شاخص رضایت مشتری یا CSAT یک معیار مهم و پرکاربرد در کسب و...
ادامه مطلب ›صفحه اصلی » خط تلفن اینترنتی
خط تلفن اینترنتی که با نامهای دیگری مثل خط سیپ ترانک (SIP TRUNK)، سیپ فون (SIP PHONE) و ویپ لاین (VOIP LINE) هم شناخته میشود، خطوط تلفنی هستند که بر بستر اینترنت ارائه میشوند. در واقع تلفن اینترنتی همان خدمات تلفن ثابت شهری را ارائه میدهد با این تفاوت که به جای انتقال اطلاعات از سیم، بر بستر اینترنت انتقال صورت میگیرد و با توجه به این ویژگی خدمات و امکانات بیشتری را میتواند به کسب و کارها ارئه کند. با خرید خط تلفن اینترنتی و بهرهگیری از جدیدترین فناوری VOIP با راهکار مرکز تماس الوویپ می توان به نیازها و خدمات ویژه کسب و کارها پاسخ داد.
شما با خرید خط تلفن اینترنتی، میتوانید با کمترین هزینه از جدیدترین فناوریهای ارتباطی روز دنیا بهرهمند شوید. این خطوط تلفن اینترنتی امکان جابجایی، توسعهپذیری و گسترش سازمان شما و از همه مهمتر کاهش هزینهها را برای شما فراهم خواهد کرد.
از زمان ثبت سفارش تا تکمیل فرآیند خرید، ظرف مدت کوتاهی میتوانید خط تلفن اینترنتی مورد نظر خود را در اختیار داشته باشید.
با توجه به اینکه تلفن اینترنتی نیاز به سخت افزار، سیمکشی و به طور کلی تجهیزات خاصی ندارد، با کمترین هزینه میتوانید از آن برای راهاندازی سیستم ارتباطات تلفنی مجموعه خود استفاده کنید.
به دلیل پایین بودن هزینه مکالمات و تعرفه اقتصادی، راهاندازی و خرید خط تلفن اینترنتی برای سازمانها و شرکتها مقرون به صرفه خواهد بود.
شما میتوانید به هر محله ای که میخواهید نقل مکان کنید و خطهای تلفن ثابت اینترنتی خود را همراهتان ببرید. فقط کافی است در مکان جدید به اینترنت دسترسی داشته باشید.
با خرید خط تلفن اینترنتی می توانید تعداد تماس های ورودی و خروجی همزمان را افزایش بدهید.
شما با خرید خط تلفن اینترنتی برای کسب و کار خود میتوانید این اطمینان را داشته باشید که مالکیت دائم آن خط را خواهید داشت.
شما با خرید تلفن ابری دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافی بابت ابونمان یا هزینه نگهداری نخواهید داشت.
با ترکیب این خط و سیستم تلفنی VOIP میتوانید امکانات ویژهای مثل تعریف نامحدود داخلی، نظرسنجی اپراتورها، ضبط مکالمات و صدها قابلیت دیگر داشته باشید.
به طور کلی همه کسب و کارهای کوچک و بزرگ میتوانند از خط تلفن اینترنتی برای مجموعه خود استفاده کنند. چرا که این خطوط این قابلیت را دارند که هم مورد استفاده شرکتهای کوچک و استارتاپها قرار بگیرند و هم سازمانها و شرکتهای بزرگ از ویژگیهای آن بهرهمند شوند. همچنین اگر مجموعه شما دفتر کاری مشخصی ندارد و یا دغدغه دورکاری پرسنل مجموعه خود را دارید، تلفن اینترنتی این امکان را برای شما فراهم میکند تا به این نیازهای شما پاسخ دهد.
خط تلفن اینترنتی در واقع همان خط تلفن ثابت مخابرات است با این تفاوت که نسبت به خطوط معمولی مخابرات، خدمات و امکانات بیشتری را برای کسبوکارها فراهم میکند. از نقطه نظر فنی خطوط اینترنتی یا سیپ ترانک در واقع یک پروتکل برای برقراری ارتباط از طریق مکالمه بر بستر شبکه است. سیپ ترانک سرویس تلفنی است که امکان ارسال و دریافت تماسهای همزمان در یک شبکه با استفاده از IP را ممکن میسازد و بین دو مرکز تلفن اتفاق میافتد. یکی از ویژگیهای این مدل از خطوط ارتباطی، ظرفیت بیش از یک تماس همزمان بین سرور VOIP مشترک و سوییچهای ارائهدهندهی سرویس است. از دیگر مزایای سرویس تلفن اینترنتی نسبت به خطوط تلفن سنتی میتوان به پایداری،کاهش هزینهها، توسعه و انعطافپذیری آن اشاره کرد.
بله. شما با با خرید هر خط تلفن اینترنتی، مالک دائمی آن خط خواهید بود.
پس از تکمیل پرونده توسط کارشناسان ما، بین 2تا 3 روز کاری شما مالک خط تلفن اینترنتی مورد نظر خود خواهید بود.
در حالت کلی خیر. هر فرد میتواند به صورت حقیقی مالک خط اینترنتی باشد.
بله. همانند همه خطوط تلفن مخابراتی متناسب با استان و شهر مورد نظر کد یا پیش شماره خواهد داشت.
بله. شما میتوانید برای مدیریت ارتباطات تلفنی خود از نرمافزارهای مختلفی استفاده کنید. برای دریافت مشاوره در خصوص سیستم های تلفنی ویپ با همکاران ما در الوویپ در تماس باشید.
بله. خط تلفن اینترنتی هم تماس ورودی و هم تماس خروجی را پوشش میدهد.
هیچ محدودیتی در کانالهای مورد استفاده و تماسهای همزمان برای خط تلفن اینترنتی وجود ندارد و شما میتوانید متناسب با میزان تماسهای ورودی و خروجی سازمان خود به هر تعداد تماس همزمان پاسخ دهید.
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری موارد دیگر میتوانید مرکز تماس خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
شاخص رضایت مشتری یا CSAT یک معیار مهم و پرکاربرد در کسب و...
ادامه مطلب ›فناوری (Voice over Internet Protocol) VoIP که به عنوان یک فناوری محبوب شناخته...
ادامه مطلب ›یک مدیر مرکز تماس چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ مراکز تماس جزء...
ادامه مطلب ›الوویپ
ارایه دهنده سیستمهای تلفنی و راهکار مرکزتماس VOIP
الوویپ سامانهای اختصصای برای مدیریت هوشمندانه ارتباطات تلفنی، سیستمهای تلفنی و راهکار مرکزتماس ویپ است. این سامانه با امکانات و قابلیتهایی که در اختیارتان قرار میدهد، توان مدیریتی شما را به شکل چشمگیری افزایش میدهید.
جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید
مشاوره خرید خط
پس از ثبت درخواست، با شما در اولین فرصت تماس خواهیم گرفت.