الوویپ > کسب و کار های کوچک و متوسط
کسب و کار های کوچک و متوسط
![نرم افزار ویپ ویژه کسب و کار های کوچک و متوسط](https://alovoip.ir/wp-content/uploads/2023/10/MicrosoftTeams-image-59.webp)
![مدیریت تماس های بی پاسخ کال سنتر: با خرید ویپ سازمانها این امکان را دارند که زمان انتظار افراد برای اتصال به اپراتورها را کاهش دهند.](https://alovoip.ir/wp-content/uploads/2023/10/Shared-workspace-rafiki-1.webp)
هیچ تماسی را از دست ندهید
تماس ازدسترفته را بازیابی کنید
![با خرید نرم افزار voip شعب مختلف میتوانند بر بستر یک شبکه یکپارچه با یکدیگر در ارتباط باشند.](https://alovoip.ir/wp-content/uploads/2023/10/Personal-files-rafiki-1-1.webp)
![دورکاری مرکز تماس](https://alovoip.ir/wp-content/uploads/2023/10/Waiting-rafiki.webp)
خارج از تایم کاری پاسخگوی مشتریان باشید
گزارش صحیح از عملکرد خود به دست آورید
![گزارش عملکرد کال سنتر](https://alovoip.ir/wp-content/uploads/2023/10/Site-Stats-rafiki.webp)
سوالات متداول
امکانات الوویپ
اطلاع رسانی انبوه تلفنی
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
راهکار مرکز تماس
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
سیستم تلفنی اداری
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس سیپ ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
![مشاوره با کارشناسان الوویپ](https://alovoip.ir/wp-content/uploads/2023/12/form-2.webp)
جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
مجله الوویپ
![توزیع-تماس-در-کال-سنتر](https://alovoip.ir/wp-content/uploads/2024/07/article.129-03-300x197.jpg)
مهمترین نکات در مدیریت کال سنتر با توزیع خودکار تماس
در مراکز تماس، مدیریت کال سنتر با توزیع خودکار تماس موجب افزایش کارایی و تسهیل فرآیندها در
![مکالمات-غیرمعمول-در-کال-سنتر](https://alovoip.ir/wp-content/uploads/2024/07/article-128-03-300x197.jpg)
چگونه میتوان مکالمات غیرمعمول در کال سنتر را شناسایی کرد؟
امروزه شناسایی مکالمات و تماسهای غیرمعمول، نقش اساسی در بهبود کیفیت خدمات و رضایت مشتریان مراکز تماس ایفا
![ویژگیهای-صف-تماس](https://alovoip.ir/wp-content/uploads/2024/07/article.127-3-300x197.jpg)
۴ ویژگی مهم صف تماس در نرمافزارهای مرکز تماس
امروزه ویژگیها و امکانات صف تماس در نرمافزارهای مرکز تماس ابری، در کنار قابلیتهای مسیریابی، منجر به تسهیل