KPI مرکز تماس؛ بررسی شاخص کلیدی عملکرد مرکز تماس (قسمت دوم)
شاخص های عملکردی زیادی برای سنجش کیفیت یک مرکز تماس وجود دارد؛ اما چگونه میتوانید KPI مرکز تماس خود را که به شما در ارائه
دسته بندی ها
41+ مطلب
75+ مطلب
17+ مطلب
7+ مطلب
9+ مطلب
4+ مطلب
30+ مطلب
12+ مطلب
10+ مطلب
شاخص های عملکردی زیادی برای سنجش کیفیت یک مرکز تماس وجود دارد؛ اما چگونه میتوانید KPI مرکز تماس خود را که به شما در ارائه
ارتقا تجربه مشتری در مراکز تماس ابری، یکی از مهمترین دستاوردهای این فناوری نوین است. کسبوکارهای امروزی اغلب بر مدرنسازی ارتباطات خود و دستیابی به
امروزه قابلیت ضبط مکالمات، به دلیل تأثیری که در حل و فصل اختلافات، اعتبار بخشیدن به توافقات شفاهی و کمک به مدیریت ارتباطات در مرکز
امروزه صحبت از آینده سیپ ترانک، ما را به کسب دیدگاهی جامع از روندهای پیشرو در ارتباطات صوتی تجاری میرساند. همانطور که در مطالب قبلی
در کسب و کارهای امروزی، تفاوت VoIP و تلفن ثابت بسیار مشهود است و کارکرد این نوع تلفنها با تغییراتی روبهرو شده است. به طور
استفاده از نظرسنجیهای تلفن گویا (IVR)، سرعت و کیفیت تدوین استراتژیهای مشتریمحور در کسبوکارهای امروزی را بالاتر برده است. نظرسنجیهای این سیستم به شما امکان
سیستم تلفن گویا (IVR) از مهمترین ابزارهایی است که در یک مرکز تماس میتواند ارتباط با مشتریان را سادهتر کرده و رضایت آنها را نیز
مراکز تماس بخشی ضروری از خدمات مشتریان برای بسیاری از مشاغل هستند. مشتریان اغلب زمانی که نیاز به کمک دارند یا مشکلی دارند که باید
شاید تاکنون برای بسیاری از شما پیش آمده که برای مشکل فنی نرم افزار خود با شرکت ارائه دهنده تماس بگیرید و فردی به تلفن
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس سیپ ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
الوویپ
منابع
۰۲۱-۴۹۲۵۴
info@alovoip.ir
تهران ،شهرک غرب ،خیابان دادمان خیابان بهارستان ،پلاک۷
جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید