
مدیریت نیروی کار (WFM) در مرکز تماس چیست و چرا مهم است؟
در هر سازمانی، مدیریت نیروی کار در مرکز تماس برای راضی نگه داشتن مشتریان، همچنین
الوویپ » باشگاه مشتریان تلفنی
سرویس باشگاه مشتریان الوویپ این امکان را برای شما ایجاد میکند تا مرکز تماس خود را با نرم افزار CRM متصل کنید. از طریق این یکپارچهسازی با شناسایی مشتریان خود، میتوانید به صورت خاص به هر کدام از آنها خدمات ارائه دهید. با این کار شما درصد بازگشت مشتریان به چرخه استفاده از محصولات خود را افزایش خواهید داد.
اگر مشتریان بخواهند از میزان اعتبار و مانده حساب خود اطلاعاتی به دست آورند، کافی است با برقراری تماس این اطلاعات را با وارد کردن کد دستوری از منشی تلفنی سیستم دریافت کنند
هنگام تماس مشتریان، مشخصات کلی آنها در داشبورد الوویپ به صورت یک پاپآپ برای اپراتور به نمایش در میآید. اپراتور هم با کلیک بر روی آن پاپآپ مشخصات کامل مشتری را مشاهده خواهد کرد
برای پیگیری وضعیت سفارش یا تیکت، هر مشتری میتواند با شرکت شما تماس بگیرید و سیستم به صورت خودکار اطلاعات لازم را در این خصوص به مشتری اعلام میکند
مشتریان میتوانند برای بررسی وضعیت قرارداد خود با مجموعه شما تماس بگیرند و سیستم به صورت هوشمند اطلاعات لازم در خصوص قراردادها را به مشتریان اعلام کند
سیستم به صورت هوشمندانه اطلاعات لازم مانند مانده حساب، وضعیت سفارش، وضعیت بدهی و بسیاری موارد دیگر را بر اساس اطلاعات مشتریان و مطابق با سناریو شما به آنها اعلام میکند
اگر مشتری در هر مرحلهای از خرید که باشد (پیش از خرید، پس از خرید) با مجموعه شما تماس بگیرد، تماس به صورت اتوماتیک به کارشناس پرونده وی متصل میشود
مشتریان هنگام تماس با مجموعه و با وارد کردن کد دستوری لینکی برای پرداخت بدهی به تلفن همراه آنها ارسال میشود و از این طریق امکان پرداخت بدهی برای افراد فراهم میشود
اگر مشتریان شما سفارش و تیکت خاصی داشته باشند، اگر با شما تماس بگیرند تماس آنها به مسئول سفارش و تیکت متصل میشود
یکی از مسائل مهمی که بسیاری از شرکتها با آن روبرو میشوند، مشتریانی هستند که در مرحله خرید یک محصول قرار دارند. شما برای این دسته از مشتریان باید استراتژی هوشمندانهای داشته باشید تا روند ارتباط آنها را بهینه کنید و مانع از تغییر نظر در خرید محصول شوید. به کمک یکپارچه سازی با CRM، الوویپ میتواند تماس این دسته از افراد را به صورت اتوماتیک و بدون اتلاف وقت به کارشناس پرونده آن مشتری منتقل کند. در زمان تماس یک پاپآپ در داشبور CRM اپراتور ظارهر میشود که نام و مشخصات اولیه مشتری را نشان میدهد. اپراتور شما این امکان را دارد تا با کلیک روی این پاپآپ، پرونده مشتری را با جزئیات مشاهده کند. با این کار هم تجربه ارتباط بهتری برای مشتری رقم میزنید و هم اپراتور شما با آگاهی از شرایط مشتری، احتمال خرید وی را افزایش میدهد.
اگر شما با یک شرکت تماس بگیرید و تماس شما مدام بین واحدهای مختلف جابهجا شود و در نهایت پاسخ خود را به درستی دریافت نکنید، چه احساسی خواهید داشت؟ طبیعتا تجربه بدی که برای شما رخ داده است باعث میشود دید منفی نسبت به آن شرکت پیدا کنید. الوویپ با استفاده از یکپارچهسازی با CRM، این قابلیت را دارد تا راهکاری هوشمندانه برای حل این چالش در اختیارتان قرار دهد. در گام نخست سیستم کاربران را بر اساس شماره تلفن آنها احراز هویت و شناسایی میکند. با این کار افرادی که با شما تماس گرفتهاند را گروهبندی میکند. در این حالت مشتریانی که درخواست یا تیکت خود را در سیستم ثبت کردهاند، میتوانند هنگام تماس از وضعیت تیکت خود مطلع یا به اپراتور مسئول تیکت متصل شوند. همچنین از این طریق میتوانید مشتریان قدیمی خود را شناسایی و به صورت اتوماتیک آنها را به یک واحد خاص متصل کنید. با اجرای چنین سناریوهایی نه تنها مانع اتلاف وقت اپراتورها میشوید، بلکه تجربه خوشایندی هم برای مشتریان رقم خواهید زد.
فرض کنیم ساختار شرکت شما به نوعی است که برای ارائه خدمات یا فروش محصولاتش، با مشتریان خود قرارداد عقد میکند. با این شرایط هنگام تماس کاربران، الوویپ، مشتریانی که با شما قرارداد دارند را از مشتریان بدون قرارداد تفکیک میکند. بر این اساس تماسها، مطابق با سناریو شما به واحدها و اپراتورهای مشخص متصل میشوند. حال نوبت به آن رسیده است که دقت خود را در مدیریت ارتباط با مشتریان افزایش دهید. به این صورت که مشتری بدون نیاز به ارتباط با اپراتور، میتواند از مبلغ بدهی خود مطلع شود و لینک پرداخت آن را از طریق پیامک دریافت کند. همچنین قادر خواهید بود که با استفاده از این سرویس از برقراری ارتباط مشتریان بدهکار با اپراتور جلوگیری کنید یا آنها را به واحد خاصی متصل کنید. در این حالت از اتلاف وقت اپراتور خود جلوگیری میکنید و از این طریق پاسخ هوشمندانه به نیازهای مشتریان میدهید.
سوالات پرتکرار
راهنمای شما برای پاسخ به پرتکرار ترين سوالات
سرویس باشگاه مشتریان الوویپ این امکان را برای شما ایجاد میکند تا مرکز تماس خود را با نرم افزار CRM متصل کنید.
الوویپ همه خطوط از جمله خطوط مخابراتی و اینترنتی را پشتیبانی میکند.
به کمک باشگاه تلفنی الوویپ شما میتوانید فرآیندهای مشتریمداری خود را به شکل هوشمندانهای مدیریت کنید.
پیشنهاد برای ...
در این بخش داستان موفقیت برخی از مشتریانی که برای رفع چالشهای پیش روی خود به الوویپ اعتماد کردهاند را میخوانید. سامانه مدیریت مرکز تماس الوویپ توانسته است مشکلات این شرکتها را متناسب با اهداف آنها حلوفصل کند.
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری موارد دیگر میتوانید مرکز تماس خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
در هر سازمانی، مدیریت نیروی کار در مرکز تماس برای راضی نگه داشتن مشتریان، همچنین
برای صاحبان کسب و کار، شاخص خالص ترویج کنندگان از معیارهای بسیار مهم در تحلیل
از اتفاقات رایج و ناخوشایند مراکز تماس، میتوان به هک سیستم ویپ اشاره کرد. فناوری
برای مدیریت هوشمند مرکز تماس، نرم افزار الوویپ، امکانات منحصر به فردی را در اختیار مجموعه شما قرار میدهد. با استفاده از این محصولات میتوانید کارایی و توان مدیریتی خود را به شکل چشمگیری افزایش دهید.
جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید
جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید
پس از ثبت درخواست، با شما در اولین فرصت تماس خواهیم گرفت.