مجله الوویپ

دسته بندی ها

مشتریان عصبانی در مراکز تماس
مهارت‌های کارشناسان مرکز تماس

نحوه مواجهه با مشتریان عصبانی در مراکز تماس

شروع هر کسب و کاری با چالش‌های بسیار زیادی روبه‌رو خواهد بود. یکی از این چالش‌ها که ممکن است با آن مواجه شوید، مشتریان عصبانی

فرهنگ-مرکز-تماس
مدیریت مرکز تماس

۶ روش برای ایجاد فرهنگ عالی در مرکز تماس

امروزه اهمیت نقش فرهنگ مرکز تماس در تحقق اهداف سازمان بر کسی پوشیده نیست. کارشناسان شما هر روز با چالش‌­هایی نظیر بالا بودن انتظارات مشتریان،

Auto-Dialer
سیستم تلفنی ویپ

Auto Dialer چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

امروزه کاربرد Auto Dialer برای سرعت بخشیدن به فرآیند مکالمه با مشتری، به‌ویژه در مراکز تماس خروجی بسیار رایج است. کسب‌وکارها معمولا برای معرفی محصول

امکانات الوویپ

ماژول تبلیغات انبوه تلفنی امکان اطلاع‌رسانی به مشتریان در سطحی گشترده را برای شما فراهم می‌کند.

اطلاع رسانی انبوه تلفنی

این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر می‌سازد. به کمک این سرویس می‌توانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.

ماژول باشگاه مشتریان الوویپ به شما در فرآیند توسعه و بهبود مشتری مداری کمک شایان توجهی می‌کند.

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم می‌کند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آن‌ها ارائه دهید. 

قابلیت ضبط مکالمات، شنود و نجوا امکان مدیریت و نظارت بر پرسنل را برای شما فراهم می‌کند.

راهکار مرکز تماس

با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صف‌های تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.

سیستم تلفنی الوویپ یک انتخاب مناسب برای مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی در شرکت‌ها و سازمان‌هاست.

سیستم تلفنی اداری

این محصول مدیریت داخلی‌ها، گروه‌های تماس سیپ ترانک‌ها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکان‌پذیر می‌سازد.

مشاوره با کارشناسان الوویپ

جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پیمایش به بالا

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید