شرکت های هواپیمایی و گردشگری

نرم افزار مدیریت مرکز تماس الوویپ با ایجاد یک ارتباط تلفنی هوشمندانه می‌تواند بخش مهمی از چالش‌های مشتری‌مداری در صنعت گردشگری را حل و فصل کند. این نرم افزار با کاهش زمان انتظار مشتریان در زمان‌های شلوغ، تعریف انواع سناریو‌های پاسخگویی، امکان اعلام و پرداخت مانده حساب‌ مشتریان به صورت تلفنی و اطلاع‌رسانی انبوه در خصوص برنامه‌های ویژه می‌تواند برگ برنده شرکت‌ها در جلب رضایت مشتریان باشد.
وجود یک سیستم تلفنی مناسب که بتواند فرآیندهای تلفنی را مدیریت کند برای شرکت های گردشگری لازم و ضروری است.

مانع از اتلاف وقت مشتریان خود شوید

اگر شما مجموعه‌ای هستید که تعداد مشتریان زیادی دارید یا در بازه زمانی خاصی کمپین‌های تبلیغاتی اجرا می‌کنید به منظور مدیریت‌کردن زمان انتظار کاربران برای اتصال به اپراتور می‌توانید سناریویی در صف تماس ایجاد کنید. به عنوان مثال اگر تعداد افراد موجود در صف انتظار برای یک اپراتور به بیش از ده نفر رسید می‌توانید این سناریو را ایجاد کنید که به صورت خودکار تماس‌های جدید به اپراتورهای خلوت‌تر متصل شود یا به کاربر این امکان داده شود که با فشردن عدد ۱ درخواست تماس خود را ثبت کند و اپراتور پس از آزاد شدن به صورت اتوماتیک با کاربر تماس بگیرد.
نرم افزار مرکز تماس به شما این امکان را می‌دهد تا زمان انتظار مشتریان را کاهش دهید.
با نرم افزار ویپ می‌توان در خارج از تایم کاری هم پاسخگوی مشتریان بود.

در ساعات غیر اداری هم پاسخگو باشید

برای زمان‌های خارج از تایم کاری می‌توانید سناریوی تعریف کنید که اگر کاربری پس از ساعت کاری با مجموعه تماس گرفت، امکان ارسال پیغام صوتی یا درخواست تماس از سمت کاربر وجود داشته باشد و اپراتور در اولین ساعات کاری با آن کاربر تماس بگیرد. این موضوع را هم فراموش نکنید که در پایان ساعت کاری می‌توانید تماس‌های هر اپراتور را به خط موبایل او منتقل کنید.

تماس ها را هوشمندانه پاسخ دهید

شما می‌توانید تماس‌های ورودی را با توجه به سناریو دلخواه خود، بین شعب یا هر واحد سازمان توزیع کنید. این توزیع می‌تواند بر اساس پیش‌شماره استان‌ها، پیش‌شماره خطوط تلفن همراه یا حتی شماره مناطق یک شهر باشد. به عنوان مثال اگر چند شعبه یا دفتر در شهرهای مختلف کشور دارید، در صورت برقراری تماس از شهر شیراز، این تماس با توجه به سناریو شما می‌تواند به شعبه یا دفتر شیراز متصل شود.
برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان می‌توانید تماس‌های خود را بین شعب مختلف توزیع کنید.
با استفاده از یک سیستم ویپ ایده‌آل می‌توانید گزارش صحیحی از عملکرد مجموعه به دست آورید.

گزارش صحیحی از عملکرد مجموعه به دست آورید

طی بازه زمانی معینی گزارش کاملی از عملکرد مرکز تماس شرکت به دست می‌آید. به عنوان مثال شما می‌توانید طی یک ماه گذشته تعداد تماس‌های ورودی، خروجی، تماس‌های قطع شده در IVR یا صف را داشته باشید.

مرکز تماس خود در لحظه رصد کنیم (مانیتورینگ)

برای رصد کردن لحظه‌به‌لحظه رخداد‌های مرکز تماس این امکان برای شما وجود دارد که در یک داشبورد گسترده، تعداد تماس‌های فعال، تعداد اپراتورهای فعال، تعداد کاربران در صف انتظار و اطلاعاتی از تعداد تماس‌های ازدست‌رفته، میانگین زمان انتظار کاربر و میانگین زمان مکالمه با اپراتورها را داشته باشیم. برای نظارت دقیق‌تر می‌توانید این گزارش‌ها را برای هر اپراتور مشاهده کنید و حتی در زمان مکالمه اپراتور با کاربر، نحوه مکالمات آن‌ها را شنود کنید.
با خرید voip شما قابلیت نظارت بر عملکرد پرسنل خود را خواهید داشت.
با طراحی یک نظرسنجی هوشمند می‌توان میزان رضایت مشتریان را سنجید.

میزان رضایت مشتریان خود را ارزیابی کنید

برای ارزیابی عملکرد اپراتورها یکی از راهکارها درخواست ثبت نظر در پایان مکالمه توسط کاربر می‌باشد. بر اساس میانگین این امتیازات شما می‌توانید عملکرد هر اپراتور را ارزیابی کنید. به کمک گزارش‌های ثبت شده در سیستم به تفکیک هر اپراتور و بازه زمانی معین می‌توانید تعداد تماس‌های ورودی و خروجی، تماس‌های بی‌پاسخ و میانگین مدت‌زمان مکالمه هر اپراتور را بررسی و تحلیل کنید.

مشتریان خود را از تورهای جدید مطلع سازید

در زمان‌ها و شرایط خاصی مانند عید نوروز، تعطیلات تابستان، کنسرت‌ها و جشنواره‌های تفریحی، می‌توانید برای گروه مشخصی از مشتریان خود پیامک صوتی ارسال کنید. از این طریق آن از تورهای جدید شما مطلع خواهند شد.
با راه اندازی نرم افزار ویپ مشتریان خود را از تورهای جدیدتان مطلع کنید.
با نصب ویپ در مجموعه خود می‌توانید خدمات سریع‌تری به مشتریان خود ارائه دهید.

ارتباط خاصی با مشتریان قدیمی خود داشته باشید

سناریوهایی که می‌توانیم برای ارتباط با مشتریان قدیمی خود داشته باشیم این است که در صورت تماس مشتری، وی به صورت اتوماتیک به کارشناس مربوطه خود مستقیما متصل شود. حتی اگر مشتری جدید شما در حین مکالمه با اپراتور به هر دلیلی تماسش قطع شود، در صورت تماس مجدد به همان اپراتور قبلی متصل شده و مکالمات خود را ادامه دهد.

الوویپ مورد اعتماد برندهای معتبر

سوالات متداول

نرم افزار ویپ به عنوان یک سیستم مدیریت تماس این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا سناریوهای مختلفی برای مدیریت تماس‌های تلفنی برقرار کنید. به عنوان مثال می‌توانید این سناریو را داشته باشید که مشتری اگر از مدت زمان مشخصی بیشتر در انتظار اتصال به اپراتور بود، تماس وی به اپراتور دیگری متصل شود.
بله. نرم افزار مدیریت مرکز تماس ویپ به صورتی طراحی شده است که تیم‌های دور کار بتوانند وارد داشبورد نرم افزار ویپ شوند و مشابه حالت حضوری از تمامی قابلیت‌های نرم افزار VoIP بهره‌مند شوند.
بله. شما می‌توانید از سیستم اطلاع رسانی نرم افزار ویپ برای تبلیغ تورهای جدید خود استفاده کنید.
نرم افزار ویپ قابلیت‌های متعددی برای نظارت بر عملکرد پرسنل در اختیارتان قرار می‌دهد. به عنوان مثال شما می‌توانید به کمک سرویس شنود یا ضبط مکالمات به شیوه پاسخگویی پرسنل خود نظارت داشته باشید.

امکانات الوویپ

ماژول تبلیغات انبوه تلفنی امکان اطلاع‌رسانی به مشتریان در سطحی گشترده را برای شما فراهم می‌کند.

اطلاع رسانی انبوه تلفنی

این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر می‌سازد. به کمک این سرویس می‌توانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.

ماژول باشگاه مشتریان الوویپ به شما در فرآیند توسعه و بهبود مشتری مداری کمک شایان توجهی می‌کند.

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم می‌کند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آن‌ها ارائه دهید. 

قابلیت ضبط مکالمات، شنود و نجوا امکان مدیریت و نظارت بر پرسنل را برای شما فراهم می‌کند.

راهکار مرکز تماس

با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صف‌های تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.

سیستم تلفنی الوویپ یک انتخاب مناسب برای مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی در شرکت‌ها و سازمان‌هاست.

سیستم تلفنی اداری

این محصول مدیریت داخلی‌ها، گروه‌های تماس سیپ ترانک‌ها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکان‌پذیر می‌سازد.

مشاوره با کارشناسان الوویپ

جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مجله الوویپ

ابزار-بهینه‌سازی-مرکز-تماس
مدیریت مرکز تماس

۵ استراتژی برای بهینه‌سازی مرکز تماس

استفاده از استراتژی‌های بهینه‌­سازی مرکز تماس نقش زیادی در بهبود کیفیت و کارایی سازمان، و درنتیجه افزایش رضایت

پیمایش به بالا

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید