سیستم تلفنی ویپ چه نقشی در فرآیند مشتری مداری ایفا میکند؟ یکی از...
ادامه مطلب ›صفحه اصلی » خدمات مالی و بیمه
شرکتهای ارائهدهنده خدمات مالی و بیمه به دلیل نوع کسب و کارشان با چالشهایی روبرو هستند که نیاز به مدیریت مراکز تماس خود دارند. با وجود فناوری متنوع ارتباطی، کماکان مشتریان شرکتهای مالی و بیمه از تلفن به عنوان یکی از اصلیترین پلهای تعامل استفاده میکنند. همچنین نظارت بر عملکرد اپراتورها و پاسخگویی مناسب آنها به مشتریان نقش مهمی در مشتریمداری دارد. به همین دلیل برخوردار بودن شرکتهای مالی و بیمه از یک مرکز تماس جامع میتواند گام موثری در پیشبرد اهداف آنها باشد.
معمولا مدیریت تعداد تماس تلفنی در یک بازه زمانی معین دغدغهای فراگیر است. از جمله چالشهای پیش رو در این زمینه:
متقاضیان خدمات مالی و بیمه به سراغ شرکتهایی میروند که خدماتی دقیق و در عین حال سریع ارائه میکنند. این موضوع نیازمند یک زیرساخت ارتباطی بروز و کارآمد است.
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری موارد دیگر میتوانید مرکز تماس خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
برای مدیریت هوشمند مرکز تماس، نرم افزار الوویپ، امکانات منحصر به فردی را در اختیار مجموعه شما قرار میدهد. با استفاده از این محصولات میتوانید کارایی و توان مدیریتی خود را به شکل چشمگیری افزایش دهید.
سیستم تلفنی ویپ چه نقشی در فرآیند مشتری مداری ایفا میکند؟ یکی از...
ادامه مطلب ›تجهیزات ویپ کداماند؟ آیا برای راهاندازی یک مرکز تماس به تجهیزات ویپ نیاز...
ادامه مطلب ›نرم افزار مرکز تماس، نرم افزاری است که برای مدیریت حرفهای تماسهای تلفنی...
ادامه مطلب ›جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید
پس از ثبت درخواست، با شما در اولین فرصت تماس خواهیم گرفت.