
مدیریت نیروی کار (WFM) در مرکز تماس چیست و چرا مهم است؟
در هر سازمانی، مدیریت نیروی کار در مرکز تماس برای راضی نگه داشتن مشتریان، همچنین
یکی از قابلیتهایی سامانه مدیریت مرکز تماس الوویپ، امکان طراحی گرافیکی سناریو مرکز تماس است. ابزار طراحی گرافیکی، امکان تدوین سناریو مرکز تماس به صورت گرافیکی و تصویری را فراهم می کند؛ به طوری که میتوانید توالی سناریو ها و نحوه اتصال آن ها را به هم ببینید و تمامی تنظیمات را از همین قسمت به راحتی انجام دهید. این طراحیها به صورت اتوماتیک در تنظیمات سیستم ذخیره و اعمال می شود. این مدل از طراحی سناریو، به کمک ماژول سناریونویسی گرافیکی انجام میشود و به راحتی از طریق آن میتوانید سناریوهای مدنظر خود را طراحی کنید.
طراحی سناریوی پاسخگویی، به این معناست که فردی که با مجموعه شما تماس میگیرد، چگونه و در چه مسیری و توسط کدام اپراتورها پاسخ نیاز خود را دریافت میکند. به عنوان مثال اگر شرکت شما تعداد اپراتورهای محدودی داشته باشد، برای مدیریت تماسهای ورودی، میتوانید تماسها را بر اساس میزان ترافیک تماس هر اپراتور مدیریت کنید. همچنین اگر اپراتور پاسخگوی تماس مشتری نبود، این امکان وجود دارد که شرایطی مانند انتقال تماس به اپراتور دیگر یا انتقال به تلفن همراه اپراتور فراهم شود.
علاوه بر این شما میتوانید ساعت کاری مجموعه خود را مشخص کنید و در پایان روز یا روزهای تعطیل، اتمام ساعت کاری را به مشتری اعلام یا تماسها را به تلفن همراه اپراتور منتقل کنید. برای طراحی تمام این سناریوها تنها کافی است از ابزار طراحی گرافیکی استفاده کرد تا بتوان بدون کوچکترین پیچیدگی، سناریو ایدهآل خود را طراحی کرد.
ابزار طراحی گرافیکی سناریوی پاسخگویی مزایای ویژه ای برای کارشناسان مراکز تماس فراهم کرده که عبارتند از:
بخش اصلی سیستم طراحی گرافیکی مانند منشی تلفنی، صف ها و گروه های تماس، در ابتدای پیاده سازی در هر سازمانی براساس نیاز آن طراحی می شود. سپس برای کامل کردن فرایند و جهت راحتی کار، میتوان از این ابزارکمک گرفت. نحوه طراحی به این صورت است که ابتدا، المانهای گرافیکی موردنظر را مانند نظرسنجی پس از تماس، اتصال به صندوق صوتی و … را درمسیر سناریو از طریق drag-and-drop قراد می دهیم و سپس با کلیک بر روی این المانها، تنظیمات لازم را بروی هر کدام اعمال کنیم. با ذخیره این تغییرات تمام آن ها در تنظیمات کلی سیستم هم قرار می گیرد.
الوویپ این امکان را برای صاحبان کسبوکار ایجاد کرده است که مطابق با نیاز خود برای پاسخگویی به تماسها، به صورت گرافیکی سناریوهای مختلفی را طراحی کنند. سیستم طراحی گرافیکی الوویپ به سادگی به دریافت درک کاملی از آنچه در مرکز تماس به عنوان بخش مهمی از سفر مشتری اتفاق می افتد، کمک میکند.
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری موارد دیگر میتوانید مرکز تماس خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
برای مدیریت هوشمند مرکز تماس، نرم افزار الوویپ، امکانات منحصر به فردی را در اختیار مجموعه شما قرار میدهد. با استفاده از این محصولات میتوانید کارایی و توان مدیریتی خود را به شکل چشمگیری افزایش دهید.
جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید
در هر سازمانی، مدیریت نیروی کار در مرکز تماس برای راضی نگه داشتن مشتریان، همچنین
برای صاحبان کسب و کار، شاخص خالص ترویج کنندگان از معیارهای بسیار مهم در تحلیل
از اتفاقات رایج و ناخوشایند مراکز تماس، میتوان به هک سیستم ویپ اشاره کرد. فناوری
جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید
پس از ثبت درخواست، با شما در اولین فرصت تماس خواهیم گرفت.