مجله الوویپ

دسته بندی ها

دستیار-مجازی-هوشمند
مدیریت مرکز تماس

دستیار مجازی هوشمند (IVA) چیست؟

فناوری دستیار مجازی هوشمند برنامه کاربردی پیشرفته‌­ای است که می­‌تواند شیوه خدمات­‌دهی به مشتریان را برای کسب‌وکارهای مدرن متحول سازد. IVA با جمع‌آوری داده‌­ها و

اپلیکیشن-های-VoIP
سیستم تلفنی ویپ

بهترین اپلیکیشن‌های VoIP در ۲۰۲۴

امروزه سهولت کاربری اپلیکیشن VoIP، نحوه تعامل افراد با یکدیگر را تغییر داده است. دوران نگرانی بابت هزینه­ های مکالمات از راه دور یا کیفیت

کاربردهای-نرم‌افزار-VoIP
سیستم تلفنی ویپ

۸ کاربرد مهم نرم‌‌‌افزار VoIP در مرکز تماس

آگاهی از کاربردهای نرم­‌افزار VoIP شیوه ارتباط افراد و مشاغل امروزی را متحول ساخته است. استفاده از قدرت اینترنت برای انتقال صدا و جلسات چندرسانه‌ای،

دسته‌بندی نشده

افزایش درآمد متخصصان آی‌تی و شبکه از طریق نمایندگی و عاملیت فروش شرکت‌های بزرگ

در دنیای تکنولوژی، متخصصان آی‌تی و شبکه به‌طور فزاینده‌ای به دنبال راه‌های جدید برای افزایش درآمد و توسعه حرفه‌ای خود هستند. یکی از استراتژی‌های مؤثر

دسته‌بندی نشده

جایگاه متخصصان IT و شبکه در دنیای کسب‌وکار

در دنیای مدرن، متخصصان آی‌تی و شبکه به یکی از ارکان کلیدی موفقیت سازمان‌ها تبدیل شده‌اند. با پیشرفت فناوری‌های دیجیتال و نیاز فزاینده به زیرساخت‌های

نظارت-بر-عملکرد-مرکز-تماس
مدیریت مرکز تماس

۷ روش موثر برای بهبود نظارت بر مرکز تماس

بهبود نظارت بر مرکز تماس یکی از بهترین راه­‌های بالا بردن کیفیت خدمات مشتریان است. این فرآیند اغلب به‌منظور مدیریت بهتر مراکز تماس، طراحی می­‌شود.

بهبود-صف-تماس
تجربه مشتری

راه‌هایی برای بهبود عملکرد صف تماس

امروزه به‌کارگیری راهکارهای بهبود عملکرد صف تماس، نقش مهمی در رشد ارتباطات تجاری مدرن ایفا می­‌کند. صف تماس، یکی از ویژگی‌­های اساسی در فناوری تلفن­‌های

امکانات الوویپ

ماژول تبلیغات انبوه تلفنی امکان اطلاع‌رسانی به مشتریان در سطحی گشترده را برای شما فراهم می‌کند.

اطلاع رسانی انبوه تلفنی

این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر می‌سازد. به کمک این سرویس می‌توانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.

ماژول باشگاه مشتریان الوویپ به شما در فرآیند توسعه و بهبود مشتری مداری کمک شایان توجهی می‌کند.

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم می‌کند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آن‌ها ارائه دهید. 

قابلیت ضبط مکالمات، شنود و نجوا امکان مدیریت و نظارت بر پرسنل را برای شما فراهم می‌کند.

راهکار مرکز تماس

با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صف‌های تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.

سیستم تلفنی الوویپ یک انتخاب مناسب برای مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی در شرکت‌ها و سازمان‌هاست.

سیستم تلفنی اداری

این محصول مدیریت داخلی‌ها، گروه‌های تماس سیپ ترانک‌ها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکان‌پذیر می‌سازد.

مشاوره با کارشناسان الوویپ

جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید