سیستم تلفنی ویپ چه نقشی در فرآیند مشتری مداری ایفا میکند؟ یکی از...
ادامه مطلب ›صفحه اصلی » صنعت آی تی و تجارت الکترونیک
صنعت آیتی و تجارت الکترونیک برای فروش و ارائه خدمات پس از فروش نیاز به ارتباط تلفنی دارد. در نتیجه باید مرکز تماس این شرکتها باید هوشمندانه مدیریت شود.
برای بهبود فرایند فروش یکی از راهها اجرای کمپینهای تبلیغاتی است و به همین دلیل احتمالا در آن شرایط مرکز تماس شما با تماسهای زیادی مواجه میشود. بنابراین باید برای مدیریت صفهای تماس خود راهکاری داشته باشید تا مشتریان جدید خود را از دست ندهید. شما میتوانید برای این کار و مدیریت کردن زمان انتظار کاربران برای اتصال به اپراتور، سناریویی در صفهای تماس تعریف کنید. به عنوان مثال اگر تعداد افراد موجود در صف انتظار برای یک اپراتور به بیش از مقدار تعیینشده رسید، تماسهای جدید به اپراتورهای خلوتتر متصل شود یا به کاربر این امکان داده شود که با فشردن عدد خاصی درخواست تماس خود را ثبت کند و اپراتور پس از آزاد شدن به صورت اتوماتیک با کاربر تماس بگیرد.
گاهی نیاز است که در شرایط خارج از تایم اداری هم به مشتریان خود خدمات لازم را ارائه دهید. برای این منظور میتوانید سناریویی تعریف کنید که در این مواقع امکان ارسال پیغام صوتی یا درخواست تماس از سمت کاربر وجود داشته باشد. در این شرایط اپراتور میتواند در اولین فرصت با مشتری تماس برقرار نماید یا سناریو را به گونهای تعریف کنید که تماس به موبایل اپراتور منتقل شود.
در این بخش داستان موفقیت برخی از مشتریانی که برای رفع چالشهای پیش روی خود به الوویپ اعتماد کردهاند را میخوانید. سامانه مدیریت مرکز تماس الوویپ توانسته است مشکلات این شرکتها را متناسب با اهداف آنها حلوفصل کند.
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری موارد دیگر میتوانید مرکز تماس خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
برای مدیریت هوشمند مرکز تماس، نرم افزار الوویپ، امکانات منحصر به فردی را در اختیار مجموعه شما قرار میدهد. با استفاده از این محصولات میتوانید کارایی و توان مدیریتی خود را به شکل چشمگیری افزایش دهید.
سیستم تلفنی ویپ چه نقشی در فرآیند مشتری مداری ایفا میکند؟ یکی از...
ادامه مطلب ›تجهیزات ویپ کداماند؟ آیا برای راهاندازی یک مرکز تماس به تجهیزات ویپ نیاز...
ادامه مطلب ›نرم افزار مرکز تماس، نرم افزاری است که برای مدیریت حرفهای تماسهای تلفنی...
ادامه مطلب ›جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید
پس از ثبت درخواست، با شما در اولین فرصت تماس خواهیم گرفت.