چگونه با ضبط تماس میتوان خدمات مشتری را ارتقا داد؟
ارتباط فناوری ضبط تماس و خدمات مشتری در بهبود کیفیت تعامل در مراکز تماس امروزی تا حد زیادی مشخص شده است. این فناوری مدیران و
دسته بندی ها
41+ مطلب
75+ مطلب
17+ مطلب
7+ مطلب
9+ مطلب
4+ مطلب
30+ مطلب
12+ مطلب
10+ مطلب
ارتباط فناوری ضبط تماس و خدمات مشتری در بهبود کیفیت تعامل در مراکز تماس امروزی تا حد زیادی مشخص شده است. این فناوری مدیران و
توجه به ساعت اوج ترافیک در مرکز تماس، از مهمترین مواردی است که باید در تدوین استراتژی کال سنتر خود مدنظر داشته باشید. PHT (Peak
بهرهمندی از مزایای اطلاعرسانی انبوه تلفنی برای کسبوکارهای امروزی امری ضروری به نظر میرسد. این فناوری یکی از موثرترین روشهای ارتباطی در دنیای تجارت مدرن،
امروزه اهمیت نقش فرهنگ مرکز تماس در تحقق اهداف سازمان بر کسی پوشیده نیست. کارشناسان شما هر روز با چالشهایی نظیر بالا بودن انتظارات مشتریان،
توجه به ریسک و چالشهای انتقال تماس، نکته مهمی در استفاده از این ابزار کاربردی در مرکز تماس است. داشتن دیدگاهی جامع در مورد فرآیند
مقایسه و درک تفاوت On Premises و نرمافزار مرکز تماس ابری، به مدیران سازمانها کمک میکند؛ بهترین و مناسبترین گزینه را برای توسعه کسبوکار خود انتخاب
امروزه بهکارگیری سوالات نظرسنجی تلفنی، بینش ارزشمندی در مورد کیفیت عملکرد مرکز تماس در اختیار شما قرار میدهد. این پرسشها مشابه نظرسنجیهای رضایت مشتری هستند؛
هر دو نوع مهارتهای سخت و نرم اپراتور یا کارشناس مرکز تماس، به یک اندازه برای ارتقای خدمات مشتریان شما حیاتی هستند؛ زیرا کیفیت ارتباط
شاخص نرخ اشغال یا Occupancy rate یکی از مهمترین معیارهایی است که باید در مرکز تماس خود مورد توجه قرار دهید. کال سنتر هر شرکت
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس سیپ ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
الوویپ
منابع
۰۲۱-۴۹۲۵۴
info@alovoip.ir
تهران ،شهرک غرب ،خیابان دادمان خیابان بهارستان ،پلاک۷
جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید