الوویپ » بلاگ
یکی از ویژگیهای مهم در سیستم تلفن ویپ، Call Screening است. این قابلیت، شناسایی فوری مشتریان دارای اولویت، فیلتر کردن تماسهای مزاحم و افزایش سطح
از ویژگیهای مهم مدیریت تماس میتوان به مسیریابی تماس اشاره کرد. Call Routing به صورت اتوماتیک، تماسهای دریافتی را با توجه به قوانین و دستورالعملهای
درک تفاوت VoIP و UCaaS به شما کمک میکند، تا انتخاب درست و مناسبی برای سازمان خود داشته باشید. مهمترین رمز موفقیت، در بازار رقابت
از مهمترین دغدغههایی که در یک مرکز تماس با آن روبرو هستیم، VoIP و بهبود خدمات است! تیم پشتیبانی مشتری، خط مقدم یک تجارت است.
نظارت بر مرکز تلفن، این روزها یکی از مهمترین فرآیندهای هر شرکت، اعم از کوچک یا بزرگ به حساب میآید. نقش کلیدی مرکز تماس باعث
در هر سازمانی، مدیریت نیروی کار در مرکز تماس برای راضی نگه داشتن مشتریان، همچنین کارمندان ما، ضروری است. وقتی مهارت نیروی کار خود و
برای صاحبان کسب و کار، شاخص خالص ترویج کنندگان از معیارهای بسیار مهم در تحلیل رضایت مشتریان است. NPS یا شاخص وفاداری مشتریان که مخفف
از اتفاقات رایج و ناخوشایند مراکز تماس، میتوان به هک سیستم ویپ اشاره کرد. فناوری VoIP که به عنوان یک فناوری محبوب شناخته شده شده
در دنیای کسب و کارهای امروزی که رقابت شدت گرفته، ارتباطات موثر برای موفقیت بسیار مهم است. از این رو سیستم های تلفنVoIP به عنوان
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری موارد دیگر میتوانید مرکز تماس خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید
پس از ثبت درخواست، با شما در اولین فرصت تماس خواهیم گرفت.