الوویپ > خدمات مالی و بیمه
خدمات مالی و بیمه
![نرم افزار ویپ ویژه شرکتهای مالی و بیمه - الوویپ](https://alovoip.ir/wp-content/uploads/2023/10/Solutions-financial-services-and-insurance-compressed.webp)
![الوویپ یک نرم افزار مدیریت مرکز تماس است که گزینهای مناسب برای شرکتهای مالی و بیمه است.](https://alovoip.ir/wp-content/uploads/2023/10/Businessman-rafiki-1.webp)
شرکت های مالی
معمولا مدیریت تعداد تماس تلفنی در یک بازه زمانی معین دغدغهای فراگیر است. از جمله چالشهای پیش رو در این زمینه:
- مدیریت زمان انتظار
- ارتباط با شعب مختلف
- نظارت بر عملکرد اپراتورها
- برقراری صحیح وبهموقع تماس
- کاهش زمان انتظار برای اتصال به اپراتور
- جذب مشتریان جدید و اطلاعرسانی به مشتریان قبلی
راهکار الوویپ برای شرکتهای مالی و بیمه
![راهکار الوویپ برای شرکتهای مالی و بیمه](https://alovoip.ir/wp-content/uploads/2023/10/Air-hostess-rafiki-1.webp)
![الوویپ برای شما چه کاری انجام میدهد؟](https://alovoip.ir/wp-content/uploads/2023/10/alovoip-1.jpg)
الوویپ برای شما چه کاری انجام میدهد؟
- مدیریت زمان انتظار
- ارتباط بین شعب
- اطلاعرسانی انبوه
- توزیع و انتقال تماس
- گزارش تماسها
- نظارت بر اپراتورها
- طراحی مسیر پاسخگویی
- ارتباط با سایر نرم افزارها
زمان انتظار مشتریان را به بهترین شکل مدیریت کنید
شرکتهای مالی نیاز دارند که در ساعات پرترافیک مرکز تماس، پاسخگوی مشتریان خود باشند. به عنوان مثال در یک کارگزاری بورس، در ساعات خاص خرید و فروش سهام، تعداد تماسها به شکل چشمگیری افزایش مییابد. برای حل این منظور الوویپ امکان مدیریت مرکز تماس را در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید سناریویی تعریف کنید که اگر مشتری از زمان معینی بیشتر در صف تماس بود، به اپراتور دیگری منتقل شود و یا حتی به تلفن همراه کارشناسان متصل شود.
![با استفاده از نرم افزار ویپ زمان انتظار مشتریان را به بهترین شکل مدیریت کنید](https://alovoip.ir/wp-content/uploads/2023/10/Vault-rafiki.webp)
![تمام سیستم ارتباط تلفنی شما با راه اندازی ویپ به صورت یکپارچه به هم متصل خواهند شد.](https://alovoip.ir/wp-content/uploads/2023/10/Financial-data-rafiki.webp)
شعب و دفاتر خود را با یکدیگر متصل سازید
اطلاعرسانی به موقع و اصولی داشته باشید
![بهترین نرم افزار ویپ موجود در بازار این امکان را برای شما فراهم میکند تا از تغییرات بازار مشتریان خود را مطلع سازید.](https://alovoip.ir/wp-content/uploads/2023/10/Firefighter-rafiki.webp)
![با راه اندازی مرکز تماس ویپ شما میتوانید تماسهای مشتریان را بر اساس پیششماره تلفن همراه یا کد استانهابین واحدهای مختلف توزیع کنید.](https://alovoip.ir/wp-content/uploads/2023/10/Coins-rafiki-1.webp)
تماسهای ورودی را بین شعب خود توزیع کنید
خدمات مناسبی به مشتریان خود ارائه دهید
![بهترین voip موجود در بازار بستری را برای شما فراهم میکند که بهترین مشاوره را به مشتریان خود ارائه دهید.](https://alovoip.ir/wp-content/uploads/2023/10/Insurance-rafiki.webp)
![نرم افزار مرکز تماس الوویپ به شما این امکان را میدهد تا در هر زمانی پاسخگوی تماس مشتریان باشید.](https://alovoip.ir/wp-content/uploads/2023/10/Make-it-rain-rafiki.webp)
در هر شرایطی پاسخگوی مشتریان باشید
سوالات متداول
بله. شما به کمک نرم افزار ویپ میتوانید سناریویی را تعریف کنید که بتوانید در ساعات غیر اداری هم پاسخگوی مشتریان خود باشید. این امکان برای شما وجود دارد تا در چنین حالتی تماسها به روی تلفن شخصی پرسنل مدنظرتان منتقل شود.
امکانات الوویپ
اطلاع رسانی انبوه تلفنی
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
راهکار مرکز تماس
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
سیستم تلفنی اداری
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس سیپ ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
![مشاوره با کارشناسان الوویپ](https://alovoip.ir/wp-content/uploads/2023/12/form-2.webp)
جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
مجله الوویپ
![توزیع-تماس-در-کال-سنتر](https://alovoip.ir/wp-content/uploads/2024/07/article.129-03-300x197.jpg)
مهمترین نکات در مدیریت کال سنتر با توزیع خودکار تماس
در مراکز تماس، مدیریت کال سنتر با توزیع خودکار تماس موجب افزایش کارایی و تسهیل فرآیندها در
![مکالمات-غیرمعمول-در-کال-سنتر](https://alovoip.ir/wp-content/uploads/2024/07/article-128-03-300x197.jpg)
چگونه میتوان مکالمات غیرمعمول در کال سنتر را شناسایی کرد؟
امروزه شناسایی مکالمات و تماسهای غیرمعمول، نقش اساسی در بهبود کیفیت خدمات و رضایت مشتریان مراکز تماس ایفا
![ویژگیهای-صف-تماس](https://alovoip.ir/wp-content/uploads/2024/07/article.127-3-300x197.jpg)
۴ ویژگی مهم صف تماس در نرمافزارهای مرکز تماس
امروزه ویژگیها و امکانات صف تماس در نرمافزارهای مرکز تماس ابری، در کنار قابلیتهای مسیریابی، منجر به تسهیل