سیستم تلفنی ویپ چه نقشی در فرآیند مشتری مداری ایفا میکند؟ یکی از...
ادامه مطلب ›صفحه اصلی » کسب و کار های کوچک و متوسط
انتخاب راهی مناسب برای رضایت مشتری و رشد مجموعه جز دغدغههای کسب و کارهای کوچک است. الوویپ برای این دغدغهها راهکارهای هوشمندانهای دارد.
اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک یا متوسط هستید، احتمالا نیروی انسانی محدودی نسبت به شرکتهای بزرگ خواهید داشت. همین مسئله باعث میشود که برخی تماسها را با تاخیر پاسخ دهید یا اساسا بسیاری از تماسها بدون پاسخ بمانند. اما راهکار الوویپ برای این چالش، مدیریت هوشمندانه صفهای تماس است. به عنوان مثال شما میتوانید سناریویی تعریف کنید که اگر مشتری بیش از یک زمان معین در صف تماس منتظر بماند، سیستم تماس جدید را به اپراتور دیگر منتقل کند. همچنین برای ساعاتی که اپراتور شما توان پاسخگویی را نداشته باشد میتوان برای جلوگیری از قطع تماس، تماس را به تلفن همراه همان اپراتور یا اپراتور دیگری منتقل کرد.
اگر پرسنل شما قادر به پاسخگویی به تماسها نباشند چه باید کرد؟ به هر دلیلی چنین موضوعی ممکن است در یک مرکز تماس رخ دهد. در این حالت شما میتوانید این امکان را برای مشتریان ایجاد کنید که در صورت عدم پاسخگویی اپراتور، درخواست تماس خود را ثبت کند یا برای شما پیغام بگذارند. در این شرایط وقتی که اپراتور قادر بود به تماسها پاسخ دهد، میتواند با مشتری تماس بگیرد و پاسخگوی نیاز وی باشد.
محدودیت نیروی انسانی و محدود بودن تایم کاری گاها باعث میشود برخی از تماسهای ورودی شرکت را از دست بدهید. همچنین این مسئله باعث میشود که به تماس مشتریانی که در خارج زمان کاری با مجموعه تماس میگیرند پاسخی داده نشود. شما در این زمان میتوانید سناریویی تعریف کنید که مشتری پس از ساعت کاری در صورت تماس، راهنماییهای لازم را از IVR دریافت کند و در صورت نیاز برای شما پیغام صوتی ارسال کند یا درخواست تماس خود را ثبت کند. همچنین قادر خواهید بود که تماسها در این ساعات به موبایل شخصی یکی از پرسنل منتقل کنید.
برای نظارت دقیقتر بر مجموعه خود، الوویپ این قابلیت را دارد که گزارشهای دقیقی از تمام رویدادهای مرکز تماس به شما ارائه کند. این گزاشها شامل تعداد تماسهای فعال، اپراتورهای فعال، کاربران در صف انتظار، تماسهای بیپاسخ، میانگین زمان انتظار کاربر و بسیاری مسائل دیگر است. همچنین شما میتوانید این گزارشها را مطابق استراتژی و سناریو خود تدوین کنید. یعنی با قابلیت گزارشساز الوویپ میتوانید شیوه گزارشگیری از مرکز تماس خود مطابق استراتژی خود تعریف کنید.
در این بخش داستان موفقیت برخی از مشتریانی که برای رفع چالشهای پیش روی خود به الوویپ اعتماد کردهاند را میخوانید. سامانه مدیریت مرکز تماس الوویپ توانسته است مشکلات این شرکتها را متناسب با اهداف آنها حلوفصل کند.
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری موارد دیگر میتوانید مرکز تماس خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
برای مدیریت هوشمند مرکز تماس، نرم افزار الوویپ، امکانات منحصر به فردی را در اختیار مجموعه شما قرار میدهد. با استفاده از این محصولات میتوانید کارایی و توان مدیریتی خود را به شکل چشمگیری افزایش دهید.
سیستم تلفنی ویپ چه نقشی در فرآیند مشتری مداری ایفا میکند؟ یکی از...
ادامه مطلب ›تجهیزات ویپ کداماند؟ آیا برای راهاندازی یک مرکز تماس به تجهیزات ویپ نیاز...
ادامه مطلب ›نرم افزار مرکز تماس، نرم افزاری است که برای مدیریت حرفهای تماسهای تلفنی...
ادامه مطلب ›جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید
پس از ثبت درخواست، با شما در اولین فرصت تماس خواهیم گرفت.