مدیریت هوشمندانه مرکز تماس الوویپ به چه صورت است؟

مدیریت هوشمندانه مرکز تماس

در تمام سازمان ها، مدیریت هوشمندانه مرکز تماس همواره یکی از چالش‌های مهم و اساسی بوده است. این چالش هم در سازمان‌های بزرگ و هم در شرکت‌ها کوچک و نوپا مطرح است. ابزارها و نرم افزارهای مختلفی از جمله نمونه‌های داخلی و خارجی، برای مدیریت مرکز تماس وجود دارد. اما یکی از نرم افزارهای محبوب در این حوزه سامانه مدیریت مرکز تماس الوویپ است. در این مقاله می‌خواهیم جزئیات این ابزار را بررسی کنیم و از ویژگی‌های آن صحبت کنیم. با ما همراه باشید!

مرکز تماس یا کال سنتر چیست؟

قبل از راه اندازی یک مرکز تماس، باید ابتدا با تعریف مرکز تماس آشنایی کامل داشته باشید. به طور کلی مرکز تماس یک محل متمرکز است که افراد آموزش دیده به عنوان پشتیبان، تماس های ورودی و خروجی با مشتریان را مدیریت می‌کنند. این تماس ها ممکن است مربوط به حل مشکل، پشتیبانی فنی، خدمات به مشتری و فروش محصول یا خدمت به مشتریان باشد. برای مدیریت هوشمند کال سنتر خود، مدیران باید آموزش کارکنان مرکز تماس را در الویت قرار دهند تا بتوانند رضایت مشتری را جلب کنند.

ویژگی های مدیریت مرکز تماس الوویپ

به کمک سامانه الوویپ می‌توانید فروش، خدمات و پشتیبانی را به شکل هوشمندانه‌ای مدیریت کنید. سرویس‌های سامانه الوویپ این قابلیت را در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهند تا علاوه بر بحث فروش و بازاریابی، آگاهانه به مشتریان خود خدمات بدهند. شما با مدیریت منابع انسانی در مرکز تماس می‌توانید حجم بالای تماس‌های خود را مدیریت کنید و در کمترین زمان ممکن پاسخگوی تماس‌گیرندگان باشید.

امروزه به خصوص با وجود هوش مصنوعی در مرکز تماس، شما دیگر هیچ محدودیتی برای مدیریت شعب مختلف خود ندارید و می‌توانید کل مجموعه را فارغ از محدودیت جغرافیایی و زمانی مدیریت کنید. در هر لحظه قادر خواهید بود که کلیه اطلاعات مرکز تماس خود را در یک داشبورد گسترده مشاهده کنید. از تعداد تماس‌ها، اپراتورهای فعال و کاربران در صف انتظار گرفته تا میانگین زمان انتظار کاربر و زمان مکالمه با اپراتورها در اختیار شما قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که الوویپ با بیش از ۳۰ ماژول پیشرفته توان شما در مدیریت مرکز تماس را به چشکل چشم‌گیری افزایش می‌دهد.

شما به کمک سامانه الوویپ می‌توانید مشتریان خود را گروه‌بندی کنید و با برقراری ارتباط بین سیستم VoIP و CRM، هنگام تماس افراد با مجموعه اطلاعات لازم آن‌ها را در دست داشته باشید. دسترسی به پرونده مشتریان این امکان را به شرکت‌ها می‌دهد تا توان بیشتری برای ارائه خدمات و در نتیجه فروش بیشتری داشته باشند. در ادامه به تشریح ۴ سرویس مدیریت مرکزتماس الوویپ می‌پردازیم.

سیستم تلفنی

به طور کلی سیستم تلفنی الوویپ، ساختار پایه مرکز تماس شما را بر بستر نرم افزار ویپ می‌سازد. این ساختار مربوط به بخش‌هایی همچون داخلی‌ها، ترانک‌ها، مسیرهای خروجی و ورودی، گروه‌بندی تماس‌ها و شرط‌های زمانی در زمان برقراری تماس با مجموعه شماست. همچنین ایجاد اتاق کنفرانس تلفنی، پاسخگویی به تماس‌ها در صورت نبود اپراتور و ضبط مکالمات بخشی دیگر از امکانات الوویپ برای بهینه‌سازی مرکز تماس است.

صف تماس

سرویس اتوماسیون مرکز تماس الوویپ مسائلی همچون صف‌های تماس کاربران و اولویت‌ آن‌ها، اعلام اپراتور و توزیع تماس را به شکل هوشمندانه‌ای مدیریت می‌کند. ایجاد انواع نظرسنجی در صف یا پایان تماس با اپراتور، امکان اتصال مجدد به همان اپراتور در صورت قطع تماس کاربر از جمله ویژگی‌های این سرویس است. همچنین قابلیت درخواست کمک در این سرویس وجود دارد که در آن اپراتور در زمان ارتباط با مشتریان می‌تواند از مدیر یا همکار خود درخواست کمک کند.

باشگاه مشتریان

سیستم باشگاه مشتریان الوویپ شما را قادر می‌سازد که مرکز تماس خود را با نرم افزار CRM پیام‌گستر مرتبط سازید. البته می‌توانید با دیگر CRM ها هم این ارتباط را هم برقر کنید. از طریق این یکپارچه‌سازی می‌توانید مسائلی همچون شناسایی و احراز هویت مشتری، انتقال هوشمند تماس‌ها به کارشناس پرونده، تحلیل داده‌های مشتری، اعلام وضعیت سفارش و بررسی وضعیت قراردادها را برای مرکز تماس خود فراهم کنید. حتی این قابلیت وجود دارد که مانده حساب کاربر را اعلام کنید و بر اساس درخواست کاربر لینک پرداخت برای وی پیامک شود.

تبلیغات انبوه تلفنی 

سیستم تبلیغات انبوه تلفنی الوویپ یکی از سرویس‌هایی است که از آن می‌توانید برای برطرف کردن برخی از مهم‌ترین چالش‌های مرکز تماس استفاده کنید. به کمک این سرویس می‌توانید هر نوع پیام صوتی را که می‌خواهید ضبط و برای مخاطبان خود ارسال کنید. همچنین این قابلیت برای شما وجود دارد که از این سرویس برای تبلیغات رفت و برگشتی خود استفاده کنید و امکان شرکت در نظرسنجی مرکز تماس را برای مشتریان خود فراهم سازید.

مدیریت هوشمندانه مرکز تماس با الوویپ

در این مقاله سعی کردیم در خصوص ویژگی‌های منحصربه‌فرد سامانه مدیریت مرکز تماس الوویپ صحبت کنیم. سامانه مرکز تماس الوویپ نرم افزاری است که به بهبود کارایی مرکز تماس شما کمک می‌کند. این سامانه چهار سرویس کلان دارد که هر کدام از این چهار سرویس ماژول‌های مختلفی دارند. شما به کمک این ماژول‌ها می‌توانید جزئی‌ترین مسائل مرتبط با مرکز تلفن خود را مدیریت کنید. در صورت استفاده از خدمات الوویپ می‌توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و از فرصت های ویژه و مقرون به صرفه ما بهره مند شوید.

همین حالا برای اطلاع از راهکارهای مدیریت مرکز تماس، مشاوره رایگان بگیرید.

فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما جهت مشاوره با شما تماس گیرند.

اشتراک گذاری

مقالات مرتبط

0 دیدگاه دربارهٔ «مدیریت هوشمندانه مرکز تماس الوویپ به چه صورت است؟»

  1. سحر ارکی رضایی

    آیا لیست ماژولهایی که برای هر سرویس الوویپ وجود داره منعطف هستن؟ یعنی در صورت نیاز امکانش هست به درخواست کارفرما، چیزی به این لیست اضافه یا کم بشه؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید