الوویپ > فروش
فروش
مسئله فروش یکی از دغدغههای اساسی کسبوکارهاست که سامانه الوویپ برای برطرفکردن چالشهای پیش روی آن راهکارهای مناسبی دارد.
همراهی کامل با مشتریان
افزایش میزان فروش
شناخت نیاز مشتریان
گزارش عملکرد
نظارت بر عملکرد تیم فروش
ارتباط بین شعب
مزایای الوویپ برای فروش
الوویپ این قابلیت را دارد که باعث افزایش شناخت شما نسبت به نیاز مشتریان شود. همچنین نظارت بهینه و مدیریت هوشمند تماسها به کمک این سامانه باعث افزایش فروش شما خواهد شد.
شناخت نیاز مشتری
به کمک سرویس نظرسنجی الوویپ میتوانید از نظر مشتریان در قبال محصولات و خدمات خود مطلع شوید.
افزایش فروش
سرویسها و امکاناتی که الوویپ در اختیار کارشناسان فروش شما قرار میدهد، آنها را قادر میسازد تا مانع از ایجاد حس نارضایتی در مشتریان شود.
نظارت بهینه
باعث بهینهسازی و افزایش دقت در نظارت و کنترل عملکرد تیم فروش شما میشود.
مدیریت زمان
تیم فروش شما با کمک امکانات الوویپ زمان انتظار مشتریان را کاهش میدهند و باعث افزایش سطح رضایت آنها میشود.
جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
امکانات الوویپ
اطلاع رسانی انبوه تلفنی
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
راهکار مرکز تماس
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
سیستم تلفنی اداری
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس سیپ ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
مجله الوویپ
زمان انتظار تماس (Call Waiting) چیست؟
زمان انتظار تماس یا Call Waiting، که اغلب به آن «زمان انتظار» یا «زمان نگهداری» نیز گفته میشود،
۱۸ پیشنهاد برای شروع صحبت با مشتری در مرکز تماس
توجه به نکات شروع صحبت با مشتری، در یک مرکز تماس منجر به ارتباطات بهتر و جذب سریعتر
شخصیسازی تماس چگونه تجربه مشتری را بهبود میبخشد؟
امروزه شخصیسازی تماس مشتری بخش مهمی از مسیر دستیابی به رضایت مخاطب محسوب میشود. انجام موفقیتآمیز این کار،