مزایای استفاده از VoIP برای آژانس‌های املاک

سیستم VoIP برای آژانس‌های املاک

در دنیای مدرن هر کسب و کاری را که داشته باشید، برای حرکت به سمت جلو باید از تکنولوژی‌های جدید در کارتان استفاده کنید، وگرنه در میدان رقابت از دور خارج می‌شوید. شما هرچه بیشتر با استفاده از تکنولوژی‌های جدیدتر ارتباطات‌تان را گسترش دهید و آن‌ها را راحت‌تر کنید، هم در زمان صرفه‌جویی کرده‌اید و هم در تسلط بیشتری بر کسب‌ و کارتان خواهید داشت. پس مقابل هیچ چیز جدیدی گارد نداشته باشید. امروز باهم اینجا هستیم تا به بررسی مزایای استفاده از VoIP برای آژانس‌های املاک بپردازیم. با ما همراه باشید!

VOIP چیست؟

حتما تاکنون برایتان سوال پیش آمده که ویپ (VoIP) چیست و چگونه کار می‌کند؟ VoIP مخفف عبارت “Voice over Internet Protocol” و به معنای “انتقال صدا از طریق پروتکل اینترنت” است.‌ در حال حاضر پروتکل انتقال صدا در بستر اینترنت (VoIP) در حال تبدیل شدن به یک اصل اساسی در ارتباطات دنیای مدرن است. به بیانی دیگر برای تعریف نرم افزار ویپ یا VOIP باید بگوییم، این فناوری به مردم این امکان را می‌دهد تا با استفاده از اینترنت، توانایی برقراری تماس‌های تلفنی را داشته باشند.‌ باید اعتراف کنم که فناوری ویپ، تحولی عظیم را در عصر ارتباطات ایجا کرده است. این فناوری هم هزینه‌ها را برای سازمان ها و ادارات کم کرده و هم به معنای واقعی کلمه توانسته “دهکده جهانی” را برای همه مردم جهان بسازد.

باید گفت، این‌روزها تمامی شغل‌ها و اصناف متوجه این مهم شده‌اند که برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های خود و ارائه خدمات بهتر از قبل به مشتریان‌شان باید با فناوری‌های روز دنیا پیش بروند. به همین دلیل است که تقریبا اکثر شرکت‌ها و کمپانی‌ها به نصب و راه اندازی ویپ (VoIP) روی آورده اند و  از فناوری تلفن گویا  استفاده جدی می‌کنند.

سیستم تلفنی ویپ (VoIP) در آژانس املاک

بدون تلفن تماس بگیر

داستان VoIP وقتی جذاب‌تر می‌شود که بدانید برای استفاده از تمامی امکانات ویپ، هیچ نیازی به دستگاه‌های تلفن ثابت ندارید! جالب است نه؟! شما می‌توانید در تلفن همراه، لپ‌تاپ، یا تبلت‌تان به تماس‌های تلفنی که روی خط تلفن شما برقرار می‌شوند، پاسخ دهید. تماس‌های اینترنتی به وسیله VoIP می‌تواند به وسیله چندین روش مختلف مانند تلفن‌های همراه، تلفن‌های تحت شبکه و کامپیوتر‌ها صورت بگیرد. حتی تماس‌های بین‌المللی هم با ویپ، بسیار راحت‌تر و مقرون به‌صرفه‌تر است.

جهت نحوه استفاده صحیح از ویپ، می‌توانید به مقاله آموزش ویپ (VoIP) رجوع کنید.

ضبط مکالمات به وسیله VoIP برای آژانس‌های املاک

ضبط مکالمات یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از سیستم تلفنی VoIP در کسب و کارهای اینترنتی است که موارد زیر از جمله کاربرد‌های مهم این قابلیت به حساب می‌آیند:

مسئولیت پذیری شرکت

 با پیدا شدن یک سوء تفاهم خیلی کوچک حین تماس‌های تلفنی، ممکن است شرکت‌ها درگیر پرونده‌هایی شوند که می‌تواند به یک دعوای حقوقی منجر شود. با ضبط کردن مکالمات، شرکت‌ها قادرند بسیاری از این اتفاقات پیشگیری کنند و به مدیریت درست این دست مسائل بپردازند.

بررسی عملکرد

تعامل اصولی و سالم بین اپراتورهای مراکز تماس، برای سازمان‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. همچنین بررسی و تحلیل عملکرد منابع انسانی همیشه برای یک کسب و کار مهم بوده و هست. ضبط مکالمات این امکان را به شما می‌دهد تا با نظارت کامل و دقیق بر مکالمات نیروی انسانی، به بهبود در بخش‌های مختلف و افزایش کیفیت پاسخگویی شرکت‌تان کمک به‌سزایی کنید.

رضایت مشتری

بازبینی و باز طراحی فرآیند پاسخگویی اپراتورهای شما و همچنین افزایش توانمندی کارشناسان‌تان در پاسخگویی، فرآیند پشتیبانی را بهبود به‌سزایی می‎‌دهد. در نتیجه بهبود فرآیند پشتیبانی افزایش رضایت مشتریان را به همراه خواهد داشت. همچنین فناوری VoIP این امکان را دراختیار شما قرار می‌دهد تا با نظرسنجی از خدمات ارائه شده به مشتری، میزان رضایت را بسنجید و درصورت نیاز، فرایند ارائه خدمات را تغییر دهید.

پیشنهاد می‌کنیم برای درک بیشتر این موضوع مقاله “سیستم تلفنی ویپ چگونه باعث افزایش رضایت مشتریان شما می‌شود؟” را مطالعه کنید.

 

مدیریت تماس‌های تلفنی با نرم افزار VoIP

شماره ثابت هر کجا و هر وقت

در زمان دورکاری، کارکنانی که دسترسی به تلفن ثابت شرکت ندارند، می‌توانند از راه دور به خدمات رسانی و پاسخگویی با شماره ثابت شرکت بپردازند. به این وسیله شما اساسا می‌توانید نیروی دورکار استخدام کنید و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. این قابلیت با دسترسی لحظه‌ای، فقط با اتصال به اینترنت، تمامی پرسنل را با هم در ارتباط نگه می‌دارد و خیالتان از همه چیز راحت است. شما هر لحظه و هرجایی می توانید با انتخاب بهترین VoIP برای مجموعه، نتایج را دگرگون کنید.

شماره تجاری رسمی حق شماست

این قابلیت که شما یک شماره تجاری داشته باشید، یکی از جذاب‌ترین امکانات و مزایای سیستم VoIP برای کسب و کارهای اینترنتی به حساب می‌آید. مشاورین املاک می‌توانند با استفاده از این قابلیت، با تهیه شماره تماس در تهران و فعالیت در دیگر شهر‌ها وجود به مشتری‌ها حس اعتماد بدهند. تجربه ثابت کرده ارائه یک شماره تماس ثابت به خصوص در تهران حس اعتماد را در مشتریان به وجود می‌آورد.

دفترچه تلفن هوشمند مخصوص آژانس املاک

یکی از نیازهای مبرم و دائمی در آژانس‌های املاک و مسکن، برقراری تماس‌های تلفنی با تلفن همراه یا ثابت مشتریان و همکاران است. مدیریت حجم بالای اطلاعات مخاطبان با استفاده از روش‌های قدیمی، مثل استفاده از دفترچه تلفن‌ها یا استفاده از فایل اکسل، کاری دشوار و سخت محسوب می‌شود. سیستم VoIP برای شما راهکار ویژه‌ای ارائه کرده. VoIP با طراحی دفترچه تلفن اینترنتی هوشمند مخصوص آژانس‌های املاک این مشکلات را بر طرف ساخته و کار شما را خیلی راحت کرده است. دفترچه تلفن تحت وب، ابزاری قدرتمند در سیستم‌های VoIP است که به شما امکان می‌دهد لیست مخاطبین خود را به صورت آنلاین ذخیره و مدیریت کنید.

شما همچنین می‌توانید دسته بندی‌های متفاوتی از مشتریان خود ایجاد کنید تا هر زمان و به هر دلیلی که خواستید بتوانید با گرفتن خروجی از لیست مشتریان مربوطه، آنان را به صورت منظم در اختیار داشته باشید تا راحت‌تر با آنها در ارتباط باشید. (مثلا برای تماس با متقاضیانی که قصد اجاره کردن املاک را دارند به این وسیله می‌توانید به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنید).

همچنین می‌شود امکانی را فراهم آورد که با تخصیص شماره داخلی به هر کارشناس آژانس، مشتریانی که در گروه‌های خاص قرار دارند، در صورت تماس با آژانس به صورت مستقیم به واحد مربوطه با شماره داخلی مخصوص به‌خود وصل شوند و حتی علاوه‌بر ارائه خدمات پشتیبانی توسط خطوط داخلی، فعالیت‌های بازاریابی املاک هم با شماره‌ داخلی خاص انجام شود و با هر تماس مجدد مشتری با آژانس، به کارشناس مربوطه خود متصل شود.

سوالات متداول

۱. آیا قابلیت شنود مکالمات برای کمک و نظارت به پرسنل ممکن است؟
بله؛ شما این امکان را دارید در لحظه به مکالمات پرسنل ‌خود گوش کنید و بدون اینکه مشتریان صدای شما را بشنود، پرسنل خود را راهنمایی کنید.
۲. نظارت بر مرکز تماس به چه معناست؟
نظارت بر تماس، فرآیند گوش دادن به تماس‌های یک نماینده با هدف بهبود کیفیت ارتباطات و خدمات مشتری و ارزیابی عملکرد کارکنان است.
۳. اهمیت داشتن یک نرم افزار مرکز تماس برای آژانس‌های املاک در چیست؟
به طور کلی هدف یک مرکز تماس برای آژانس املاک، ارائه خدمات کارآمد، موثر و سریع به مشتریان است. خصوصا هنگامی که حجم تماس‌ها و مسائل پیش روی مشتریان زیاد باشد.
۴. نرم افزار VoIP برای آژانس‌های املاک چه امکاناتی فراهم می‌کند؟
  • امکان تعریف سناریوهای مختلفی را برای پاسخگویی به تماس‌ها فراهم می‌کند.
  • داشبوردهای جامعی برای نظارت لحظه‌ای بر تمام رویدادهای مرکز تماس در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • قابلیت یکپارچه‌سازی با نرم افزار های مدیریتی ارتباط با مشتری (CRM) را برای کسب‌و‌کارها را دارد.
  • قابلیت تماس گروهی خودکار و ارسال پیامک صوتی به گروه انبوهی از افراد را دارد.

همین حالا برای اطلاع از راهکارهای مدیریت مرکز تماس، مشاوره رایگان بگیرید.

فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما جهت مشاوره با شما تماس گیرند.

اشتراک گذاری

مقالات مرتبط

7 دیدگاه دربارهٔ «مزایای استفاده از VoIP برای آژانس‌های املاک»

  1. حمیدرضا عبدالملکی

    اگر یک سیستم یکپارچه بین مشاورین مختلف وجود داشته باشه که با اتصال به اون بتونن به سرعت متوجه بشن وضعیت ملک در لحظه چطور هست، آیا همکار دیگری روی آن کار کرده یا نه! به شکل موثری از اتلاف وقت مشاورین و مراجعین اونها جلوگیری میشه…

    1. علیرضا سلطانی

      بله دقیقا سیستم ویپ باعث میشه سرعت فرایندهای کاری بالاتر بره و اطلاع از موارد مختلف به سرعت انجام بشه و در نهایت باعث صرفه جویی در زمان میشه

  2. اگر امکان دسترسی سریع به عکسهای ملک هم وجود داشته باشه هم فرآیندها رو تسهیل میکنه هم امکان موفقیت در بستن قرارداد برای مشاور بالاتر میره.

  3. مشتریان B2B به دنبال روابط بلندمدت با تامین کنندگان خود هستند، زیرا معمولا نیاز مداوم به خدمات دارن، پس اگر خدمات خوبی در آغاز بهشون ارائه بدیم و بتونیم کیفیت رو حفظ کنیم، تا مدت طولانی همچنان مشتری ما خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید