مجله الوویپ

دسته بندی ها

سرویس ضبط تماس نرم افزار ویپ
مدیریت مرکز تماس

سرویس ضبط مکالمات تلفنی؛ مزایا و کاربردها

سرویس ضبط مکالمات در مرکز تماس یک ابزار مهم و حیاتی برای شرکت‌های مختلف است که در مدیریت مکالمات تلفنی نقش اساسی دارد. نرم افزار

چالش‌های-سیپ-ترانک
سیستم تلفنی ویپ

۷ مورد از مهم‌‎ترین چالش‌های سیپ ترانک

آشنایی با معایب و چالش‌­های سیپ ترانک، به شناخت بهتر و استفاده اصولی­‌تر از این تکنولوژی کمک می­‌کند. امروزه استفاده از سیستم­‌های ارتباطی موثر، قلب

خط تلفن اینترنتی برای کارایی عملیاتی
سیستم تلفنی ویپ

بهینه‌سازی ارتباطات: چگونه خط تلفن اینترنتی کارایی عملیاتی را بهبود می‌بخشد؟

افزایش بهره‌­وری با تلفن اینترنتی و کارایی عملیاتی آن در سازمان­‌های امروزی، بر کسی پوشیده نیست. این نوآوری و پیشرفت­‌های ناشی از آن، همچنین تاثیر

نرم افزار ویپ
شاخص‌های مرکز تماس

۵ معیار مهم در ارتباط با رضایت مشتری (CSAT)

رضایت مشتری (CSAT) در دنیای پر از رقابت امروزی که کسب و کارها به دنبال کسب جایگاه خود در ذهن مشتریان هستند، یکی از مهم‌ترین

مزایای-تلفن-گویا
سیستم تلفنی ویپ

مزایای مهم تلفن گویا (IVR) برای خدمات مشتری

مفاهیمی مانند تلفن گویا (IVR) و خدمات مشتری تا حد زیادی در کسب‌وکارهای امروزی باهم پیوند خورده‌­اند. هرچند برخی از مشتریان بیشتر تمایل به حذف

VoIP-در-آموزش-الکترونیک
سیستم تلفنی ویپ

چگونه VoIP صنعت آموزش الکترونیک را متحول می‌کند؟

همگرایی فناوری VoIP و آموزش الکترونیک، چشم‌انداز آموزش‌­های تحت وب را در سال­‌های اخیر متحول کرده است. ادغام VoIP با سیستم‌های مدیریت یادگیری آنلاین، کانال‌های

امکانات الوویپ

ماژول تبلیغات انبوه تلفنی امکان اطلاع‌رسانی به مشتریان در سطحی گشترده را برای شما فراهم می‌کند.

اطلاع رسانی انبوه تلفنی

این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر می‌سازد. به کمک این سرویس می‌توانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.

ماژول باشگاه مشتریان الوویپ به شما در فرآیند توسعه و بهبود مشتری مداری کمک شایان توجهی می‌کند.

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم می‌کند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آن‌ها ارائه دهید. 

قابلیت ضبط مکالمات، شنود و نجوا امکان مدیریت و نظارت بر پرسنل را برای شما فراهم می‌کند.

راهکار مرکز تماس

با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صف‌های تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.

سیستم تلفنی الوویپ یک انتخاب مناسب برای مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی در شرکت‌ها و سازمان‌هاست.

سیستم تلفنی اداری

این محصول مدیریت داخلی‌ها، گروه‌های تماس سیپ ترانک‌ها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکان‌پذیر می‌سازد.

مشاوره با کارشناسان الوویپ

جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید