۴ فایده سیستم VoIP در شرکت‌های چند ملیتی

VoIP-در-شرکت‌های-چند ملیتی

امروزه، کاربرد VoIP در شرکت‌­های چند ملیتی، به شکل محسوسی رو به افزایش است. در دنیای به هم پیوسته ارتباطات، کسب‌وکارها در حال گسترش هستند؛ تا فراتر از مرزها باشند و به مشتریان احتمالی در سراسر جهان دسترسی داشته باشند. با این حال، برقراری ارتباط موثر در مناطق جغرافیایی متنوع  با ویژگی‌­های زمانی و مکانی مختلف، می‌تواند یک چالش باشد. اینجاست که فناوری Voice over Internet Protocol (VoIP) وارد کار می­شود. سیستم ویپ در شرکت‌­های چند ملیتی با ارائه اتصال مقرون به صرفه و بدون مشکل، ارتباطات تجاری بین المللی آن­ها را متحول کرده است

. برای آشنایی بیشتر با کاربرد تلفن ویپ در شرکت‌­های چند ملیتی در این مقاله همراه ما باشید؛ تا روش­‌هایی که VoIP به کسب و کارهای بین المللی قدرت می‌­بخشد، و کمک می­‌کند تا بر چالش‌­های ارتباطات جهانی غلبه کنند را بهتر بشناسید.

VoIP در شرکت‌­های چند ملیتی؛ پلی مجازی برای بی تأثیر شدن فاصله­‌ها

سیستم‌های تلفن سنتی اغلب هزینه­‌های زیادی بابت تماس‌های بین‌المللی، روی دست صاحبان کسب و کار می­‌گذارند؛ این موضوع حفظ ارتباط مستمر با شرکای خارج از کشور، تأمین‌کنندگان و مشتریان را پر هزینه می­‌سازد.

VoIP-در-شرکت‌های-چند-ملیتی

VoIP با استفاده از قدرت اینترنت برای انتقال تماس­‌های صوتی، شما را از تلفن­‌های سنتی بی نیاز می‌­کند و در نتیجه هزینه­‌های سازمان را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. با VoIP، کسب‌وکارها می‌توانند در هر مکانی که نیاز دارند، حضور مجازی داشته باشند و امکان برقراری ارتباط آسان و مقرون به صرفه را بدون در نظر گرفتن مرز جغرافیایی، برای خود فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: سیستم تلفن ویپ (VoIP) چیست؟

همکاری یکپارچه تیم‌­ها، در سیستم ویپ شرکت­‌های چند ملیتی

در عصر حاضر که کار از راه دور و وجود تیم‌­های غیر متمرکز در صنایع مختلف رایج شده است، تعداد شرکت‌­های چند ملیتی نیز به طور روز افزونی در حال افزایش است. نرم افزار ویپ (VoIP) این امکان را به شما می­‌دهد که بین اعضای تیم­‌هایی که به صورت پراکنده در مناطق جغرافیایی مختلف با برنامه زمانی متفاوت کار می­‌کنند، ارتباط و همکاری یکپارچه­‌ای را بوجود بیاورید. فناوری VoIP با بهره‌گیری از ویژگی‌هایی مانند کنفرانس صوتی و تصویری، پیام‌رسانی فوری و اشتراک‌گذاری فایل در هر لحظه امکان تعامل از راه دور را برای شما فراهم می­‌کند. فرقی ندارد که امروز می‌خواهید با همکاران خود در کجای دنیا تعامل داشته باشید، VoIP فاصله­‌ها را پر می‌­کند و تیم‌­ها را به هم نزدیک می‌سازد.

حضور محلی شرکت‌­ها با دسترسی جهانی به کمک ویپ

برای مشاغلی که در چندین کشور فعالیت دارند، حفظ حضور محلی برای ایجاد اعتبار و برقراری روابط قوی با مشتریان بسیار مهم است. نصب و راه اندازی ویپ (VoIP کسب و کارها را قادر می‌سازد تا شماره تلفن‌های مجازی را با کدهای محلی در کشورهای مختلف داشته باشند و تصویری از یک دفتر محلی را برای مشتریان خود ایجاد کنند. این ویژگی، سازمان­‌ها را قادر می­‌سازد تا به طور موثرتری به مشتریان بین المللی خود پاسخ دهند و درصد رضایت مشتریان خود را افزایش دهند. با استفاده از قابلیت‌های مسیریابی تماس VoIP، تماس‌ها می‌توانند به‌طور خودکار به مکان مناسب هدایت شوند؛ بنابراین، برقراری ارتباط بدون در نظر گرفتن مرزهای جغرافیایی، میسر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: سیستم تلفنی ویپ چگونه باعث افزایش رضایت مشتریان شما می‌شود؟

انعطاف­ پذیری و مقیاس ­پذیری با کاربرد تلفن ویپ

یکی از مزایای قابل توجه VoIP انعطاف­ پذیری و مقیاس­ پذیری آن است. کسب و کارها همگام با گسترش خود در سطح جهانی، به راحتی می توانند زیرساخت­‌های ارتباطی خود را نیز توسعه دهند؛ به شکلی که بتوانند موقعیت‌­ها و تیم­‌های در حال رشد خود را با این زیرساخت‌­ها تطبیق دهند.

VoIP-در-شرکت‌های-چند-ملیتی

افزودن خطوط تلفن اینترنتی جدید، برنامه­‌های افزوده یا حتی کل دفاتر با استفاده از فناوریVoIP، به یک فرآیند ساده تبدیل می‌­شود. علاوه بر این، ظرفیت سیستم‌های VoIP مبتنی بر ابر، بسیار منعطف است و در صورت نیاز می‌­توانید آن را افزایش دهید. این ویژگی به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد، تا بتوانند بدون بروز مشکل خود را با تغییر تقاضاهای ارتباطی سازگار سازند.

ویژگی­‌های ارتباطی پیشرفته، با استفاده از VoIP در شرکت­های چند ملیتی

فناوری VoIP بسیار فراتر از تماس‌­های صوتی ابتدایی است. این سیستم، طیف وسیعی از ویژگی­‌های ارتباطی پیشرفته را ارائه می‌­دهد و منجر به ارتقا هرچه بیشتر عملیات تجاری بین المللی می­‌شود. ویژگی‌هایی مانند ضبط تماس، رونویسی پست صوتی به ایمیل، نظارت اتوماتیک و موارد دیگر. با استفاده این ویژگی­‌ها، کسب و کارها می­‌توانند نوعی تجربه ارتباطی برتر را برای مشتریان بین المللی خود رقم بزنند و رضایت و وفاداری مشتریان خود را افزایش دهند.

دلیل الزام کسب و کارها برای استفاده از VoIP برای تماس‌­های بین المللی چیست؟

تماس‌­های بر بستر ویپ، معمولا در بستر بسته­‌هایی برای تماس نامحدود هستند، که با قیمت ثابت ماهانه ارائه می‌­شوند. هزینه این بسته­‌ها به میزان قابل توجهی از هزینه تلفن­‌های سنتی کمتر است. بعلاوه، برخی از ارائه دهندگان خدمات ویپ، نیز نرخ­‌های کمتری را متناسب با بودجه و نیاز سازمان شما ارائه می­‌دهند. در واقع، تماس‌های بین‌المللی از طریق اینترنت، بسیار ارزان­تر از مدارهای استاندارد PSTN هستند..

برای درک تفاوت بین VoIP و PSTN می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید.

در سیستم ویپ، معمولا تماس‌های داخلی سازمان رایگان است؛ به این معنی که کارکنان می‌توانند هر زمان که نیاز داشته باشند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

با کمک این فناوری دیگر نیاز به قراردادهای تعمیر و نگهداری تجهیزات سخت ­افزاری ندارید؛ با استفاده از حداقل تجهیزات سخت ­افزاری مقرون به صرفه، به این تکنولوژی دسترسی خواهید داشت. نرم افزار شما نیز توسط پشتیبانی ویپ (VoIP)، پشتیبانی می­‌شود.

از سیستم VoIP، برای به روز ماندن کسب و کار خود کمک بگیرید

فناوری VoIP در شرکت­‌های چند ملیتی با از بین بردن موانع جغرافیایی و ایجاد ارتباط با کیفیت، بدون در نظر گرفتن مرزها، ارتباطات تجاری بین‌المللی را متحول کرده است. VoIP با مقرون به صرفه بودن، انعطاف‌پذیری و ویژگی‌های پیشرفته‌اش، کسب‌وکارها را قادر می‌سازد تا حضوری جهانی داشته باشند؛ بدون زحمت همکاری کنند و خدمات استثنایی به مشتریان ارائه دهند. با ادامه روند گسترش شرکت­‌ها در سطح بین المللی، استفاده از سیستم ویپ در شرکت‌­های چند ملیتی، به یک مزیت استراتژیک تبدیل شده است.

کسب و کارها می­توانند با خرید VoIP، روندهای خود را تسریع کنند، فاصله­‌ها را کوتاه کنند و فرصت­‌های جدیدی را برای رشد در عرصه بین المللی بوجود بیاورند. در صورتی که تصمیم به استفاده از فناوری ویپ را دارید؛ می­‌توانید برای دریافت مشاوره تخصصی در مورد کاربرد تلفن ویپ در شرکت‌­های چند ملیتی، با کارشناسان ما در الوویپ تماس بگیرید.

 

سوالات متداول:

  • آیا فناوری VoIP برای تماس بین المللی خوب است؟

بله، از آن‌جایی که تلفن‌­های مبتنی بر VoIP از اینترنت استفاده می­‌کنند، بهترین جایگزین برای شبکه­ تلفن­‌های سنتی (PSTN) هستند و می‌­توانید برای تماس‌­های بین المللی از آن استفاده کنید.

  • چگونه می­توان از VoIP در کسب و کارها استفاده کرد؟

کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند با استفاده از VoIP، هزینه کمتری بپردازند. و از ویژگی­‌هایی مانند منوی تلفن گویا، صف­‌های ACD، گروه­‌های تماس، پست صوتی، موسیقی انتظار، کنفرانس و موارد دیگر نیز در کنار قابلیت تماس با ویپ، بهره­‌مند گردند.

  • استفاده از فناوری VoIP چه مزیتی برای سازمان­‌ها دارد؟

یکی از مزایای فناوری VoIP افزایش بهره‌­وری سازمان است. ویپ امکان برگزاری جلسات مجازی، کنفرانس‌­های بین المللی و اشتراک گذاری اسناد مهم شرکت از طریق تماس صوتی و تصویری را برای شما فراهم می­‌کند.

  • آیا VoIP برای تجارت بهتر است؟

اگر انعطاف­ پذیری، مقیاس ­پذیری و کارایی هزینه اولویت اصلی شما باشد؛ سیستم VoIP یک انتخاب عالی خواهد بود. این نوع سیستم تلفن مبتنی بر اینترنت برای مشاغل دورکار یا ترکیبی نیز بسیار مطلوب است.

  • ویپ چه ویژگی­‌های مطلوبی برای شرکت­‌های چند ملیتی دارد؟

مثل یک پل مجازی فواصل زمانی و مکانی را به هم اتصال می­‌دهد؛ امکان همکاری یکپارچه تیم­‌ها، دسترسی جهانی، انعطاف­ پذیری و مقیاس­ پذیری و ویژگی­‌های ارتباطی پیشرفته را برای شرکت­‌های چند ملیتی فراهم می­‌کند.

 

 

همین حالا برای اطلاع از راهکارهای مدیریت مرکز تماس، مشاوره رایگان بگیرید.

فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما جهت مشاوره با شما تماس گیرند.

اشتراک گذاری

مقالات مرتبط

0 دیدگاه دربارهٔ «۴ فایده سیستم VoIP در شرکت‌های چند ملیتی»

  1. میعاد شیخ زاده

    بزرگترین مزیت ارزان بودن تماس با ویپ برای شرکتهای بزرگی هست که در چندین شهر یا کشور شعبه دارند. در ایران بیشتر شرکتهایی که بصورت بین المللی دارن کار میکنن با استفاده از ویپ مبلغ قابل ملاحظه ای رو از بابت هزینه های تماس صرفه جویی میکنن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید