الوویپ » بلاگ
رضایت مشتری (CSAT) در دنیای پر از رقابت امروزی که کسب و کارها به دنبال کسب جایگاه خود در ذهن مشتریان هستند، یکی از مهمترین
در دنیای امروز، کسب و کارهای اینترنتی به طور روزافزونی در حال رشد و گسترش هستند. از این جهت استفاده از فناوریهای نوین و نوآورانه
بسیاری از صاحبان کسب و کار، تفاوت مرکز تماس و مرکز ارتباط را درک نمیکنند و خدمات ارزندهای را در اختیار مشتری یا کاربر خود
در دنیای پرشتاب کسب و کار، پشتیبانی از مشتری یک جنبه حیاتی برای حفظ مزیت رقابتی است. برای اطمینان از خدمات عالی و عملیات کارآمد،
شاید شما هم شنیده باشید که هیچ مرکز تماسی کامل نیست. چالشهای مرکز تماس بخشی از عملیات تجاری هستند. مشکلات سیستم VoIP حتی بهترین مراکز
از مهم ترین قابلیت های مراکز تماس، میتوان به مزایای مرکز تماس در دورکاری اشاره کرد. از زمان همه گیری ویروس کرونا تاکنون روش کار
در دنیای ارتباطات، دو فناوری اولیه ارتباطات صوتی را متحول کرده اند: PSTN (شبکه تلفن سوئیچ شده عمومی) و VoIP (پروتکل صدا از طریق اینترنت).
آیا تا به حال مجبور شده اید برای یک سوال یا شکایت با بخش خدمات مشتریان یک شرکت تماس بگیرید؟ اگر چنین است، احتمالاً با
در هر سازمانی که با مشتریان خود در ارتباط است، مراکز تماس ورودی و خروجی نقش مهمی در پشتیبانی، ارائه خدمات و کمک به پیشبرد
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری موارد دیگر میتوانید مرکز تماس خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید
پس از ثبت درخواست، با شما در اولین فرصت تماس خواهیم گرفت.