alovoip-logo

تلفن ویپ فارسی؛ راهکاری برای چالش‌های کارگزاری‌ها

تلفن ویپ فارسی

تلفن ویپ فارسی چگونه می‌تواند مشکلات و چالش‌های یک کارگزاری را حل و فصل کند؟ آیا اساسا با استفاده از تلفن VoIP فارسی می‌توان مشکلات موجود در کارگزاری‌های بورس را برطرف کرد؟ طبیعتا هر کسب‌و‌کاری که به طور مستقیم با مشتریان، آن هم در سطح گسترده‌ای در ارتباط است، در شیوه برقراری ارتباط با مشتریان با چالش‌های مختلفی روبرو خواهد بود. مرکز تماس به دلیل آنکه در خط مقدم ارتباط با مشتریان قرار دارد، قطعا این چالش‌ها پررنگ‌تر خواهند بود. بنابراین مدیران این نوع از کسب‌و‌کارها مانند کارگزاری‌های بورس باید به دنبال راهکاری برای برطرف کردن این چالش‌ها باشند. تلفن ویپ فارسی برای برطرف کردن این چالش‌ها راهکارهای هوشمندانه‌ای ارئه داده است.

در این مقاله می‌خواهیم برخی از مهم‌ترین مشکلاتی که کارگزاری‌های بورس در ارتباط خود با مشتریان دارند را با هم بررسی و راهکارهای تلفن VoIP فارسی برای این چالش‌ها را بیان کنیم.

اهمیت تلفن ویپ فارسی برای کسب‌و‌کارها

اصولا فناوری ویپ بروز‌ترین تکنولوژی دنیا در مدیریت مرکز تماس است. مدل‌های مختلفی از این نوع سامانه‌ها در بازار تکنولوژی وجود دارد. احتمالا اگر به دنبال راه اندازی مرکز تماس باشید، کلیدواژه‌هایی از جمله السیتکس و ایزابل به گوش شما خورده است. اما مسئله که در این نوع از نرم افزارهای ویپ مطرح می‌شود، عدم کارایی مناسب این مدل از نرم افزارها برای کسب‌و‌کارهای داخلی است. با توجه به نیاز جامعه و همچنین پیچیده بودن نرم افزارهای خارجی، طراحی یک تلفن ویپ فارسی برای شرکت‌ها و سازمان‌های داخلی بسیار ضروری و مهم است. ما در مقاله‌ای دیگر به طور مفصل ویژگی‌های یک تلفن VoIP فارسی را بررسی کرده‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص این یادداشت را مطالعه فرمائید.

کارایی تلفن VoIP فارسی برای کارگزاری‌ها

همان‌طور که در مقدمه تلفن VoIP فارسی اشاره شد، کارگزاری‌های بورس ممکن است در ارتباط خود با مشتریان و ارائه خدمات به آن‌ها با مشکلات مختلفی روبرو شوند. تعداد مشتریان زیاد، حجم تماس‌های بالا در زمان محدود، نیاز مشتریان به دریافت خدمات مشاوره، اطلاع رسانی انبوه و بسیاری موارد دیگر برخی از چالش‌های پیش روی کارگزاری‌هاست. در ادامه ما برخی از چالش‌ها را در این خصوص مطرح و راهکار‌های ارائه شده توسط تلفن ویپ فارسی را هم بیان می‌کنیم.

مدیریت زمان انتظار مشتریان با تلفن ویپ فارسی

یکی از چالش‌های که به احتمال زیاد کارگزاری‌های بورس با آن مواجه می‌شوند، حجم تماس‌های زیاد در یک زمان محدود است. مثلا در زمان خرید و فروش سهام، طبیعتا تعداد تماس‌هایی که در مرکز تماس صورت می‌گیرد به یکباره افزایش پیدا می‌کند. در اینجا بحث مدیریت زمان انتظار مشتریان مطرح می‌شود. تلفن ویپ فارسی این برای این موضوع یک راهکار هوشمندانه ارائه داده است تا به کمک آن بتوان تا حد امکان این زمان انتظار را کاش داد.

تعریف سناریوهای مختلف برای کاهش زمان انتظار

تلفن VoIP فارسی این امکان را در اختیار شما قرا می‌دهد تا سناریویی تعریف کنید که مشتریان در سریع‌ترین زمان ممکن به اپراتورها متصل شوند. به عنوان مثال شما می‌توانید سناریویی در تلفن VoIP فارسی تعریف کنید که اگر مشتری از زمان معینی بیشتر در صف تماس بود، به اپراتور دیگری منتقل شود. همچنین به کمک تلفن ویپ فارسی می‌توانید تماس‌هایی موجود در صف انتظار را به تلفن همراه برخی دیگر از کارشناسان متصل کنید.

استفاده از IVR هوشمند تلفن VoIP فارسی

راهکار دیگری که به کمک تلفن VoIP فارسی می‌توان برای کاهش زمان انتظار مشتریان در نظر گرفت، پاسخگویی اتوماتیک به برخی از سوالات و مسائل متداول است. شما برای پاسخگویی به برخی از سوالات و خدمات متداول مشتریان از IVR تلفن ویپ فارسی استفاده کنید. به عنوان مثال برای اطلاع از چگونگی خرید و فروش سهام می‌توانید یک فایل صوتی مشخص ضبط و توسط سیستم IVR تلفن ویپ فارسی برای مشتریان پخش کنید.

توسعه و گسترش شرکت با تلفن VoIP فارسی

مشکل دیگری که معمولا برای شرکت‌های مالی و کارگزاری‌های بورس مطرح می‌شود، گسترش‌ واحدها و شعب مختلف آن‌هاست. در این حالت تلفن ویپ فارسی به شما کمک می‌کند که همه شعب و واحدهای مختلف خود را به صورت یکپارچه با یکدیگر متصل کنید.

حتی تلفن VoIP فارسی این امکان را برای شما فراهم می‌کند که تماس‌های خود را به شکل هوشمندانه‌ای بین شعب و واحدهای مختلف شرکت توزیع کنید. این کار نقش مهمی در مدیریت زمان مشتریان و اتلاف وقت کارشناسان شما خواهد داشت.

اطلاع‌رسانی اصولی با تلفن ویپ فارسی

یکی دیگر از دغدغه‌هایی که شرکت‌ها مالی و کارگزاری‌های بورس در ارتباط با مشتریان خود دارند اطلاع‌رسانی در سطح کلان به مشتریان است. فرض کنید می‌خواهید در مورد یک شرکت خاصی که شهامش وارد بوس شده است به مشتریان خود اطلاعاتی را منتقل کنید. در این حالت شما به کمک تلفن VoIP فارسی می‌توانید مشتریان خود را از طریق ارسال پیام صوتی نسبت به این مسائله آگاه سازید. تمام این فرآیند به سادگی توسط تلفن ویپ فارسی برای شما آماده شده است. کافی است پیام صوتی مورد نظر خود را با موبایل شخصی یا هر وسیله دیگری ضبط و در سیستم آپلود کنید و به هر لیستی که می‌خواهید این پیام صوتی را ارسال کنید.

پاسخگویی به مشتریان VIP با تلفن ویپ فارسی

اما ویژگی دیگر تلفن VoIP فارسی. شاید شما به عنوان مدیر یک کارگزاری به برخی از مشتریان خود به دلایل مختلف توجه ویژه‌ای داشته باشید. احتما شما تمایل دارید که به این دسته از افراد خدمات اختصاصی و ویژه‌‌ای رائه دهید. تلفن ویپ فارسی یک ویژگی جالب توجه دارد که از آن می‌توان برای ارائه خدمات هوشمندانه به مشتریان  ویژه استفاده کرد. به دلیل قابلیت یکپارچه سازی تلفن VoIP فارسی با CRM این امکان برای شما وجود دارد تا مشتریان خود را گروه‌بندی کنید. با این گروه‌بندی می‌توانید به هر دسته از مشتریان خود خدمات مخصوصی ارائه دهید. در خصوص یکپارچه‌ سازی ویپ با نرم افزار CRM در مجله الوویپ مقاله با این عنوان نگراش شده است.

سخن پایانی

همانطور که اشاره شد تلفن ویپ فارسی نقش گسترده‌ای در مدیریت مرکز تماس کارگزاری‌ها و شرکت‌های مالی ایفا می‌کند. شما به کمک تلفن VoIP فارسی می‌توانید بخش زیادی از چالش‌ها و مشکلات پیش‌روی خود را حل و فصل کنید. مدیریت زمان انتظار مشتریان، توسعه و گسترش شرکت، اطلاع‌رسانی اصولی و پاسخگویی به مشتریان VIP، برخی از مهم‌ترین چالش‌هایی است که به کمک تلفن ویپ فارسی می‌توان آن‌ها را برطرف کرد. نکته‌ای که در پایان می‌خواهیم به آن اشاره کنیم این است که امکانات و ویژگی‌هایی که در مورد تلفن VoIP فارسی گفته شد تنها بخشی از امکانات و ویژگی‌های این سامانه است. شما با استفاده از امکانات متعدد تلفن ویپ فارسی می‌توانید طیف گسترده‌ای از مشکلات و چالش‌های پیش روی خود را حل و فصل کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید

پس از ثبت درخواست، با شما در اولین فرصت تماس خواهیم گرفت.