مجله الوویپ

دسته بندی ها

راهکار مرکز تماس

بهترین روش‌های پیاده‌سازی نظرسنجی پایان تماس

امروزه پیاده‌سازی نظرسنجی پایان تماس در کال‌سنتر، راه‌کار اصلی برای دریافت دیدگاه مشتریان محسوب می‌شود. در چشم‌انداز کسب و کارهای مشتری محور نوین، نظرسنجی‌های پایان

دلایل اهمیت ضبط مکالمات
راهکار مرکز تماس

اهمیت ضبط مکالمات در مرکز تماس

امروزه اهمیت ضبط مکالمات در مرکز تماس، به ویژه برای صنایع و بازارهای رقابتی بسیار محسوس است. این فرآیند ابزاری حیاتی در عملکرد مراکز تماس

پشتیبانی ویپ

دلایل اهمیت یکپارچگی CRM و VoIP

توجه به اهمیت یکپارچگی CRM و VoIP، یکی از رویکردهای مهم در مراکز تماس امروزی است. سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و فناوری VoIP

امکانات الوویپ

ماژول تبلیغات انبوه تلفنی امکان اطلاع‌رسانی به مشتریان در سطحی گشترده را برای شما فراهم می‌کند.

اطلاع رسانی انبوه تلفنی

این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر می‌سازد. به کمک این سرویس می‌توانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.

ماژول باشگاه مشتریان الوویپ به شما در فرآیند توسعه و بهبود مشتری مداری کمک شایان توجهی می‌کند.

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم می‌کند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آن‌ها ارائه دهید. 

قابلیت ضبط مکالمات، شنود و نجوا امکان مدیریت و نظارت بر پرسنل را برای شما فراهم می‌کند.

راهکار مرکز تماس

با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صف‌های تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.

سیستم تلفنی الوویپ یک انتخاب مناسب برای مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی در شرکت‌ها و سازمان‌هاست.

سیستم تلفنی اداری

این محصول مدیریت داخلی‌ها، گروه‌های تماس سیپ ترانک‌ها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکان‌پذیر می‌سازد.

ارتباط با ما

دریافت دمو رایگان

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.
کارشناسان الوویپ در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند.

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید