الوویپ > پشتیبانی و خدمات مشتریان
پشتیبانی و خدمات مشتریان
![پشتیبانی و خدمات مشتریان مرکز تماس](https://alovoip.ir/wp-content/uploads/2023/10/Solutions-Customer-support-and-service.webp)
![با خرید voip میتوانید مشتریان خود را به شکل هوشمندانهای بین شعب و واحدهای مختلف خود توزیع کنید.](https://alovoip.ir/wp-content/uploads/2023/10/Paper-map-rafiki.webp)
مشتریان خود را هوشمندانه بین شعب هدایت کنید
پاسخگویی مناسب
![اگر بهترین ویپ را برای مجموعه خود انتخاب کنید این امکان را دارید تا پاسخگویی سریعتر و دقیقتری به مشستریان خود داشته باشید.](https://alovoip.ir/wp-content/uploads/2023/10/Active-Support-rafiki.webp)
![به کمک نرم افزار voip، از لحظهای که تماس قطع شود، تا پایان روز اگر فرد مجددا با شرکت تماس برقرار کند، به همان اپراتوری متصل میشود که در زمان قطع تماس با آن در ارتباط بوده است.](https://alovoip.ir/wp-content/uploads/2023/10/Missed-chances-rafiki.webp)
تماسهای قطع شده را از دست ندهید
مدیریت صف تماسها
![با خرید ویپ در شرایط شلوغ و پرترافیک این امکان وجود دارد که صفهای خود را هوشمندانه مدیریت کنید.](https://alovoip.ir/wp-content/uploads/2023/10/Group-Chat-rafiki.webp)
![با IVR هوشمند سامانه مدیریت مرکز تماس الوویپ میتوانید از میزان رضایت مشتریان خود مطلع شوید.](https://alovoip.ir/wp-content/uploads/2023/10/Browser-stats-rafiki.webp)
نظرسنجی
مزایای الوویپ برای پشتیبانی و خدمات مشتریان
سیستم آنالیز مراکز تماس، قابلیت ها و امکانات زیادی در اختیار کسب و کارها قرار می دهد. هریک از این ویژگیها نقش موثری در بهبود عملکرد مشتری دارد.
افزایش رضایت مشتری
امکانات متعدد موجود در این سامانه میزان افزایش رضایت مشتریان شما را بالا میبرد.
مدیریت زمان انتظار
سیستم الوویپ به گونهای طراحی شده است تا زمان انتظار مشتریان را مدیریت کند.
خدمات باکیفیت
سرویسهایی که در سامانه الوویپ وجود دارد باعث میشود سطح خدمات پشتیبانی شما کیفیت بالایی داشته باشد.
شناخت نیاز مشتری
به کمک سامانه نظرسنجی الوویپ میتوانید شناخت مناسبی از نقطهنظر مشتریان خود داشته باشید.
سوالات پرتکرار
امکانات الوویپ
اطلاع رسانی انبوه تلفنی
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
راهکار مرکز تماس
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
سیستم تلفنی اداری
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس سیپ ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
![مشاوره با کارشناسان الوویپ](https://alovoip.ir/wp-content/uploads/2023/12/form-2.webp)
جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
مجله الوویپ
![توزیع-تماس-در-کال-سنتر](https://alovoip.ir/wp-content/uploads/2024/07/article.129-03-300x197.jpg)
مهمترین نکات در مدیریت کال سنتر با توزیع خودکار تماس
در مراکز تماس، مدیریت کال سنتر با توزیع خودکار تماس موجب افزایش کارایی و تسهیل فرآیندها در
![مکالمات-غیرمعمول-در-کال-سنتر](https://alovoip.ir/wp-content/uploads/2024/07/article-128-03-300x197.jpg)
چگونه میتوان مکالمات غیرمعمول در کال سنتر را شناسایی کرد؟
امروزه شناسایی مکالمات و تماسهای غیرمعمول، نقش اساسی در بهبود کیفیت خدمات و رضایت مشتریان مراکز تماس ایفا
![ویژگیهای-صف-تماس](https://alovoip.ir/wp-content/uploads/2024/07/article.127-3-300x197.jpg)
۴ ویژگی مهم صف تماس در نرمافزارهای مرکز تماس
امروزه ویژگیها و امکانات صف تماس در نرمافزارهای مرکز تماس ابری، در کنار قابلیتهای مسیریابی، منجر به تسهیل