باشگاه مشتریان تلفنی

سرویس باشگاه مشتریان الوویپ این امکان را برای شما ایجاد می‌کند تا مرکز تماس خود را با نرم افزار CRM متصل کنید. از طریق این یکپارچه‌سازی با شناسایی مشتریان خود، می‌توانید به صورت خاص به هر کدام از آن‌ها خدمات ارائه دهید. با این کار شما درصد بازگشت مشتریان به چرخه استفاده از محصولات خود را افزایش خواهید داد.
شما با نصب ویپ می‌توانید CRM خود را سیستم تلفنی مجموعه متصل کنید.

امکانات و ویژگی ها

چشم بسته به مشتری پاسخ ندهید!

یکی از مسائل مهمی که بسیاری از شرکت‌ها با آن روبرو می‌شوند، مشتریانی هستند که در مرحله خرید یک محصول قرار دارند. شما برای این دسته از مشتریان باید استراتژی هوشمندانه‌ای داشته باشید تا روند ارتباط آن‌ها را بهینه کنید و مانع از تغییر نظر در خرید محصول شوید. به کمک‌ یکپارچه سازی با CRM، الوویپ می‌تواند تماس این دسته از افراد را به صورت اتوماتیک و بدون اتلاف وقت به کارشناس پرونده آن مشتری منتقل کند. در زمان تماس یک پاپ‌آپ در داشبور CRM اپراتور ظارهر می‌شود که نام و مشخصات اولیه مشتری را نشان می‌دهد. اپراتور شما این امکان را دارد تا با کلیک روی این پاپ‌آپ، پرونده مشتری را با جزئیات مشاهده کند. با این کار هم تجربه ارتباط بهتری برای مشتری رقم می‌زنید و هم اپراتور شما با آگاهی از شرایط مشتری، احتمال خرید وی را افزایش می‌دهد.

به کمک‌ یکپارچه سازی با CRM، الوویپ می‌تواند تماس این دسته از افراد را به صورت اتوماتیک و بدون اتلاف وقت به کارشناس پرونده آن مشتری منتقل کند.
نرم افزار مدیریت مرکز تماس الوویپ قابلیت اتصال با CRM را دارد.

انتظار ها به پایان رسید!

اگر شما با یک شرکت تماس بگیرید و تماس شما مدام بین واحد‌های مختلف جابه‌جا شود و در نهایت پاسخ خود را به درستی دریافت نکنید، چه احساسی خواهید داشت؟ طبیعتا تجربه بدی که برای شما رخ داده است باعث می‌شود دید منفی نسبت به آن شرکت پیدا کنید. الوویپ با استفاده از یکپارچه‌سازی با CRM، این قابلیت را دارد تا راه‌کاری هوشمندانه برای حل این چالش در اختیارتان قرار ‌دهد. در گام نخست سیستم کاربران را بر اساس شماره تلفن آن‌ها احراز هویت و شناسایی می‌کند. با این کار افرادی که با شما تماس گرفته‌اند را گروه‌بندی می‌کند. در این حالت مشتریانی که درخواست یا تیکت خود را در سیستم ثبت کرده‌اند، می‌توانند هنگام تماس از وضعیت تیکت خود مطلع یا به اپراتور مسئول تیکت متصل شوند. همچنین از این طریق می‌توانید مشتریان قدیمی خود را شناسایی و به صورت اتوماتیک آن‌ها را به یک واحد خاص متصل کنید. با اجرای چنین سناریوهایی نه تنها مانع اتلاف وقت اپراتورها می‌شوید، بلکه تجربه خوشایندی هم برای مشتریان رقم خواهید زد.

در ارتباط با مشتریان، ریزبین باشید!

فرض کنیم ساختار شرکت شما به نوعی است که برای ارائه خدمات یا فروش محصولاتش، با مشتریان خود قرارداد عقد می‌کند. با این شرایط هنگام تماس کاربران، الوویپ، مشتریانی که با شما قرارداد دارند را از مشتریان بدون قرارداد تفکیک می‌کند. بر این اساس تماس‌ها، مطابق با سناریو شما به واحدها و اپراتورهای مشخص متصل می‌شوند. حال نوبت به آن رسیده است که دقت خود را در مدیریت ارتباط با مشتریان افزایش دهید. به این صورت که مشتری بدون نیاز به ارتباط با اپراتور، می‌تواند از مبلغ بدهی خود مطلع شود و لینک پرداخت آن را از طریق پیامک دریافت کند. همچنین قادر خواهید بود که با استفاده از این سرویس از برقراری ارتباط مشتریان بدهکار با اپراتور جلوگیری کنید یا آن‌ها را به واحد خاصی متصل کنید. در این حالت از اتلاف وقت اپراتور خود جلوگیری می‌کنید و از این طریق پاسخ هوشمندانه به نیازهای مشتریان می‌دهید.
با خرید نرم افزار مرکز تماس الوویپ می‌توانید سناریوهای مختلفی برای پاسخگویی به تماس‌ها داشته باشید.

سوالات متداول

سرویس باشگاه مشتریان الوویپ این امکان را برای شما ایجاد می‌کند تا مرکز تماس خود را با نرم افزار CRM متصل کنید.
الوویپ همه خطوط از جمله خطوط مخابراتی و اینترنتی را پشتیبانی می‌کند.
به کمک باشگاه تلفنی الوویپ شما می‌توانید فرآیندهای مشتری‌مداری خود را به شکل هوشمندانه‌ای مدیریت کنید.

پیشنهاد برای ...

با خرید voip دغدغه‌ای برای مدیریت تیم‌های دورکار خود نخواهید داشت.
دورکاری
وجود یک سیستم تلفنی مناسب که بتواند فرآیندهای تلفنی را مدیریت کند برای شرکت های گردشگری لازم و ضروری است.
هواپیمایی و گردشگری
IT و تجارت الکترونیک
نرم افزار ویپ ویژه کسب و کار های کوچک و متوسط
شرکت های کوچک و متوسط

امکانات الوویپ

ماژول تبلیغات انبوه تلفنی امکان اطلاع‌رسانی به مشتریان در سطحی گشترده را برای شما فراهم می‌کند.

اطلاع رسانی انبوه تلفنی

این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر می‌سازد. به کمک این سرویس می‌توانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.

ماژول باشگاه مشتریان الوویپ به شما در فرآیند توسعه و بهبود مشتری مداری کمک شایان توجهی می‌کند.

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم می‌کند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آن‌ها ارائه دهید. 

قابلیت ضبط مکالمات، شنود و نجوا امکان مدیریت و نظارت بر پرسنل را برای شما فراهم می‌کند.

راهکار مرکز تماس

با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صف‌های تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.

سیستم تلفنی الوویپ یک انتخاب مناسب برای مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی در شرکت‌ها و سازمان‌هاست.

سیستم تلفنی اداری

این محصول مدیریت داخلی‌ها، گروه‌های تماس سیپ ترانک‌ها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکان‌پذیر می‌سازد.

مشاوره با کارشناسان الوویپ

جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مجله الوویپ

ابزار-بهینه‌سازی-مرکز-تماس
مدیریت مرکز تماس

۵ استراتژی برای بهینه‌سازی مرکز تماس

استفاده از استراتژی‌های بهینه‌­سازی مرکز تماس نقش زیادی در بهبود کیفیت و کارایی سازمان، و درنتیجه افزایش رضایت

پیمایش به بالا

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید