قوانین و شرایط پشتیبانی

شرایط عمومی:

۱- طبق قوانین مدنی و تجاری ایران، تنها اشخاص بالای ۱۸ سال حق انجام معامله و استفاده از خدمات الوویپ را دارند.

۲- خریدار متعهد به استفاده از نرم افزار در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

۳- کلیه خریداران مسئول حفظ و نگهداری از نام كاربری و رمز عبور و اطلاعات شخصی خود می‌باشند و الوویپ هیچ مسئولیتی در قبال از دست رفتن اطلاعات را ندارد.

۴- الوویپ می تواند بنا به تشخیص ضرورت و با قصد احراز هویت از مشتریان مدارکی دال بر صحت مشخصات اعلامی خود درخواست نماید که ارسال مدارک برای خریداران محترم الزامی می باشد.

۵- کلیه مشتریان می‌بایست با قبول و تأیید شرایط پشتیبانی حاضر موافقت خود را اعلام نموده و درصورت تغییر بندهای شرایط پشتیبانی طبق سیاست های الوویپ ملزم به تأیید مجدد می‌باشند.

۶- الوویپ اطلاعات دریافت شده از خریدار را، فقط در معاملات فی مابین استفاده خواهد کرد و این اطلاعات محرمانه تلقی شده و به هیچ وجه در اختیار سایرین قرار نخواهد گرفت، مگر آنکه در صورت نیاز با كسب اجازه از خریدار در امور تجاری نسبت به بهره‌برداری از این اطلاعات اقدام گردد و یا در صورت پیگرد قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گیرد.

۷- خریدار در مقابل كلیه مكاتباتی كه الوویپ با وی از طریق پست الكترونیكی یا پیامك و یا از طریق حساب كاربری وی در باشگاه مشتریان انجام می‌شود مسئول خواهد بود. الوویپ پس از گذشت ۲۴ ساعت از آخرین ارتباط خود با خریدار آن را مشاهده شده تلقی نموده و می‌تواند در مورد وی تصمیم گیری كند.

۸- آدرس و یا آدرس‌هایی که خریدار به عوامل الوویپ اعلام می‌نماید، به عنوان محل ارسال بسته یا مکاتبات قانونی مورد استفاده قرار می‌گیرد و مسئولیت هرگونه اشتباه بر عهده ی خریدار می‌باشد.

۹- تصميمات كتبي و يا صورت جلساتي كه توسط نمايندگان طرفين تأیید و امضا مي‌شود، معتبر و نافذ بوده و براي طرفين لازم الاجراست.

۱۰- طرفين این قرارداد حق هرگونه همكاري مستقل با پرسنل طرف مقابل را براي مدت ۳ سال پس از انعقاد تفاهم نامه نخواهند داشت. اين همکاری شامل استخدام، تفاهم نامه مشاوره و مواردی از این دست خواهد بود. هر یک از طرفین در صورت عدم رعایت موضوع بدون کسب اجازه نامه کتبی از طرف مقابل، موظف به پرداخت جریمه نقدی معادل ۳ برابر مبلغ نرم فزار نهایی می‌باشد.

۱۱- همواره استفاده از یکی از شرایط ویژه فروش (تخفیفات، ترفیعات و… ) امکان پذیر می‌باشد.

شرایط اختصاصی:

۱۲- الوویپ در طول مدت این قرارداد، اشكالات ناشي از عملیات خود را كه منجر به قطع بهره برداري از سیستم الوویپ می‌گردد را رفع می‌نماید و این خدمات هيچگونه هزينه‌اي براي خریدار در بر نخواهد داشت.

۱۳- چنانچه فعاليت تيم فنی الوویپ به ايجاد نسخه جديدي از نرم افزار منجر گردد، با تقاضای خریدار نسخه جديد و يا بخشي از آن را در اختيار خريدار قرار خواهد داد. روش اجرا و هزينه احتمالي تبديل اطلاعات از نسخه قديم به نسخه جديد قبلاً از سوي الوویپ به خريدار اعلام مي‌گردد.

۱۴- پکیج های به روزرسانی شامل بهبودهای سیستم می باشد و اضافه شدن مشخصات (ماژول) و یا نسخه جدید را شامل نمی شود؛ روش اجرا و هزینه اضافه شدن مشخصات (ماژول) و یا نسخه جدید نرم افزار از الوویپ به خریدار اعلام خواهد شد.

۱۵- الوویپ اعلام می نماید بازسازی اطلاعات صدمه دیده که به دلیل اشکالات سخت افزاری، بدافزار و باج افزارها و یا عوامل فورس ماژورحادث شده است، در حیطه وظایف الوویپ نمی‌باشد.

۱۶- هزینه حمل و نقل قطعات به مراکز تعمیرات و گارانتی و هزینه تعمیرات که در مراکز تعمیر قطعات انجام می‌گردد به عهده خریدار می‌باشد.

۱۷- الوویپ درخواست خریدار را نسبت به ارائه – خدمات سفارشی اعم از ارتباط الوویپ با سایر سیستم ها، اضافه شدن قابلیت جدید یا سرویس جدید و مواردی از این دست را امکان سنجی می‌نماید و در صورت تأیید اجرای درخواست، زمان بندی اجرا و هزینه احتمالی را به خریدار اعلام می‌نماید.

۱۸- مسئولیت هرگونه کپی برداری از سیستم الوویپ و با داده‌های موجود در آن و یا استفاده غیر مجاز از سیستم، بر عهده خریدار بوده و در صورت تحقق این امر خریدار متعهد است ضرر و زیان‌های برآوردی وارده به الوویپ را جبران نماید.

۱۹- خریدار متعهد می‌گردد در صورت بروز هر گونه اشكال در عمليات سیستم تلفنی الوویپ و یا تجهیزات ویپ، فروشنده را در جريان امر قرار دهد. کلیه عواقب ناشی از عدم اطلاع الوویپ متوجه خریدار می‌باشد.

۲۰- خریدار متعهد می‌گردد پس از اتمام اعتبار پشتیبانی جهت برخورداری از هرگونه خدمات و افزایش ماژول، پشتیبانی خود را تمدید نماید. در صورت عدم تمدید، الوویپ هیچگونه مسئولیتی در مقابل درخواست‌های خریدار ندارد.

۲۱- خریدار متعهد می‌شود که کلیه تمهیدات لازم در ارتباط با نصب نرم افزار از جمله سیستم عامل و حداقل مشخصات سخت افزاری پیشنهادی از جانب الوویپ را آماده نماید، مسئولیت تأخیر در فراهم آوردن موارد لازم بر عهده خریدار می‌باشد.

۲۲- رعایت استانداردهای كابل كشي‌ها ( شبکه و تلفن ها )، کیفیت خطوط تلفن، محل استقرار تجهيزات، سرور ها، تنظیمات شبکه و امنیت شبکه به عهده خریدار می باشد و فروشنده هیچ مسئولیت بابت این موارد به عهده ندارد.

۲۳- پیش بینی و پیاده سازی زیر ساخت مناسب اعم از شبکه داخلی سازمان و ارتباطات پایدار بین شعب بر عهده خریدار می‌باشد، در صورت اتصال سرور الوویپ به اینترنت جهت ارتباط با سایر شعب و یا موبایل کاربران، جهت برقراری امنیت بیشتر، پیاده سازی و استفاده از VPN پیشنهاد می‌گردد.

۲۴- خریدار متعهد می‌گردد در جهت بهبود و سرعت عمل، دسترسی ارتباط از راه دور به سرور محل نصب نرم افزار را از طریق Remote در اختیار کارشناسان پشتیبانی قرار دهد.

۲۵- سیستم الوویپ قابلیت اتصال به انواع خطوط تلفنی ارائه شده در کشور( خطوط آنالوگ،SIP،E1 و….. ) را دارا می‌باشد و کارشناسان الوویپ صرفاً پیشنهاد خود را در انتخاب این خطوط به خریدار ارائه می‌دهند.

تبصره: تمامی مراحل خرید هر نوع خط توسط خریدار از شرکت های ارائه دهنده سرویس های تلفنی انجام خواهد شد و قوانین و هزینه‌های مرتبط منوط به شرایط شرکت های مذکور بوده و الوویپ هیچگونه دخالتی در روند دریافت این خطوط نخواهد داشت.

۲۶- با توجه به اینکه حق استفاده از یک نسخه نرم افزار الوویپ صرفاً به خریدار منتقل شده است، خریدار می بایست در حفظ و نگهداری آن حداکثر تلاش خود را نماید و مسئولیت هرگونه کپی برداری از نرم افزار و یا داده های موجود در آن و یا استفاده غیر مجاز از سیستم، بر عهده خریدار بوده و در صورت تحقق این امر متعهد است ضرر و زیان های برآوردی وارده به الوویپ را جبران نماید.

۲۷- در صورت در دسترس قرار دادن سرویس‌های ویپ بر روی بستر اینترنت مانند ارتباط تلفنی بین شعب، مسئولیت حفاظت از سیستم تلفنی به عهده تیم فنی خریدار می‌باشد. در صورت بروز مشکلاتی مانند هک سیستم تلفنی، فروشنده هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

۲۸- هزينه خريد نرم افزارها و سخت افزارهاي مورد نياز براي رفع مشكلات و تجهيز سیستم ویپ بعهده خریدار است.

۲۹- خريدار متعهد می‌گردد یک نماينده تام الاختيار به عنوان رابط تعيين و كتباً به الوویپ معرفي نمايد تا در مراحل مختلف هماهنگی‌ها و توافقات لازم با ایشان انجام شود. نماینده معرفی شده می‌بایست ثابت باشد و در صورت تغییر، رابط جدید کتباً اعلام گردد.

