
سیستم تلفنی ویپ چگونه باعث افزایش رضایت مشتریان شما میشود؟
سیستم تلفنی ویپ چه نقشی در فرآیند مشتری مداری ایفا میکند؟ یکی از راههای موفقیت کسب و کارها ارتباط مناسب و اصولی است. با توجه
صفحه اصلی » ارتباط بین شعب
برخی از شرکتها به دلیل پراکندگی شعب در نقاط مختلف جغرافیایی، در ارتباط با یکدیگر دچار چالشهای مختلفی هستند. الوویپ برای برطرفکردن این موضوع راهکار مناسبی دارد.
شما به کمک سامانه ویپ میتوانید تمامی شعبههای خود را در هر موقعیت جغرافیایی با یکدیگر مرتبط سازید. این سامانه به دلیل اینکه بر بستر شبکه طراحی و تدوین شده است این امکان را برای شما ایجاد میسازد تا شعب مختلف سازمان را در یک شهر، استان یا حتی سرتاسر کشور به یکدیگر متصل کنید.
الوویپ به راحتی شعب مختلف سازمان شما را با یکدیگر یکپارچه میسازد. این مسئله باعث میشود که شما بتوانید نظارت بهینهای بر عملکرد شعب خود داشته باشید و تماسها را به شکل هوشمندی بین شعب توزیع کنید.
شما میتوانید تماسهای ورودی را با توجه به سناریو دلخواه خود، بین شعب یا هر واحد سازمان توزیع کنید. این توزیع میتواند بر اساس پیششماره استانها، پیششماره خطوط تلفن همراه یا حتی شماره مناطق یک شهر باشد. به عنوان مثال اگر چند شعبه یا دفتر در شهرهای مختلف کشور دارید، در صورت برقراری تماس از شهر شیراز، این تماس با توجه به سناریو شما میتواند به شعبه یا دفتر شیراز متصل شود.
شما میتوانید به راحتی بر عملکرد سایر شعب خود نظارت داشته باشید. به عنوان مثال برای بررسی لحظه به لحظه رخدادهای مرکز تماس این امکان برای شما وجود دارد که تعداد تماسهای فعال، تعداد اپراتورهای فعال، تعداد کاربران در صف انتظار و اطلاعاتی از تعداد تماسهای ازدسترفته، میانگین زمان انتظار کاربر و میانگین زمان مکالمه با اپراتورها را داشته باشیم. برای نظارت دقیقتر میتوانید این گزارشها را برای هر اپراتور مشاهده کنید و حتی در زمان مکالمه اپراتور با کاربر، نحوه مکالمات آنها را شنود کنید.
در این بخش داستان موفقیت برخی از مشتریانی که برای رفع چالشهای پیش روی خود به الوویپ اعتماد کردهاند را میخوانید. سامانه مدیریت مرکز تماس الوویپ توانسته است مشکلات این شرکتها را متناسب با اهداف آنها حلوفصل کند.
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری موارد دیگر میتوانید مرکز تماس خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
سیستم تلفنی ویپ چه نقشی در فرآیند مشتری مداری ایفا میکند؟ یکی از راههای موفقیت کسب و کارها ارتباط مناسب و اصولی است. با توجه
تجهیزات ویپ کداماند؟ آیا برای راهاندازی یک مرکز تماس به تجهیزات ویپ نیاز است؟ این تجهیزات ویپ چه امکاناتی را در اختیاز من قرار میدهند؟
نرم افزار مرکز تماس، نرم افزاری است که برای مدیریت حرفهای تماسهای تلفنی شرکتها و سازمانها مورد استفاده قرار میگیرد. در واقع، تماسهای ورودی و
برای مدیریت هوشمند مرکز تماس، نرم افزار الوویپ، امکانات منحصر به فردی را در اختیار مجموعه شما قرار میدهد. با استفاده از این محصولات میتوانید کارایی و توان مدیریتی خود را به شکل چشمگیری افزایش دهید.
جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید
جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید
پس از ثبت درخواست، با شما در اولین فرصت تماس خواهیم گرفت.