خدمات مالی و بیمه

شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات مالی و بیمه به دلیل نوع کسب و کارشان با چالش‌هایی روبرو هستند که نیاز به مدیریت مراکز تماس خود دارند. با وجود فناوری متنوع ارتباطی، کماکان مشتریان شرکت‌های مالی و بیمه از تلفن به عنوان یکی از اصلی‌ترین پل‌های تعامل استفاده می‌کنند. همچنین نظارت بر عملکرد اپراتور‌ها و پاسخگویی مناسب آن‌ها به مشتریان نقش مهمی در مشتری‌مداری دارد. به همین دلیل برخوردار بودن شرکت‌های مالی و بیمه از یک مرکز تماس جامع می‌تواند گام موثری در پیشبرد اهداف آن‌ها باشد.
نرم افزار ویپ ویژه شرکت‌های مالی و بیمه - الوویپ
الوویپ یک نرم افزار مدیریت مرکز تماس است که گزینه‌ای مناسب برای شرکت‌های مالی و بیمه است.

شرکت های مالی

معمولا مدیریت تعداد تماس تلفنی در یک بازه زمانی معین دغدغه‌ای فراگیر است. از جمله چالش‌های پیش رو در این زمینه:

  • مدیریت زمان انتظار
  • ارتباط با شعب مختلف
  • نظارت بر عملکرد اپراتورها
  • برقراری صحیح وبه‌موقع تماس
  • کاهش زمان انتظار برای اتصال به اپراتور
  • جذب مشتریان جدید و اطلاع‌رسانی به مشتریان قبلی

راهکار الوویپ برای شرکت‌های مالی و بیمه

متقاضیان خدمات مالی و بیمه به سراغ شرکت‌هایی می‌روند که خدماتی دقیق و در عین حال سریع ارائه می‌کنند. این موضوع نیازمند یک زیرساخت ارتباطی بروز و کارآمد است.
راهکار الوویپ برای شرکت‌های مالی و بیمه
الوویپ برای شما چه کاری انجام می‌دهد؟

الوویپ برای شما چه کاری انجام می‌دهد؟

  • مدیریت زمان انتظار
  • ارتباط بین شعب
  • اطلاع‌رسانی انبوه
  • توزیع و انتقال تماس
  • گزارش تماس‌ها
  • نظارت بر اپراتورها
  • طراحی مسیر پاسخگویی
  • ارتباط با سایر نرم افزارها

زمان انتظار مشتریان را به بهترین شکل مدیریت کنید

شرکت‌های مالی نیاز دارند که در ساعات پرترافیک مرکز تماس، پاسخگوی مشتریان خود باشند. به عنوان مثال در یک کارگزاری بورس، در ساعات خاص خرید و فروش سهام، تعداد تماس‌ها به شکل چشم‌گیری افزایش می‌یابد. برای حل این منظور الوویپ امکان مدیریت مرکز تماس را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید سناریویی تعریف کنید که اگر مشتری از زمان معینی بیشتر در صف تماس بود، به اپراتور دیگری منتقل شود و یا حتی به تلفن همراه کارشناسان متصل شود.

با استفاده از نرم افزار ویپ زمان انتظار مشتریان را به بهترین شکل مدیریت کنید
تمام سیستم ارتباط تلفنی شما با راه اندازی ویپ به صورت یکپارچه به هم متصل خواهند شد.

شعب و دفاتر خود را با یکدیگر متصل سازید

برای ارزیابی عملکرد اپراتورها یکی از راهکارها درخواست ثبت نظر در پایان مکالمه توسط کاربر می‌باشد. بر اساس میانگین این امتیازات شما می‌توانید عملکرد هر اپراتور را ارزیابی کنید. به کمک گزارش‌های ثبت شده در سیستم به تفکیک هر اپراتور و بازه زمانی معین می‌توانید تعداد تماس‌های ورودی و خروجی، تماس‌های بی‌پاسخ و میانگین مدت‌زمان مکالمه هر اپراتور را بررسی و تحلیل کنید.

اطلاع‌رسانی به موقع و اصولی داشته باشید

شما با کمک سامانه الوویپ می‌توانید مشتریان خود را از طریق ارسال پیام صوتی نسبت به مسائل مختلف آگاه سازید. به عنوان مثال یک صرافی یا کارگزاری بورس می‌تواند از این طریق آخرین اطلاعات در خصوص بازار ارز یا سهام را به اطلاع مشتریان برساند.
بهترین نرم افزار ویپ موجود در بازار این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا از تغییرات بازار مشتریان خود را مطلع سازید.
با راه اندازی مرکز تماس ویپ شما می‌توانید تماس‌های مشتریان را بر اساس پیش‌شماره تلفن همراه یا کد استان‌هابین واحدهای مختلف توزیع کنید.

تماس‌های ورودی را بین شعب خود توزیع کنید

شرکت‌های بیمه معمولا مشتریان مختلفی از سراسر کشور دارند و به همین علت دارای شعب متعددی در سطح کشور هستند. برای اینکه بتوان خدمات بهتری به مشتریان ارائه داد، الوویپ قابلیت توزیع تماس را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید با توجه به سناریو دلخواه خود و بر اساس پیش‌شماره استان‌ها، پیش‌شماره خطوط تلفن همراه یا حتی شماره مناطق یک شهر، تماس را بین شعب یا هر واحد سازمان توزیع کنید.

خدمات مناسبی به مشتریان خود ارائه دهید

الوویپ بستری را برای شما فراهم می‌کند که بهترین مشاوره را به مشتریان خود ارائه دهید. به عنوان مثال در مواقعی که کارشناس نیاز به کمک در مذاکره تلفنی دارد، می‌تواند سریعا از طریق سامانه به مدیر خود اطلاع دهد. در این شرایط مدیر قادر خواهد بود که به همراه کارشناس خود با مشتریان کنفرانس تلفنی برگزار کنند.
بهترین voip موجود در بازار بستری را برای شما فراهم می‌کند که بهترین مشاوره را به مشتریان خود ارائه دهید.
نرم افزار مرکز تماس الوویپ به شما این امکان را می‌دهد تا در هر زمانی پاسخگوی تماس مشتریان باشید.

در هر شرایطی پاسخگوی مشتریان باشید

محدویت زمان کاری مسئله‌ای است که شرکت‌های بیمه با آن روبرو هستند. گاهی اوقات ممکن است به دلایل مختلف اپراتور توان پاسخگویی به تماس را نداشته باشد یا مشتری در زمانی خارج از وقت اداری با مجموعه تماس بگیرد. در این شرایط معمولا دغدغه عدم پاسخگویی به مشتریان برای شرکت‌ها مطرح می‌شود. الوویپ برای حل این مشکل امکان ارسال پیام صوتی را برای مشتریان در نظر گرفته است. مشتریان در این مواقع می‌توانند یک پیام صوتی برای اپراتور ارسال کنند و به این طریق کارشناس شما در اسرع وقت با وی تماس خواهد گرفت.

الوویپ مورد اعتماد برندهای معتبر

سوالات متداول

بله. شما به کمک نرم افزار ویپ می‌توانید سناریویی را تعریف کنید که بتوانید در ساعات غیر اداری هم پاسخگوی مشتریان خود باشید. این امکان برای شما وجود دارد تا در چنین حالتی تماس‌ها به روی تلفن شخصی پرسنل مدنظرتان منتقل شود.

بله. نرم افزار VoIP تمام شعب و واحدهای مختلف شرکت شما را بدون محدودیت جغرافیایی به هم متصل می‌سازد.
بله. شما می‌توانید از سیستم اطلاع رسانی نرم افزار ویپ برای تبلیغ تورهای جدید خود استفاده کنید.
نرم افزار ویپ قابلیت‌های متعددی برای نظارت بر عملکرد پرسنل در اختیارتان قرار می‌دهد. به عنوان مثال شما می‌توانید به کمک سرویس شنود یا ضبط مکالمات به شیوه پاسخگویی پرسنل خود نظارت داشته باشید.

امکانات الوویپ

ماژول تبلیغات انبوه تلفنی امکان اطلاع‌رسانی به مشتریان در سطحی گشترده را برای شما فراهم می‌کند.

اطلاع رسانی انبوه تلفنی

این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر می‌سازد. به کمک این سرویس می‌توانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.

ماژول باشگاه مشتریان الوویپ به شما در فرآیند توسعه و بهبود مشتری مداری کمک شایان توجهی می‌کند.

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم می‌کند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آن‌ها ارائه دهید. 

قابلیت ضبط مکالمات، شنود و نجوا امکان مدیریت و نظارت بر پرسنل را برای شما فراهم می‌کند.

راهکار مرکز تماس

با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صف‌های تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.

سیستم تلفنی الوویپ یک انتخاب مناسب برای مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی در شرکت‌ها و سازمان‌هاست.

سیستم تلفنی اداری

این محصول مدیریت داخلی‌ها، گروه‌های تماس سیپ ترانک‌ها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکان‌پذیر می‌سازد.

مشاوره با کارشناسان الوویپ

جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مجله الوویپ

ابزار-بهینه‌سازی-مرکز-تماس
مدیریت مرکز تماس

۵ استراتژی برای بهینه‌سازی مرکز تماس

استفاده از استراتژی‌های بهینه‌­سازی مرکز تماس نقش زیادی در بهبود کیفیت و کارایی سازمان، و درنتیجه افزایش رضایت

پیمایش به بالا

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید