ابزار طراحی گرافیکی سناریوی پاسخگویی

یکی از قابلیت‌هایی سامانه مدیریت مرکز تماس الوویپ، امکان طراحی گرافیکی سناریو مرکز تماس است. ابزار طراحی گرافیکی، امکان تدوین سناریو مرکز تماس به صورت گرافیکی و تصویری را فراهم می کند؛ به طوری که می‌توانید توالی سناریو ها و نحوه اتصال آن ها را به هم ببینید و تمامی تنظیمات را از همین قسمت به راحتی انجام دهید. این طراحی‌ها به صورت اتوماتیک در تنظیمات سیستم ذخیره و اعمال می شود. این مدل از طراحی سناریو، به کمک ماژول سناریونویسی گرافیکی انجام می‌شود و به راحتی از طریق آن می‌توانید سناریوهای مدنظر خود را طراحی کنید.
طراحی گرافیکی سناریو مرکز تماس
تعریف طراحی سناریوی پاسخگویی

طراحی سناریو به چه معناست

طراحی سناریوی پاسخگویی، به این معناست که فردی که با مجموعه شما تماس می‌گیرد، چگونه و در چه مسیری و توسط کدام اپراتورها پاسخ نیاز خود را دریافت می‌کند. به عنوان مثال اگر شرکت شما تعداد اپراتورهای محدودی داشته باشد، برای مدیریت تماس‌های ورودی، می‌توانید تماس‌ها را بر اساس میزان ترافیک تماس هر اپراتور مدیریت کنید. همچنین اگر اپراتور پاسخگوی تماس مشتری نبود، این امکان وجود دارد که شرایطی مانند انتقال تماس به اپراتور دیگر یا انتقال به تلفن همراه اپراتور فراهم شود. علاوه بر این شما می‌توانید ساعت کاری مجموعه خود را مشخص کنید و در پایان روز یا روزهای تعطیل، اتمام ساعت کاری را به مشتری اعلام یا تماس‌ها را به تلفن همراه اپراتور منتقل کنید. برای طراحی تمام این سناریوها تنها کافی است از ابزار طراحی گرافیکی استفاده کرد تا بتوان بدون کوچکترین پیچیدگی، سناریو ایده‌آل خود را طراحی کرد.

مزایای طراحی گرافیکی سناریو مرکز تماس

ابزار طراحی گرافیکی سناریوی پاسخگویی مزایای ویژه ای برای کارشناسان مراکز تماس فراهم کرده که عبارتند از:
  • کاربری آسان و ساده در پیاده‌سازی سناریوها و سفر مشتری
  • درک سریع‌تر و راحت‌تر از سناریو مرکز تماس موجود
  • استفاده از اِلِمان های گرافیکی برای پیاده سازی
  • افزایش سرعت در پیاده سازی تغییرات در مرکز تماس
مزایای سناریو نویسی گرافیکی مرکز تماس
چگونگی سناریو نویسی تصویری مرکز تماس

چگونگی سناریو نویسی تصویری مرکز تماس

بخش اصلی سیستم طراحی گرافیکی مانند منشی تلفنی، صف ها و گروه های تماس، در ابتدای پیاده سازی در هر سازمانی براساس نیاز آن طراحی می شود. سپس برای کامل کردن فرایند و جهت راحتی کار، می‌توان از این ابزارکمک گرفت. نحوه طراحی به این صورت است که ابتدا، المان‌های گرافیکی موردنظر را مانند نظرسنجی پس از تماس، اتصال به صندوق صوتی و … را درمسیر سناریو از طریق drag-and-drop قراد می دهیم و سپس با کلیک بر روی این المان‌ها، تنظیمات لازم را بروی هر کدام اعمال کنیم. با ذخیره این تغییرات تمام آن ها در تنظیمات کلی سیستم هم قرار می گیرد. الوویپ این امکان را برای صاحبان کسب‌و‌کار ایجاد کرده است که مطابق با نیاز خود برای پاسخگویی به تماس‌ها، به صورت گرافیکی سناریوهای مختلفی را طراحی کنند. سیستم طراحی گرافیکی الوویپ به سادگی به دریافت درک کاملی از آنچه در مرکز تماس به عنوان بخش مهمی از سفر مشتری اتفاق می افتد، کمک می‌کند.

امکانات سیستم آنالیز تماس ها

سیستم آنالیز مراکز تماس، قابلیت ها و امکانات زیادی در اختیار کسب و کارها قرار می دهد. هریک از این ویژگی‌ها نقش موثری در بهبود عملکرد مشتری دارد.

شناسایی مشتریان در زمان تماس

شما می‌توانید در لحظه‌ای که مشتری با مجموعه شما تماس می‌گیرد، سیستم وی را به صورت خودکار شناسایی کرده و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مشاهده سوابق در زمان تماس

از آنجا که CRM شما به مرکز تماس‌تان متصل شده است، سیستم به صورت خودکار در زمان تماس مشتری کلیه سوابق و اطلاعات وی را برای شما نمایش می‌دهد.

اتصال به مسئول پرونده

هنگامی که مشتری برای پیگری نیاز خود با شما تماس می‌گیرد، تماس مشتری به صورت خودکار به مسئول پرونده وی در هر واحد منتقل می‌شود.

اتصال به مسئول فرآیند جاری

در زمان تماس مشتری با شرکت شما، تماس وی بر اساس اینکه کدام یک از پرسنل مسئول پیگیری فرآیندهای جاری مربوط به آن مشتری است، به اپراتور مربوطه متصل می‌شود.

اتصال خودکار بر اساس وضعیت قرارداد مشتری

در زمان تماس مشتری با شرکت شما، تماس وی به صورت خودکار بر اساس نوع و وضعیت قراردادی که با شما دارد، به اپراتورها متصل می‌شود.

اعلام مانده حساب از طریق تلفن

مشتریان‌تان می‌توانند از طریق سناریویی دلخواهی که توسط شما تعریف می‌شود، از طریق تلفن از مانده حساب خود اطلاعات کاملی به دست آورند.

ارسال لینک پرداخت به مشتریان

این قابلیت برای مشتریان‌تان وجود دارد تا برای پرداخت هزینه‌های محصول یا خدماتی که شما ارائه می‌دهید، از طریق تلفن اقدام و لینک پرداخت را به صورت پیامک دریافت کنند.

امکان پیگیری سفارش‌ها و درخواست‌ها

مشتریان شما می‌توانند در هر لحظه از شبانه روز با مجموعه شما تماس بگیرند و از طریق منشی هوشمند تلفنی از وضعیت سفارش خود اطلاع پیدا کنند.

صدور و پرداخت صورتحساب مکالمه

اگر شما در مجموعه‌تان خدمات مشاوره تلفنی ارائه می‌دهد، می‌توانید در پایان مشاوره خود صورت حساب خدمات خود را برای مشتری محاسبه و لینک پرداخت را برای وی ارسال کنید.

اتصال سریع مشتریان VIP به اپراتور

شما می‌توانید مشتریان ویژه خود را دسته‌بندی کنید و در صورت تماس آن‌ها تماس‌شان را به صورت خودکار و در سریع‌ترین زمان ممکن به اپراتور متصل کنید.

احراز هویت مشتریان

با اتصال CRM به مرکز تماس، هویت مشتریان به صورت خودکار توسط سیستم شناسیی و به اپراتور اعلام می‌شود.

ثبت درخواست تماس در CRM

این قابلیت به مشتریان شما امکان می‌دهد تا در زمان مشغول بودن اپراتور درخواست تماس‌ خود را در سیستم ثبت کنند و در اولین فرصت به صورت خودکار تماسی با مشتری انجام شود.

مشاوره با کارشناسان الوویپ

جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

امکانات الوویپ

ماژول تبلیغات انبوه تلفنی امکان اطلاع‌رسانی به مشتریان در سطحی گشترده را برای شما فراهم می‌کند.

اطلاع رسانی انبوه تلفنی

این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر می‌سازد. به کمک این سرویس می‌توانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.

ماژول باشگاه مشتریان الوویپ به شما در فرآیند توسعه و بهبود مشتری مداری کمک شایان توجهی می‌کند.

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم می‌کند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آن‌ها ارائه دهید. 

قابلیت ضبط مکالمات، شنود و نجوا امکان مدیریت و نظارت بر پرسنل را برای شما فراهم می‌کند.

راهکار مرکز تماس

با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صف‌های تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.

سیستم تلفنی الوویپ یک انتخاب مناسب برای مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی در شرکت‌ها و سازمان‌هاست.

سیستم تلفنی اداری

این محصول مدیریت داخلی‌ها، گروه‌های تماس سیپ ترانک‌ها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکان‌پذیر می‌سازد.

مجله الوویپ

ابزار-بهینه‌سازی-مرکز-تماس
مدیریت مرکز تماس

۵ استراتژی برای بهینه‌سازی مرکز تماس

استفاده از استراتژی‌های بهینه‌­سازی مرکز تماس نقش زیادی در بهبود کیفیت و کارایی سازمان، و درنتیجه افزایش رضایت

پیمایش به بالا

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید