
مدیریت نیروی کار (WFM) در مرکز تماس چیست و چرا مهم است؟
در هر سازمانی، مدیریت نیروی کار در مرکز تماس برای راضی نگه داشتن مشتریان، همچنین
یک مسئله مهم و ضروری در فرآیند مدیریت مرکز تماس، بحث مربوط به آنالیز تماس و تجزیه و تحلیل دادهها در مرکز تماس است. چگونه میتوان نظر مشتریان و رضایت آنها راجلب کرد و یا اینکه چگونه میتوان بهره وری کارشناسان مرکز تماس را افزایش داد؟ نیل به این اهداف به فرایند تجزیه و تحلیل مرکز تماس بستگی دارد.
نرم افزار مرکز تماس الوویپ به شما این امکان را میدهد تا دید عمیقی درمورد تماسهای خود از جمله تعداد تماسها، مسیر تماسها، دلایل تماسهای از دست رفته و شاخص های مهم دیگر مرکز تماس به دست آورید. همچنین با استفاده از این اطلاعات میتوانید بازخورد رفتار مشتریان را در طی فرآیند تماس آنالیز کنید و از نحوه عملکرد کارکنان شرکت درخصوص خلق تجربه صحیح برای مشتریان اطمینان حاصل کنید. معیارهایی که از نتایج این تحلیلها استخراج میشوند، معیارهای مهمی برای برطرف کردن نیازهای شما در مرکزتماس هستند.
سیستم آنالیز تماس، برای تجزیه و تحلیلها اطلاعات از امکانات نرم افزار ویپ برای جمع آوری دادههای تماسها استفاده میکند. این دادهها به صورت کمی و کیفی در مورد تمام فرآیندهای تلفنی مجموعه شما خواهد بود. در ضمن تمام این اطلاعات به صورت نموداری با فرمتهای مختلفی در دسترس شما خواهند بود تا بتوانید نقاط مهم و پراهمیت مجموعه خود را شناسایی کند و متناسب با نیاز خود درباره آنها تصمیمگیری کنید.
شما در هر لحظه میتوانید برای هر اپراتور، تعداد تماسهای فعال، تعداد تماسهای ناموفق و میانگین زمان انتظار مشتریان را در یک داشبورد گسترده مشاهده و وضعیت هر اپراتور را نسبت به سایر پرسنل مقایسه کنید. همچنین با قابلیت ضبط مکالمات و شنود میتوانید کیفیت پاسخگویی پرسنل را بررسی کنید.
در سیستم آنالیز تماسها این قابلیت وجود دارد که دادههای مرکز تماس خود را بر اساس بازههای زمانی مختلف به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه، فصلی و سالانه بررسی کنید. شما به اطلاعاتی مانند تعداد کل تماسهای ورودی و خروجی، تعداد تماسهای ورودی موفق و ناموفق، مجموع زمان مکالمات و تعداد مشتریان در صف انتظار و بسیاری موارد دیگر دسترسی دارید. شما میتوانید برای هر اپراتور و هر واحد، تمام این اطلاعات را به صورت نموداری در اختیار داشته باشید و از این اطلاعات با فرمتهای مختلف خروجی بگیرید.
در بسیاری از شرکتهای معتبر دنیا از سیستم تجزیه و تحلیل تماس به طور گسترده توسط تیمهای پشتیبانی، فروش، بازاریابی، خدمات مشتریان و بسیاری واحدهای دیگر استفاده میشود. هدف هر کدام از واحدهای مختلف اطلاع از وضعیت نیاز بالقوه مشتریان، جذب مشتریان جدید و ارائه خدمات مناسب به آنهاست. در واقع شما با تحلیل و آنالیز تماسهای هر واحد میتوانید علاوه بر شناسایی نحوه عملکرد اعضای آن، دادهها و اطلاعات دقیقی از روند فعالیتهای تلفنی آن واحد داشته باشید.
در صورت استفاده صحیح و اصولی از این اطلاعات و دادهها میتوانید برنامهریزی دقیقی برای افزایش اثربخشی تماسهای تلفنی مجموعه خود داشته باشید. به طور کلی سیستم آنالیز تماس این قابلیت را در اختیار شما قرار میدهد تا متناسب با نیاز خود از فعالیتهای مجموعه خود گزارشگیری کنید. در واقع شما میتوانید ساختار گزارشگیری دلخواه خود را بسازید از طریق داشبورد ها، تمامی نتایج را به صورت گرافیکی و تحلیلی در دست داشته باشید.
سیستم آنالیز مراکز تماس، قابلیت ها و امکانات زیادی در اختیار کسب و کارها قرار می دهد. هریک از این ویژگیها نقش موثری در بهبود عملکرد مشتری دارد.
برای مدیریت هوشمند مرکز تماس، نرم افزار الوویپ، امکانات منحصر به فردی را در اختیار مجموعه شما قرار میدهد. با استفاده از این محصولات میتوانید کارایی و توان مدیریتی خود را به شکل چشمگیری افزایش دهید.
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری موارد دیگر میتوانید مرکز تماس خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
در هر سازمانی، مدیریت نیروی کار در مرکز تماس برای راضی نگه داشتن مشتریان، همچنین
برای صاحبان کسب و کار، شاخص خالص ترویج کنندگان از معیارهای بسیار مهم در تحلیل
از اتفاقات رایج و ناخوشایند مراکز تماس، میتوان به هک سیستم ویپ اشاره کرد. فناوری
جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید
پس از ثبت درخواست، با شما در اولین فرصت تماس خواهیم گرفت.