الوویپ » بلاگ
یکی از راههایی که امروزه، کسب و کارها میتوانند در جذب، نگهداری و رضایت مشتریان از آن استفاده کنند، پشتیبانی همه کاناله (Omnichannel) در مرکز
سوالی که بسیاری از افراد هنگام راه اندازی مرکز تماس با آن مواجه میشوند، این است که تفاوت ویپ و سانترال چیست؟ البته برخی از
شاید برای شما هم سوال باشد که بهترین VoIP چه ویژگیهایی دارد؟ انتخاب بهترین نرم افزار VoIP برای مدیریت مرکز تماس، یک انتخاب حساس و
مزایای پشتیبانی VoIP از زمان راهاندازی در سال 1995 به طور قابل توجهی ارتباطات را متحول کرده است. استفاده از فناوری ویپ، تماسهای صوتی را
در دنیای مدرن هر کسب و کاری را که داشته باشید، برای حرکت به سمت جلو باید از تکنولوژیهای جدید در کارتان استفاده کنید، وگرنه
یکی از مهمترین مسائلی که مراکز تماس با آن روبرو هستند، بحث میانگین زمان پاسخدهی (ASA) است. منظور از میانگین زمان پاسخدهی (Average Speed
در کسب و کارهای امروزی، تفاوت VoIP و تلفن ثابت بسیار مشهود است و کارکرد این نوع تلفنها با تغییراتی روبهرو شده است. به طور
در دنیای کسب و کارهای مشتری محور امروز، تجربهی مشتری (Customer Experience) و خدمات مشتری (Customer Services) از مهمترین مفاهیمی هستند که در هر کسب
پروتکل RTP که مخفف عبارت Real-time Transport Protocol است، یکی از پروتکلهای مهم در ارتباط و فضای اینترنت محسوب میشود. عملکرد RTP به گونهای است
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری موارد دیگر میتوانید مرکز تماس خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید
پس از ثبت درخواست، با شما در اولین فرصت تماس خواهیم گرفت.