطب، تماسش به تلفن همراه شما منتقل می‌شود.

مراکز درمانی که به الوویپ اعتماد کرده‌اند

امکانات الوویپ

نرم‌افزار الوویپ برای مدیریت هوشمند مرکز تماس امکانات و محصولات منحصر‌به‌فردی را در اختیار مجموعه شما قرار می‌دهد. با استفاده از این محصولات می‌توانید کارایی و توان مدیریتی خود را به شکل چشم‌گیری افزایش دهید. 

سیستم تلفن اداری

این محصول مدیریت داخلی‌ها، گروه‌های تماس ترانک‌ها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری موارد دیگر را برای شما امکان‌پذیر می‌سازد. 

اطلاع رسانی انبوه تلفنی

این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر می‌سازد. به کمک این سرویس می‌توانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید. ​

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم می‌کند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آن‌ها ارائه دهید.  

راهکار مرکز تماس

با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صف‌های تماس و بسیاری موارد دیگر می‌توانید مرکز تماس خود را هوشمندانه مدیریت کنید. 

دریافت دمو رایگان

برای مدیریت هوشمند مرکز تماس، نرم افزار الوویپ، امکانات منحصر به فردی را در اختیار مجموعه شما قرار می‌دهد. با استفاده از این محصولات می‌توانید کارایی و توان مدیریتی خود را به شکل چشم‌گیری افزایش دهید.

مقالات مرتبط

الوویپ از نگاه مشتریان

همراه شما هستیم

جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با ما در ارتباط باشید

همراه شما هستیم              

جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با ما در ارتباط باشید

تماس با الوویپ

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید

پس از ثبت درخواست، با شما در اولین فرصت تماس خواهیم گرفت.