
مرکز تماس ابری چه ویژگیهایی دارد؟
مرکز 1تماس ابری، به کسب و کارها کمک میکند تا ارتباط با مشتری از طریق تلفن، ایمیل، متن و رسانههای اجتماعی مدیریت شود. مرکز تماسی
صفحه اصلی » بلاگ
مرکز 1تماس ابری، به کسب و کارها کمک میکند تا ارتباط با مشتری از طریق تلفن، ایمیل، متن و رسانههای اجتماعی مدیریت شود. مرکز تماسی
در این مقاله قصد داریم هر آن چه که در مورد آموزش VoIP و راهاندازی آن لازم است را با شما در میان بگذاریم. این
تلفن ابری چیست؟ یک ارتباط موثر و قابل اعتماد، سنگ بنای هر کسب و کار موفق محسوب میشود. سیستمهای تلفن مبتنی بر ابر که به
آکادمی الوویپ در تاریخ 17 خرداد 1401 وبیناری با عنوان “نقش سیستم های تلفنی نوین در مسیر تحول کسب و کار” برگزار کرد. ما در
تجهیزات VoIP برای راه اندازی مرکز تماس کدامند؟ احتمالاً درباره سیستم Voice over IP که به اختصار VoIP نامیده میشود، شنیدهاید. این فناوری جدید ارتباطات
مرکز تلفن ویپ را چگونه میتوان مدیریت کرد؟ این موضوع یکی از چالشهای پیش روی بسیاری از کسبوکارهایی است که در حال راه اندازی مرکز
نرم افزار تلفن ویپ، یک سامانه هوشمند و همه کاره برای مدیریت ارتباطات تلفنی در شرکتها و سازمانهاست. سطح کارایی و کاربرد نرم افزار تلفن
راه اندازی مرکز تلفن نقش مهمی در ایجاد یک تجربه عالی برای مشتریان، در جهت رفع نیاز آنها دارند. مشتریان شرکتها و سازمانها انتظار دارند
خدمات و پشتیبانی VoIP و به طور کلی سیستمهای نوین تلفنی به شما این امکان را میدهند تا به شکل هوشمندانهای از مشتریان خود حمایت
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری موارد دیگر میتوانید مرکز تماس خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید
پس از ثبت درخواست، با شما در اولین فرصت تماس خواهیم گرفت.