سیستم تلفنی ویپ چه نقشی در فرآیند مشتری مداری ایفا میکند؟ یکی از...
ادامه مطلب ›صفحه اصلی » سازمانهای دولتی
سازمانهای دولتی جزو آن دسته از شرکتهایی هستند که به دلیل وظایف محوله مهم در سطح کلان و پراکندگی شعب، مرکز تماس آنها حساسیت بالایی دارد.
برای اینکه بتوانید فرایند مناسبی در پاسخگویی به تماسها داشته باشید میتوانید سناریویی تعریف کنید تا صفهای تماس خود را به کمک آن مدیریت کنید. این سناریو میتواند به گونهای باشد که اگر تعداد افراد حاضر در صف انتظار از عدد تعیین شده توسط شما بیشتر شد، سیستم به صورت اتوماتیک تماس را به اپراتور خلوتتر منتقل کند. همچنین افراد میتوانند با فشردن یک عدد خاص که شما توسط IVR تعیین میکنید، درخواست خود را برای تماس ثبت کند تا اپراتور در اولین فرصت با وی تماس برقرار کند.
از چالشهایی که مراکز دولتی همیشه با آن روبرو هستند، بحث نظار بر عملکرد کارکنان سازمان است. الوویپ ابزاری را در اختیار مدیران مراکز دولتی قرار میدهد تا بتوانید نظارت دقیقتری بر عملکرد پرسنل خود داشته باشد. شما به عنوان مدیر یک مجموعه میتوانید در یک داشبورد مدیریتی، تعداد تماسهای فعال، تعداد اپراتورهای فعال، تعداد کاربران در صف انتظار و اطلاعاتی از تعداد تماسهای ازدسترفته، میانگین زمان انتظار کاربر و میانگین زمان مکالمه با اپراتورها را داشته باشیم. همچنین برای نظارت دقیقتر میتوانید این گزارشها را برای هر اپراتور مشاهده کنید و حتی در زمان مکالمه اپراتور با کاربر، نحوه مکالمات آنها را شنود کنید.
یکی از امکاناتی که الوویپ در اختیار سازمانهای دولتی چند شعبهای قرار میدهد یکپارچگی شعب است. شعب مختلف میتوانند بر بستر یک شبکه یکپارچه با یکدیگر در ارتباط باشند. اپراتورها در این سازمانها قادر خواهند بود تا تماسها را به شعب دیگر متصل سازند و مدیران هم میتوانند همه شعب را مدیریت و بر آنها نظارت داشته باشند.
با قابلیت توزیع تماس الوویپ شما میتوانید با توجه به سناریو دلخواه خود و بر اساس پیششماره استانها، پیششماره خطوط تلفن همراه یا حتی شماره مناطق یک شهر، تماس را بین شعب یا هر واحد سازمان توزیع کنید.
در این بخش داستان موفقیت برخی از مشتریانی که برای رفع چالشهای پیش روی خود به الوویپ اعتماد کردهاند را میخوانید. سامانه مدیریت مرکز تماس الوویپ توانسته است مشکلات این شرکتها را متناسب با اهداف آنها حلوفصل کند.
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری موارد دیگر میتوانید مرکز تماس خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
سیستم تلفنی ویپ چه نقشی در فرآیند مشتری مداری ایفا میکند؟ یکی از...
ادامه مطلب ›تجهیزات ویپ کداماند؟ آیا برای راهاندازی یک مرکز تماس به تجهیزات ویپ نیاز...
ادامه مطلب ›نرم افزار مرکز تماس، نرم افزاری است که برای مدیریت حرفهای تماسهای تلفنی...
ادامه مطلب ›برای مدیریت هوشمند مرکز تماس، نرم افزار الوویپ، امکانات منحصر به فردی را در اختیار مجموعه شما قرار میدهد. با استفاده از این محصولات میتوانید کارایی و توان مدیریتی خود را به شکل چشمگیری افزایش دهید.
جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید
پس از ثبت درخواست، با شما در اولین فرصت تماس خواهیم گرفت.