alovoip-logo
Contact us-rafiki (1)

راهکار مرکز تماس

سرویس مرکز تماس الوویپ بستری برای مدیریت حرفه‌ای اپراتورها و دپارتمان‌ها، وضعیت فعالیت پرسنل، شیف‌های کاری، ورود کاربر به صف تماس و نظارت بر عملکرد مجموعه را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین تدوین سناریوهای مختلف در مرکز تماس، ایجاد نظرسنجی هوشمندانه و کاهش تعداد تماس‌های قطع شده بخشی دیگر از امکانات سرویس مرکز تماس الوویپ است.  

امکانات و ویژگی ها

مدیریت ارتباط با مشتریان

فرض می‌کنیم شما مدیر شرکتی هستید که تعداد تماس‌های ورودی و خروجی شما زیاد است و مشتریان زمان زیادی برای اتصال به اپراتور منتظر می‌مانند. در این حالت شما می‌توانید صف‌های تماس خود را بر اساس تعداد کاربران منتظر، اولویت اتصال به اپراتور بر حسب نوع مشتری و حتی پیش‌شماره تلفن کاربر مدیریت کنید. حتی اگر مشتری بیش زمان تعیین شده در انتظار اتصال به اپراتور بود از طریق داشبورد الوویپ پیغام هشداری به اپراتور داده می‌شود تا تصمیمات لازم برای پاسخگویی به مشتری را اتخاذ کند. با مجموع این کارها می‌توانید زمان انتظار مشتریان را کاهش دهید و احتمال قطع تماس‌ها را به صفر برسانید.

مدیریت مرکز تماس

سامانه مدیریت مرکز تماس الوویپ امکان تعریف و اجرای سناریوهای مختلفی را برای شما فراهم می‌کند. این سناریوها توان مدیریتی شما در مجموعه را به شکل چشمگیری گسترش می‌دهند. به عنوان مثال برای اینکه در زمان‌های شلوغ و پرترافیک تعداد تماس‌های قطع شده را کاهش دهید می‌توانید با پخش یک پیام صوتی این امکان را به مشتریان بدهید تا با وارد کردن یک کد دستوری درخواست تماس خود را ثبت کنند. البته شما قادر خواهید بود تا امکان ارسال پیام صوتی را هم برای مشتری فعال کنید. در هر دو حالت اپراتور این پیغام‌ها را در داشبورد خود مشاهده می‌کند تا در اولین فرصت با مشتریان تماس بگیرد و با این کار مانع از اتلاف وقت آن‌ها ‌شود. همچنین ویژگی دیگری که در الوویپ وجود دارد این است که اگر در زمان مکالمه تماس قطع شود، در صورت تماس مجدد، کاربر به همان اپراتور قبلی متصل شود.

مدیریت پرسنل مرکز تماس

به کمک الوویپ می‌توانید نظارت دقیقی بر عملکرد مجموعه خود داشته باشید. به عنوان مثال شما می‌توانید بدون آن که مشتری یا اپراتور متوجه شود به مکالمات فعال در مرکز تماس گوش دهید. یا حتی در صورتی که اپراتور برای پاسخگویی به مشتریان به کمک و همراهی نیاز داشته باشد، می‌تواند از طریق داشبورد الوویپ از مدیران یا همکاران خود درخواست کمک استفاده کند. در آن صورت شما به عنوان مدیر یا همکار قادر خواهید بود در زمان تماس، وارد مکالمه وی شوید و بدون آن که مشتری متوجه شود با اپراتور خود گفت‌و‌گو و وی را راهنمایی کنید.

گزارش‌گیری تحلیلی و گرافیکی

طبیعتا برای بررسی و تحلیل عملکرد هر سازمان شما نیاز به بررسی مجموعه‌ای از گزارش‌های دقیق و تحلیلی دارید. الوویپ این ویژگی را دارد تا از تمامی رویدادهای مرکز تماس اطلاعات مفیدی جمع‌آوری کند و در قالب گزارش‌هایی تحلیلی و گرافیکی به شما این اطلاعات را ارائه کند. این گزارش‌ها شامل تعداد تماس‌های پاسخ داده شده، تماس‌های قطع شده، زمان مکالمه اپراتورها، تعداد تماس‌های ازدست‌رفته، میانگین زمان انتظار کاربر و بسیاری موارد دیگر می‌شود. البته این ویژگی در سامانه مدیریت مرکز تماس الوویپ وجود دارد که شما متناسب با استراتژی خود ساختار گزارش‌گیری مخصوص به خود را بسازید. به عبارتی دیگر شما می‌توانید از طریق داشبورد الوویپ به راحتی گزارش‌های اختصاصی تحلیلی و گرافیکی طراحی کنید.

داشبورد اپراتور

اپراتور مرکز تماس

برای استفاده بهینه از نیروی انسانی سازمانتان شما می‌توانید سطوح دسترسی مختلفی به دپارتمان‌ها یا اپراتورهای مجموعه خود بدهید. با این شرایط مدیران هر بخش می‌توانند به صورت تفکیک‌شده از طریق داشبورد الوویپ بر عملکرد دپارتمان خود نظارت داشته باشند. همچنین هر اپراتور قادر خواهد بود تا عملکرد خود در مسائلی مانند رضایت مشتریان از وی، تعداد تماس‌های صورت گرفته، تعداد تماس‌های بی‌پاسخ، میانگین زمان مکالمات و بسیاری موارد دیگر را در یک داشبورد گرافیکی مشاهده کنند. در ضمن اپراتور می‌تواند علاوه بر مشاهده میزان رضایت مشتریان، در داشبورد الوویپ این پارامتر را به صورت رتبه‌بندی شده با دیگر همکاران خود مقایسه کند.

اپراتور مرکز تماس

سوالات پر تکرار

ویپ (VOIPبه معنی انتقال صدا بر بستر شبکههای کامپیوتری است. این سیستم در هر مکانی که شبکه کابلی یا بی‌سیم وجود داشته باشد می‌تواند راه‌اندازی شود و نیازی به سیمکشی جداگانه برای تلفن‌ها ندارد. 

الوویپ همه خطوط از جمله خطوط مخابراتی و اینترنتی را پشتیبانی میکند. 

بله امکانپذیر است. تنها در صورت دورکاری یا برای برقراری ارتباط بین شعب از طریق اینترنت، شما نیاز به استفاده از اینترنت خواهید داشت. 

بله. این امکان از طریق AMI و API (وب سرویس) وجود دارد. 

پشتیبانی مجموعه الوویپ به صورت نامحدود تیکت و تماس است. این کار در طول مدت قرارداد و در روزها و ساعات کاری انجام می‌گیرد. 

برای بهره‌برداری از ویپ (Voipمی‌توان از تلفن‌های IP یا تلفن‌های رایگان نرم افزاری استفاده کرد. آکارئون

خیر در سامانه مدیریت مرکز تماس الوویپ هیچ محدودیتی برای اتصال خطوط یا تعریف داخلی‌ها وجود ندارد. 

خیر. چرا که این نرم افزار به صورت ماژولار طراحی شده است. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود ماژول‌های موردنظرتان را تهیه کنید. 

برای راه‌اندازی ویپ (Voip) تنها نیاز به زیر ساخت شبکه داخلی و یک سرور است. 

سامانه ویپ به گونه‌ای طراحی شده است که محدودیت‌های معمول سانترال را نداشته باشد. این سامانه مزایای کاربردی جدیدی را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از جمله محدودیت‌هایی که ویپ آن‌ها را کنار گذاشته است می‌توان به حذف سیم‌کشی جداگانه تلفن و محدودیت‌های جغرافیایی، امکان تعریف سناریوهای مختلف در مرکز تماس، مدیریت صف‌ها و نظارت دقیق بر عملکرد مجموعه اشاره کرد. همچنین امکان سیستم دورکاری، ارتباط با شعب و ارتباط کامل با نرم‌افزاری‌های دیگر مانند CRM و نرم افزارهای مالی از برتری‌های ویپ نسبت به سانترال است. 

پیشنهاد برای ...

سازمان‌های دولتی
سازمان های دولتی
فروش
فروش
کسب و کار های بزرگ
شرکت های بزرگ
پشتیبانی و خدمات مشتریان
پشتیبانی و خدمات مشتریان

داستان موفقیت مشتریان

در این بخش داستان موفقیت برخی از مشتریانی که برای رفع چالش‌های پیش روی خود به الوویپ اعتماد کرده‌اند را می‌خوانید. سامانه مدیریت مرکز تماس الوویپ توانسته است مشکلات این شرکت‌ها را متناسب با اهداف آن‌ها حل‌و‌فصل کند.

مقالات مرتبط

دریافت دمو رایگان

برای مدیریت هوشمند مرکز تماس، نرم افزار الوویپ، امکانات منحصر به فردی را در اختیار مجموعه شما قرار می‌دهد. با استفاده از این محصولات می‌توانید کارایی و توان مدیریتی خود را به شکل چشم‌گیری افزایش دهید.

الوویپ از نگاه مشتریان

همراه شما هستیم

جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با ما در ارتباط باشید

همراه شما هستیم              

جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با ما در ارتباط باشید

تماس با الوویپ

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید

پس از ثبت درخواست، با شما در اولین فرصت تماس خواهیم گرفت.