alovoip-logo

شرکت های هواپیمایی و گردشگری

سامانه الوویپ با مدیریت هوشمند مراکز تماس مجموعه‌ها، گزینه‌ای مناسب برای شرکت‌های فعال در حوزه هواپیمایی و گردشگری است.

شرکت های هواپیمایی و گردشگری

زمان انتظار را به حداقل برسانید

اگر شما مجموعه‌ای هستید که تعداد مشتریان زیادی دارید یا در بازه زمانی خاصی کمپین‌های تبلیغاتی اجرا می‌کنید به منظور مدیریت‌کردن زمان انتظار کاربران برای اتصال به اپراتور می‌توانید سناریویی در صف تماس ایجاد کنید. به عنوان مثال اگر تعداد افراد موجود در صف انتظار برای یک اپراتور به بیش از ده نفر رسید می‌توانید این سناریو را ایجاد کنید که به صورت خودکار تماس‌های جدید به اپراتورهای خلوت‌تر متصل شود یا به کاربر این امکان داده شود که با فشردن عدد 1 درخواست تماس خود را ثبت کند و اپراتور پس از آزاد شدن به صورت اتوماتیک با کاربر تماس بگیرد.

امکان پاسخگویی در خارج از زمان اداری

برای زمان‌های خارج از تایم کاری می‌توانید سناریوی تعریف کنید که اگر کاربری پس از ساعت کاری با مجموعه تماس گرفت، امکان ارسال پیغام صوتی یا درخواست تماس از سمت کاربر وجود داشته باشد و اپراتور در اولین ساعات کاری با آن کاربر تماس بگیرد. این موضوع را هم فراموش نکنید که در پایان ساعت کاری می‌توانید تماس‌های هر اپراتور را به خط موبایل او منتقل کنید.

مشتریان خود را هوشمندانه بین شعب هدایت کنید

شما می‌توانید تماس‌های ورودی را با توجه به سناریو دلخواه خود، بین شعب یا هر واحد سازمان توزیع کنید. این توزیع می‌تواند بر اساس پیش‌شماره استان‌ها، پیش‌شماره خطوط تلفن همراه یا حتی شماره مناطق یک شهر باشد. به عنوان مثال اگر چند شعبه یا دفتر در شهرهای مختلف کشور دارید، در صورت برقراری تماس از شهر شیراز، این تماس با توجه به سناریو شما می‌تواند به شعبه یا دفتر شیراز متصل شود.

گزارش صحیحی از عملکرد مجموعه به دست آورید

طی بازه زمانی معینی گزارش کاملی از عملکرد مرکز تماس شرکت به دست می‌آید. به عنوان مثال شما می‌توانید طی یک ماه گذشته تعداد تماس‌های ورودی، خروجی، تماس‌های قطع شده در IVR یا صف را داشته باشید.

مرکز تماس خود در لحظه رصد کنیم (مانیتورینگ)

برای رصد کردن لحظه‌به‌لحظه رخداد‌های مرکز تماس این امکان برای شما وجود دارد که در یک داشبورد گسترده، تعداد تماس‌های فعال، تعداد اپراتورهای فعال، تعداد کاربران در صف انتظار و اطلاعاتی از تعداد تماس‌های ازدست‌رفته، میانگین زمان انتظار کاربر و میانگین زمان مکالمه با اپراتورها را داشته باشیم. برای نظارت دقیق‌تر می‌توانید این گزارش‌ها را برای هر اپراتور مشاهده کنید و حتی در زمان مکالمه اپراتور با کاربر، نحوه مکالمات آن‌ها را شنود کنید.

میزان رضایت مشتریان خود را ارزیابی کنید

برای ارزیابی عملکرد اپراتورها یکی از راهکارها درخواست ثبت نظر در پایان مکالمه توسط کاربر می‌باشد. بر اساس میانگین این امتیازات شما می‌توانید عملکرد هر اپراتور را ارزیابی کنید. به کمک گزارش‌های ثبت شده در سیستم به تفکیک هر اپراتور و بازه زمانی معین می‌توانید تعداد تماس‌های ورودی و خروجی، تماس‌های بی‌پاسخ و میانگین مدت‌زمان مکالمه هر اپراتور را بررسی و تحلیل کنید.

مشتریان خود را از تورهای جدید مطلع سازید

در زمان‌ها و شرایط خاصی مانند عید نوروز، تعطیلات تابستان، کنسرت‌ها و جشنواره‌های تفریحی، می‌توانید برای گروه مشخصی از مشتریان خود پیامک صوتی ارسال کنید. از این طریق آن از تورهای جدید شما مطلع خواهند شد.

ارتباط خاصی با مشتریان قدیمی خود داشته باشید

سناریوهایی که می‌توانیم برای ارتباط با مشتریان قدیمی خود داشته باشیم این است که در صورت تماس مشتری، وی به صورت اتوماتیک به کارشناس مربوطه خود مستقیما متصل شود. حتی اگر مشتری جدید شما در حین مکالمه با اپراتور به هر دلیلی تماسش قطع شود، در صورت تماس مجدد به همان اپراتور قبلی متصل شده و مکالمات خود را ادامه دهد.

داستان موفقیت مشتریان

در این بخش داستان موفقیت برخی از مشتریانی که برای رفع چالش‌های پیش روی خود به الوویپ اعتماد کرده‌اند را می‌خوانید. سامانه مدیریت مرکز تماس الوویپ توانسته است مشکلات این شرکت‌ها را متناسب با اهداف آن‌ها حل‌و‌فصل کند.

امکانات الوویپ

نرم‌افزار الوویپ برای مدیریت هوشمند مرکز تماس امکانات و محصولات منحصر‌به‌فردی را در اختیار مجموعه شما قرار می‌دهد. با استفاده از این محصولات می‌توانید کارایی و توان مدیریتی خود را به شکل چشم‌گیری افزایش دهید. 

سیستم تلفنی

این محصول مدیریت داخلی‌ها، گروه‌های تماس ترانک‌ها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری موارد دیگر را برای شما امکان‌پذیر می‌سازد. 

اطلاع رسانی انبوه تلفنی

این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر می‌سازد. به کمک این سرویس می‌توانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید. ​

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم می‌کند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آن‌ها ارائه دهید.  

مرکز تماس

با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صف‌های تماس و بسیاری موارد دیگر می‌توانید مرکز تماس خود را هوشمندانه مدیریت کنید. 

دریافت دمو رایگان

برای مدیریت هوشمند مرکز تماس، نرم افزار الوویپ، امکانات منحصر به فردی را در اختیار مجموعه شما قرار می‌دهد. با استفاده از این محصولات می‌توانید کارایی و توان مدیریتی خود را به شکل چشم‌گیری افزایش دهید.

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید

مقالات مرتبط

الوویپ از نگاه مشتریان

همراه شما هستیم

جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با ما در ارتباط باشید

همراه شما هستیم              

جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با ما در ارتباط باشید

تماس با الوویپ

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید

پس از ثبت درخواست، با شما در اولین فرصت تماس خواهیم گرفت.