۳۰- خریدار موظف به امضا و تأیید نتیجه کار مراجعات کارشناسان الوویپ پس از هر بار مراجعه و امضاء صورت جلسه های فی مابین نماینده‌ها می‌باشد.

۳۱- خریدار باید کلیه فاکتورهای صادر شده به درخواست خود توسط الوویپ را بطور کامل، مطابق شرایط پرداخت اعلام شده، تسویه نماید. در غیر اینصورت الوویپ هیچ گونه تعهدی در قبال ارائه سرویس و خدمات به خریدار نخواهد داشت.

۳۲- تهیه پشتیبان، حفاظت و نگهداری از اطلاعات و داده های وارد شده در نرم افزار با توجه به آموزش های داده شده، کاملا به عهده خریدار می‌باشد و الوویپ هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

۳۳- در مدت زمان پشتیبانی کلیه پسوردها نزد فروشنده بوده و خریدار می‌تواند در صورت صلاحدید کلیه پسورد ها را طی نامه رسمی در سربرگ شرکت در اختیار بگیرد، قابل ذکر است که پس از دریافت پسوردها و دسترسی‌ها مسئولیت و پشتیبانی سیستم بر عهده خریدار خواهد بود.

۳۴- خریدار متعهد می‌گردد بستر لازم جهت دسترسی ریموت به سرور از طریق اینترنت در جهت رويت خطاها و رفع عيب‌هاي احتمالي و همچنین دسترسي به امكانات شبكه را فراهم نماید.

۳۵- الوویپ هیچ گونه مسئولیتی در قبال اشکالات مربوط به شبکه کامپیوتر و مسائل ایجاد شده توسط سیستم های دیگر را نخواهد داشت.

۳۶- نصب اولیه برنامه بر روی یک سیستم و تنها یکبار رایگان می‌باشد. ولیکن نصب مجدد آن، شامل هزینه خواهد بود که هزینه آن به ازای هر ساعت مطابق بند ۴۰ محاسبه خواهد شد.

۳۷- انجام تنظیمات تجهیزات سخت افزاری که خریدار از تأمین‌کننده دیگری به جز فروشنده تهیه کرده باشد با هزینه صورت خواهد گرفت.

۳۸- پشتیبانی نرم‌افزار به مدت یک سال و پانزده روز از تاریخ صدور فاکتور می‌باشد و خریدار می‌بایست نهایتاً طی مدت ۱۵ روز پس از تأیید فاکتور، پیش نیاز نصب را تأیید و تمهیدات لازم را جهت نصب نرم افزار فراهم نماید.

۳۹- پشتیبانی فنی شامل پاسخگویی تلفنی ، ایمیل (تیکت)، ریموت (غیر حضوری) نامحدود خواهد بود. هزینه ارائه خدمات پشتیبانی فنی ( بدون در نظر گرفتن تخفیفات ارائه شده) مطابق با مصوبات سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور ارائه خواهد شد.

تبصره: در صورت خرید ماژول جدید در طول دوره، مبلغ تمدید براساس مجموعه خرید کلیه سیستم‌ها محاسبه خواهد شد.

۴۰- در صورت نیاز به اعزام کارشناس به ازای هر ساعت ۸,۰۰۰,۰۰۰ ریال (هشت میلیون ریال) و حداقل زمان هر جلسه ۳ ساعت می‌باشد. همچنین در صورت ارائه خدمات ریموت توسط کارشناس به ازای هر ساعت ۶,۰۰۰,۰۰۰ ریال (شش میلیون ریال) و حداقل زمان هر جلسه ۲ ساعت می‌باشد. برای ارائه کلیه خدمات در خارج از محدوده شهر تهران علاوه بر هزینه های ایاب و ذهاب و اقامت و هزینه های مرتبط با خدمات ارائه شده، به ازای هرروز کاری مبلغ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال (ده میلیون ریال) بابت هزینه اعزام کارشناس دریافت خواهد گردید. این مبلغ باید پیش از مراجعه کارشناس در وجه فروشنده پرداخت گردد.

تبصره: در صورت وجود خطوط هوایی در شهر مقصد، وسیله ایاب و ذهاب هواپیما در نظر گرفته می‌شود.

۴۱- خريدار متعهد مي‌شود كه از دسترسي افراد غير مجاز و يا فاقد آموزش لازم به سيستم‌هاي كاربري كه نرم افزار بر روي آنها نصب شده است ممانعت نموده و حداكثر دقت و كوشش را در اين رابطه بعمل آورد.

۴۲- امکان مرجوع نمودن نرم افزار تا قبل از نصب نرم افزار و حداکثر تا ۲ ماه بعد از تاریخ فاکتور با کسر ۲۰% از مبلغ کل فاکتور وجود دارد.

۴۳- امکان مرجوع نمودن نرم افزار پس از نصب مقدور نمی‌باشد.

۴۴- خدمات پشتیبانی و آموزش شامل ماژول “گزارش ساز پیشرفته” نمی‌باشد.

پیمایش به بالا

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید