الوویپ > کلینیک، مراکز درمانی و سلامتی
مراکز درمانی و سلامتی
چرا مراکز درمانی و سلامت به یک سیستم تلفنی هوشمند نیاز دارند؟
- نیاز به مدیریت تماسها به دلیل تعداد زیاد تماسها
- پاسخگویی به موقع و سریع به بیماران و مراجعهکنندگان
- ارائه ویزیت و مشاوره تلفنی و محاسبه و دریافت هزینه آن
- ارتباط یکپارچه بین واحدهای مختلف بیمارستانها و کلینیکها
- پاسخگویی در زمانهای اورژانسی به بیماران
مدیریت تعداد بالای تماسها
جلوگیری از اتلاف وقت بیماران
امکان محاسبه هزینه ویزیت و مشاوره تلفنی و پرداخت آن
ارتباط یکپارچه بین واحدهای مختلف
پاسخگویی در زمانهای اورژانسی به بیماران
سوالات متداول
امکانات الوویپ
اطلاع رسانی انبوه تلفنی
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
راهکار مرکز تماس
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
سیستم تلفنی اداری
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس سیپ ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
مجله الوویپ
زمان انتظار تماس (Call Waiting) چیست؟
زمان انتظار تماس یا Call Waiting، که اغلب به آن «زمان انتظار» یا «زمان نگهداری» نیز گفته میشود،
۱۸ پیشنهاد برای شروع صحبت با مشتری در مرکز تماس
توجه به نکات شروع صحبت با مشتری، در یک مرکز تماس منجر به ارتباطات بهتر و جذب سریعتر
شخصیسازی تماس چگونه تجربه مشتری را بهبود میبخشد؟
امروزه شخصیسازی تماس مشتری بخش مهمی از مسیر دستیابی به رضایت مخاطب محسوب میشود. انجام موفقیتآمیز این کار،