alovoip-logo
Filing system-rafiki

باشگاه مشتریان تلفنی

سرویس باشگاه مشتریان الوویپ این امکان را برای شما ایجاد می‌کند تا مرکز تماس خود را با نرم افزار CRM متصل کنید. از طریق این یکپارچه‌سازی با شناسایی مشتریان خود، می‌توانید به صورت خاص به هر کدام از آن‌ها خدمات ارائه دهید. با این کار شما درصد بازگشت مشتریان به چرخه استفاده از محصولات خود را افزایش خواهید داد.

امکانات و ویژگی ها

چشم بسته به مشتری پاسخ ندهید!

یکی از مسائل مهمی که بسیاری از شرکت‌ها با آن روبرو می‌شوند، مشتریانی هستند که در مرحله خرید یک محصول قرار دارند. شما برای این دسته از مشتریان باید استراتژی هوشمندانه‌ای داشته باشید تا روند ارتباط آن‌ها را بهینه کنید و مانع از تغییر نظر در خرید محصول شوید. به کمک‌ یکپارچه سازی با CRM، الوویپ می‌تواند تماس این دسته از افراد را به صورت اتوماتیک و بدون اتلاف وقت به کارشناس پرونده آن مشتری منتقل کند. در زمان تماس یک پاپ‌آپ در داشبور CRM اپراتور ظارهر می‌شود که نام و مشخصات اولیه مشتری را نشان می‌دهد. اپراتور شما این امکان را دارد تا با کلیک روی این پاپ‌آپ، پرونده مشتری را با جزئیات مشاهده کند. با این کار هم تجربه ارتباط بهتری برای مشتری رقم می‌زنید و هم اپراتور شما با آگاهی از شرایط مشتری، احتمال خرید وی را افزایش می‌دهد.

انتظار ها به پایان رسید!

اگر شما با یک شرکت تماس بگیرید و تماس شما مدام بین واحد‌های مختلف جابه‌جا شود و در نهایت پاسخ خود را به درستی دریافت نکنید، چه احساسی خواهید داشت؟ طبیعتا تجربه بدی که برای شما رخ داده است باعث می‌شود دید منفی نسبت به آن شرکت پیدا کنید. الوویپ با استفاده از یکپارچه‌سازی با CRM، این قابلیت را دارد تا راه‌کاری هوشمندانه برای حل این چالش در اختیارتان قرار ‌دهد. در گام نخست سیستم کاربران را بر اساس شماره تلفن آن‌ها احراز هویت و شناسایی می‌کند. با این کار افرادی که با شما تماس گرفته‌اند را گروه‌بندی می‌کند. در این حالت مشتریانی که درخواست یا تیکت خود را در سیستم ثبت کرده‌اند، می‌توانند هنگام تماس از وضعیت تیکت خود مطلع یا به اپراتور مسئول تیکت متصل شوند. همچنین از این طریق می‌توانید مشتریان قدیمی خود را شناسایی و به صورت اتوماتیک آن‌ها را به یک واحد خاص متصل کنید. با اجرای چنین سناریوهایی نه تنها مانع اتلاف وقت اپراتورها می‌شوید، بلکه تجربه خوشایندی هم برای مشتریان رقم خواهید زد.

در ارتباط با مشتریان، ریزبین باشید!

فرض کنیم ساختار شرکت شما به نوعی است که برای ارائه خدمات یا فروش محصولاتش، با مشتریان خود قرارداد عقد می‌کند. با این شرایط هنگام تماس کاربران، الوویپ، مشتریانی که با شما قرارداد دارند را از مشتریان بدون قرارداد تفکیک می‌کند. بر این اساس تماس‌ها، مطابق با سناریو شما به واحدها و اپراتورهای مشخص متصل می‌شوند. حال نوبت به آن رسیده است که دقت خود را در مدیریت ارتباط با مشتریان افزایش دهید. به این صورت که مشتری بدون نیاز به ارتباط با اپراتور، می‌تواند از مبلغ بدهی خود مطلع شود و لینک پرداخت آن را از طریق پیامک دریافت کند. همچنین قادر خواهید بود که با استفاده از این سرویس از برقراری ارتباط مشتریان بدهکار با اپراتور جلوگیری کنید یا آن‌ها را به واحد خاصی متصل کنید. در این حالت از اتلاف وقت اپراتور خود جلوگیری می‌کنید و از این طریق پاسخ هوشمندانه به نیازهای مشتریان می‌دهید.

پیشنهاد برای ...

مراکز درمانی و سلامتی
مراکز درمانی
خدمات مالی و بیمه
شرکت های مالی و بیمه
پشتیبانی و خدمات مشتریان
پشتیبانی و خدمات مشتریان
فروش
فروش

داستان موفقیت مشتریان

در این بخش داستان موفقیت برخی از مشتریانی که برای رفع چالش‌های پیش روی خود به الوویپ اعتماد کرده‌اند را می‌خوانید. سامانه مدیریت مرکز تماس الوویپ توانسته است مشکلات این شرکت‌ها را متناسب با اهداف آن‌ها حل‌و‌فصل کند.

مقالات مرتبط

دریافت دمو رایگان

برای مدیریت هوشمند مرکز تماس، نرم افزار الوویپ، امکانات منحصر به فردی را در اختیار مجموعه شما قرار می‌دهد. با استفاده از این محصولات می‌توانید کارایی و توان مدیریتی خود را به شکل چشم‌گیری افزایش دهید.

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید

الوویپ از نگاه مشتریان

مشتریان الوویپ

همراه شما هستیم

جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با ما در ارتباط باشید

همراه شما هستیم              

جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با ما در ارتباط باشید

تماس با الوویپ

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید

پس از ثبت درخواست، با شما در اولین فرصت تماس خواهیم گرفت.