الوویپ » بلاگ
امروزه با نگاهی به شرکتها متوجه میشویم که فناوری VoIP به تدریج به جایگزینی محبوب برای شبکههای تلفن ثابت سنتی تبدیل شده است. علاوه بر
زمانی که یک سازمان فعالیت خود را آغاز میکند، تنها یک هدف را دنبال میکند، یعنی برطرف کردن نیاز مشتریان از طریق ارائه محصولات و
رستورانها جزو مکانهایی هستند که نیاز به تلفن ویپ دارند تا خدمات بهتری ارائه کنند. VoIP در رستورانها میتواند گزینه مناسبی باشد تا خدمات مشتریها
میانگین رسیدگی به هر تماس (Average Handling Time) در سازمانهای بزرگ و ارائهدهنده خدمات اهمیت بسیاری دارد که به این مدت زمان AHT گفته میشود.
ارتباطات همواره برای آژانس های مسافرتی مهم است تا تجربه سفر خوبی را برای مشتریان خود رقم بزنند. به همین دلیل داشتن یک سیستم تلفن
سطح خدمات (Service level) یک معیار مهم برای مدیریت نیروی کار مرکز تماس (WFM) است. بررسی این معیار مهم در یک مرکز تماس باعث میشود
مرکز تماس ابری یا تلفن ابری، به کسب و کارها کمک میکند تا ارتباط با مشتری از طریق تلفن، ایمیل، متن و رسانههای اجتماعی مدیریت
نرم افزار تلفن ویپ، یک سامانه هوشمند و همه کاره برای مدیریت ارتباطات تلفنی در شرکتها و سازمانهاست. سطح کارایی و کاربرد نرم افزار تلفن
شروع هر کسب و کاری با چالشهای بسیار زیادی روبهرو خواهد بود. یکی از این چالشها که ممکن است با آن مواجه شوید، مشتریان عصبانی
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری موارد دیگر میتوانید مرکز تماس خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید
پس از ثبت درخواست، با شما در اولین فرصت تماس خواهیم گرفت.