امکانات VoIP برای سازمان ها و شرکت‌ها

مرکز تلفن VoIP

امکانات سامانه VoIP برای سازمان ها و شرکت ها چیست؟ چرا سازمان‌ها و شرکت‌ها تمایل به خرید سامانه ویپ برای مرکز تماس خود دارند؟ وقتی یک شرکت در حال راه اندازی یک مرکز تماس است، با مجموعه‌ای از این سوالات روبرو می‌شود. اگر بخواهیم به طور خلاصه به این سوال پاسخ دهیم که خرید سامانه ویپ و امکانات و قابلیت‌های آن چه کمکی به شما می‌کند، باید بگوییم که سامانه ویپ روند مدیریتی شما را متحول می‌کند.

به عبارتی دیگر امکانات سامانه ویپ برای یک مجموعه اعم از بزرگ یا کوچک به صورتی است که باعث رشد و گسترش شرکت می‌شوند. اما این امکانات و قابلیت‌ها چیستند و چگونه به ما در مدیریت مجموعه‌مان کمک می‌کنند؟ ما در این مقاله می‌خواهیم به امکانات سیستم تلفنی VoIP برای سازمان ها و شرکت ها بپردازیم. اگر شما به دنبال راه‌اندازی مرکز تماس هستید و قصد خرید سامانه ویپ (VoIP) را دارید، تا پایان این مقاله همراهمان باشید.

فناوری VoIP چیست؟

سیستم تلفنی VoIP، سیستم مدرنی است که صدای شما را از طریق اینترنت منتقل می‌کند. مرکز تلفن VoIP، نسخه مدرن خطوط ثابت سنتی است که به عنوان گزینه‌ای کارآمد برای مراکز تماس در سرتاسر جهان، شناخته می‌شود.  نگاهی به آمارهای مختلف نشان می‌دهد که بسیاری از شرکت‌ها در سراسر دنیا به استفاده از این تکنولوژی و راه اندازی مرکز تلفن VoIP روی آورده‌اند. برای اینکه اطلاعات کاملی در مورد تعریف و سازو کار VoIP به دست آورید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله “ویپ (VoIP) چیست و چگونه کار می کند؟” را مطالعه کنید.

مفهوم تکنولوژی VoIP

مرکز تلفن VoIP چگونه کار می‌کند؟

با اینکه این فناوری یک تکنولوژی پیچیده است، اما در عین حال فرآیند کار مرکز تلفن VoIP بسیار ساده است. صدای شما به سیگنال دیجیتال تبدیل می‌شود و از طریق شبکه ارسال می‌گردد. انتقال صدا در این تکنولوژی، دیگر نیازی به کابل‌های تلفن ثابت ندارد و مقرون به صرفه‌تر، سریع‌تر و با کیفیتی بیشتر از طریق شبکه انجام می‌شود. تماس‌‌ها در این مرکز تلفن هوشمند با استفاده از تلفن‌های VoIP، رایانه‌ها یا آداپتورهای مخصوص تلفن ثابت انجام می‌گیرد.

سیگنال‌های صوتی که با این فناوری به سیگنال‌های دیجیتال تبدیل شده‌اند، بین سیستم‌های کامپیوتری یا تلفن‌های ویپ رد و بدل می‌شوند. در زمانی که طرف دیگر تماس، یک تلفن آنالوگ باشد این سیگنال‌های دیجیتال به سیگنال‌های آنالوگ تبدیل و دریافت خواهند شد. یعنی نباید نگران این باشیم که اگر افرادی که در خارج از سازمان ما هستند، از تلفن‌های معمولی استفاده می‌کنند. همچنین این امکان فراهم است که از طریق WiFi و به صورت بی‌سیم تماس انجام گیرد.

خدمات ویپ دارای سطح دسترسی و ارتباط متنوع و متفاوتی است. سازمان‌ها و شرکت‌هایی که از فناوری مرکز تلفن VoIP استفاده می‌کنند، ممکن است فقط مجاز به تماس با مشتریانی باشند که از سیستم ویپ بهره می‌برند. اما یک ارائه کننده خدمات VoIP حرفه‌ای، بستری را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد که امکان ارتباط صوتی اینترنتی با هر شماره تلفنی ممکن باشد.

با خرید سامانه ویپ به چه امکاناتی دسترسی خواهیم داشت؟

اکنون که تعریف دقیقی از VoIP ارائه شد، زمان آن رسیده است به سراغ امکانات سامانه ویپ برویم تا شما هنگام خرید بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. در اینجا لازم است بگوییم که ما به برخی از مهم‌ترین امکانات سامانه ویپ (VoIP) خواهیم پرداخت و سایر امکانات سامانه ویپ را در مقالات دیگری بررسی خواهیم کرد. ما این قابلیت‌ها و امکانات را به چهار بخش تقسیم خواهیم کرد:

  1. امکانات سامانه VoIP در سیستم تلفنی
  2. امکانات سامانه VoIP در مرکز تماس
  3. امکانات سامانه VoIP در مشتری‌مداری
  4. امکانات سامانه VoIP در تبلیغات تلفنی

باید توجه داشت که مزایای خرید سامانه ویپ دقیقا به همین قابلیت‌ها وابسته است و چنین مسائلی شرکت‌ها را به خرید سامانه ویپ ترغیب می‌کند. همچنین سیستم VoIP برای کسب و کارهای اینترنتی بسیار کارآمد است و به پیشبرد اهداف آنها کمک می‌کند.

امکانات سامانه VoIP در سیستم تلفنی

یکی از امکانات سامانه ویپ (VoIP) برای کسب‌و‌کارها مربوط به سیستم تلفنی مجموعه‌هاست. زمانی که اپراتور در حال گفت و گو با مشتری است، شما با کمک سرویس کنفرانس تلفنی می‌توانید به همراه اپراتور خود با مشتری وارد مذاکره شوید. به عبارتی دیگر شما با خرید سامانه ویپ می‌توانید با تشکیل یک اتاق کنفرانس تلفنی کارشناس و نماینده مرکز تماس خود را در گفت‌و‌گوها همراهی کنید. مورد بعدی از امکانات سامانه ویپ در یک سیستم تلفنی اجرای شرط‌های زمانی است.

با خرید سامانه ویپ می‌توانید برای شرایطی مانند زمان استراحت پرسنل یا خارج از ساعات کاری که قادر به پاسخگویی تماس‌ها نیستید، پیامی را از قبل ضبط کنید و برای تماس‌گیرنده پخش کنید. امکانات سامانه ویپ در یک سیستم تلفنی به همین موارد ختم نمی‌شود و شما به طور کامل باعث تغییر و تحول در ساختار مجموعه خود خواهید شد. به طور کلی مهم‌ترین امکانات ویپ در یک سیستم تلفنی عبارتند از:

  • مدیریت داخلی‌ها و ترانک‌ها در سیستم تلفنی
  • مدیریت تماس‌های خروجی و ورودی
  • منشی تلفنی
  • مدیریت گروه‌های تماس
  • ضبط مکالمات انجام شده در سیستم تلفنی
  • ایجاد شرط‌های زمانی
  • سیستم مرا دنبال کن
  • سیستم کنفرانس تلفنی

امکانات سامانه ویپ (VoIP) در مرکز تماس

از دیگر امکانات سامانه ویپ، می‌توان به مسائل مرتبط با مدیریت مراکز تماس اشاره کرد. از جمله مهم‌ترین این موارد مربوط به مدیریت صف‌های تماس است. شما با خرید سامانه ویپ این امکان را دارید تا صف‌های تماس خود را بر اساس تعداد کاربران در صف انتظار، اولویت اتصال به اپراتور بر حسب نوع مشتری و همچنین پیش‌شماره تلفن کاربر مدیریت کنید. این موضوع برای همه سازمان‌ها و شرکت‌ها از جمله کلینیک‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بسیار موثر است. همچنین با خرید سامانه ویپ در زمان اتصال کاربر امکان اعلام اپراتور را خواهید داشت و در پایان تماس می‌توانید نظرسجی داشته باشید. از جمله مهم‌ترین امکانات سامانه ویپ در مراکز تماس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدیریت صف‌های تماس و اولویت‌بندی آن‌ها
  • ایجاد نظرسنجی تلفنی در شرایط مختلف
  • سیستم اتصال مجدد به اپراتورها
  • درخواست کمک اپراتور
  • سیستم شنود و نجوا اپراتورها
  • سیستم درخواست تماس از سوی کاربران
  • توزیع تماس به صورت هوشمند بر اساس سناریو تعیین‌شده
  • امکان ارسال پیامک به مشتریان

امکانات سامانه VoIP در مشتری‌مداری

یکی دیگر از امکانات سامانه ویپ، قابلیت یکپارچه‌سازی آن با نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) است. شما با خرید سامانه ویپ و از طریق یکپارچه‌سازی سامانه ویپ با CRM می‌توانید مشتریان را شناسایی کنید و متناسب با آن سناریوهایی مختلفی برای مرکز تماس خود تعریف کنید. با خرید سامانه ویپ شما قادر خواهید بود تا مشتریان قدیمی خود را هنگام تماس به صورت خودکار به واحد پشتیبانی یا اپراتورهای خاصی منتقل کنید. همچنین می‌توان این قابلیت را ایجاد کرد که بعد از شناسایی، مشتریان قدیمی در صف تماس منتظر نمانند. این موضوع در برخی سازمان‌ها مانند VoIP در آژانس‌های هواپیمایی و شرکت‌های گردشگری بسیار مفید خواهد بود.

این امکان وجود دارد که وضعیت سفارش مشتری و وضعیت مانده حساب را به وی اعلام کرد و پس از اعلام مانده حساب امکان پرداخت را برای کاربر فراهم نمایید. شما با خرید سامانه ویپ برای مجموعه خود می‌توانید شرایط مشتری‌مداری سازمان خود را بهبود دهید و به شکل موثر‌تری با مشتریان خود در ارتباط باشید. به طور کلی خرید سامانه ویپ امکانات زیر را در زمینه مشتری‌مداری در اختیار شما قرار می‌دهد:

  • شناسایی و احراز هویت مشتری
  • انتقال هوشمند تماس به کارشناس پرونده
  • انتقال هوشمند تماس به مسئول سفارش
  • اعلام وضعیت سفارش
  • بررسی وضعیت قرارداد
  • اعلام مانده حساب
  • پرداخت مانده حساب
  • منشی تلفنی گویا

قابلیت‌های سامانه VoIP در تبلیغات تلفنی

موضوعی که در آخر می‌خواهیم به آن اشاره کنیم، امکانات سامانه ویپ در زمینه تبلیغات تلفنی است. شما با خرید سامانه ویپ می‌توانید برای مشتریان خود به صورت انبوه پیام صوتی تبلیغاتی ارسال کنید. با خرید سامانه ویپ می‌توانید از هر وسیله‌ای که قابلیت ضبط صدا را دارد، از رکوردرهای پیشرفته گرفته تا یک گوشی موبایل معمولی، استفاده کنید. شما می‌توانید فایل صوتی را در سامانه ویپ بارگذاری کرده و از آن برای ارسال تبلیغات انبوه تلفنی استفاده کند.

امکانات سامانه ویپ در تبلیغات تلفنی به همیجا ختم نمی‌شود و این امکان برای شما ایجاد می‌شود تا تبلیغات رفت و برگشتی داشته باشید. به طوری که پس از ارسال پیام صوتی این قابلیت وجود داشته باشد که مشتری وارد صف تماس شود و به اپراتور خاصی متصل شود. به طور خلاصه مهم‌ترین امکانات اطلاع رسانی و تبلیغات انبوه که در تعیین قیمت نرم افزار ویپ باید به آن توجه کنیم، به قرار زیر خواهند بود:

  1. تبلیغات رفت و برگشتی
  2. اطلاع رسانی
  3. ارسال نامحدود پیام
  4. امکان گزارش‌گیری از پیام‌ها
  5. ارسال به لیست‌های دلخواه
  6. ایجاد نظرسنجی
  7. قابلیت دریافت پیام صوتی

کاربرد مرکز تلفن VoIP برای سازمان ها و شرکت ها

مرکز تلفن VoIP، یک نرم افزار ارتباطی می‌باشد که در جهت مدیریت حجم تماس‌های ورودی و خروجی یک سازمان طراحی شده است. این فناوری در واقع یک سامانه کال سنتر است که بر بستر شبکه ، تماس‌های ورودی و خروجی مربوط را کنترل و توزیع می‌کند. همچنین، یک ابزار ضروری برای سازمان‌ها و شرکت‌ها برای مشارکت در بازاریابی، پشتیبانی مشتری و سایر ارتباطات تلفنی به حساب می‌آید. سازمان‌ها با استفاده از یک پلتفرم مخصوص، چندین کانال ارتباطی را مدیریت می‌کنند.

تکنولوژی VoIP برای سازمان ها و شرکت ها

در این میان نباید امنیت VoIP را نادیده گرفت. امنیت ویپ در سازمان‌ها اهمیت زیادی دارد، زیرا از این فناوری برای انتقال صدا و داده‌های حساس استفاده می‌شود. برای حفظ امنیت در این زمینه، استفاده از پسورد قوی، فایروال‌های پیشرفته و آموزش کارکنان، ضروری است. این اقدامات کمک می‌کنند تا از هک VoIP جلوگیری شود و اطلاعات حساس مورد حفاظت قرار گیرند.

مزایای مرکز تلفن VoIP برای سازمان‌ها 

راه اندازی مرکز تماس سنتی، زمانی یک انتخاب اجباری و بدون جایگزین بود. البته این مراکز تلفن هزینه زیادی را روی دوش شرکت‌ها، مراکز تجاری و تفریحی و دیگر سازمان‌های متمرکز می‌گذاشت. اما با ظهور فناوری جدید VoIP، این امکان فراهم شد تا سازمان‌ها با قیمت مقرون به صرفه‌تری صاحب یک مرکز تلفن هوشمند با کاربردهای چند وجهی باشند. آمارها نشان می‌دهند که مشاغل کوچک، تا ۶۰ درصد کاهش هزینه‌های مکالمات با VoIP را تجربه کرده‌اند. این صرفه جویی در هزینه، در تماس‌های بین المللی تا ۹۰ درصد می‌باشد.

مزایای سیستم تلفنی ویپ برای سازمان ها و شرکت ها

مهم‌ترین مزیتی که این تکنولوژی مدرن در مقایسه با روش سنتی دارد، سیستم تلفنی مبتنی بر ابر (cloud) است که معمولا تحت عنوان مرکز تلفن ابری شناخته می‌شوند. در این سیستم نیازی به نصب خطوط و سیم کشی فیزیکی در محل دفتر و شرکت نیست. ساده بگوییم، یک اتصال اینترنت خوب با سرعت مناسب، تلفن‌های IP و نرم افزار callcenter نیاز شما را برای داشتن یک مرکز تلفن موثر برآورده خواهد کرد. مرکز تماسی که افزایش رضایت مشتریان را در کمترین زمان و با بیشترین کیفیت به همراه دارد. موارد زیر تنها چند مزیت مرکز تلفن VoIP برای سازمان‌ها است:

مدیریت زمان و اثربخشی

یکی از انتظارت مشتریان در تماس با سازمان شما، کسب اطلاعات مناسب و رفع نیاز در کمترین زمان ممکن است. این موضوع مسئله بسیار مهمی در فرایند مشتری مداری به حساب می‌آید. آمارها نشان می‌دهند شرکت‌هایی که در این زمینه ضعف دارند، اغلب با چالش‌ها فراوانی برای جلب رضایت مشتریان روبرو می‌شوند. اما مرکز تلفن VoIP برای سازمان ها می‌تواند به شکل قابل توجهی مدیریت زمان در تجارت و پاسخگویی به مشتریان را بهبود بخشد. چنانچه مشتری اولین تماس خود را با سازمان شما برقرار کرده است، به راحتی می‌تواند به بخش یا فرد مورد نظر دسترسی پیدا کند. بنابراین مشتری مجبور نخواهد بود در تماس با سازمان شما، بین بخش‌های مختلف تغییر مسیر دهد.

این موضوع علاوه بر احترام به صرف زمان مشتریان، در صرفه جویی زمان برای کارمندان شما نیز موثر خواهد بود. احترام به مشتری، از سازمان شما چهره‌ای حرفه‌ای را به نمایش می‌گذارد که می‌تواند به کسب و کارتان کمک شایانی کند. یعنی با استفاده از این سیستم و راه اندازی یک مرکز تلفن هوشمند کارکنان شما حتی می‌توانند خارج از دفتر مرکزی سازمان، پاسخگوی مشتریان باشند.

منشی هوشمند مرکز تلفن VoIP

یکی از مزایای استفاده از مرکز تلفن اینترنتی برای سازمان ها و شرکت ها این است که یک منشی تلفنی گویا را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد. یک منوی صوتی، تماس‌های دریافتی را بر اساس گزینه‌های از پیش تعیین شده و بدون اپراتور انسانی، به بخش مورد نظر منتقل می‌کند. این ویژگی لیست خدمات سازمان با اطلاعات ضروری آن‌ها را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. اطلاعات مربوط به ساعات کاری، تعطیلات سازمان و دیگر اطلاعات را می‌توانید به این منو اضافه کنید و در صورت لزوم، مشتری را به صندوق پستی صوتی ارجاع دهید.

صف تماس در یک مرکز تماس هوشمند

یکی از چالش‌های شرکت‌ها در شیوه ارتباطشان با مشتریان، بحث صف‌های تماس است. فرض کنید شما به عنوان یک مشتری با شرکتی تماس گرفته‌اید. زمان انتظار بیش از حد برای اتصال به اپراتور شما را آزرده خاطر خواهد کرد. اما شما با راه اندازی مرکز تلفن هوشمند بر بستر مرکز تلفن VoIP، می‌توانید این چالش را به راحتی مدیریت کنید. ویژگی صف تماس، این اطمینان را به مشتریان شما می‌دهد که حتی در شلوغی تمام خطوط ارتباطی، پاسخ خود را دریافت خواهند کرد. تماس‌‌ها در یک صف منتظر می‌مانند تا اپراتور بعدی آزاد شده و به آنها پاسخ دهد.

شما در این حالت می‌توانید سناریوهای مختلفی را پیاده‌سازی کنید تا به شکل هوشمندانه‌تری به تماس‌ها پاسخ دهید. به عنوان مثال این امکان برای شما وجود دارد که مشتریان خود را گروه‌بندی کنید و بر اساس اولویت‌های خاصی که توسط شما تعیین می‌شود به مشتریان پاسخ داده شود. مثلا اگر مشتری خاص و ویژه شما با شرکت تماس گرفت، تماس وی بدون اولیت صف به اپراتور متصل شود.

ضبط تماس

مرکز تلفن VoIP، ویژگی ضبط تماس‌ها را در اختیار سازمان ها قرار می‌دهد. با استفاده از این ابزار کاربردی، شما می‌توانید از طریق پورتال آنلاین خود به موارد ضبط شده دسترسی داشته باشید. حتی در صورت ارائه اطلاعات حساس مانند جزئیات کارت اعتباری از طرف مشتری، این امکان برای شما فراهم است تا از ضبط شدن تماس ورودی جلوگیری کنید. ضبط مکالمات مرکز تماس توان نظارتی شما را بر مرکز تماس افزایش می‌دهد. به بیان دیگر این ویژگی مرکز تلفن هوشمند به شما این امکان را می‌دهد تا با بررسی مکالمات صورت‌گرفته در مرکز تماس مشکلات موجود را شناسایی و برای حل آن‌ها برنامه‌ریزی لازم را داشته باشید.

یکپارچه سازی با CRM

این ویژگی در واقع یک سرویس کاربردی از فناوری VoIP است که می‌توان مرکز تلفن اینترنتی را با نرم افزار CRM یکپارچه سازی کرد. درباره یکپارچه‌ سازی VoIP با نرم افزار CRM می توان گفت این سرویس مناسب سازمان‌هایی است که دارای دیتابیس CRM در رایانه خود هستند. یعنی پیش نیاز استفاده از این ویژگی مرکز تلفن VoIP تهیه یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) است. با استفاده از این ویژگی از سوابق و اطلاعات افراد، مشتریان و سایر شرکت‌ها که با سازمان شما در ارتباط هستند استفاده می‌کند. کاربردهای این ویژگی مرکز تلفن VoIP بسیار گسترده است. به عنوان مثال شما می‌توانید مشتریان خود را گروه‌بندی کنید و بر اساس آن سناریوهای مختلفی در مرکز تلفن هوشمند خود تعریف کنید.

نظارت بر عملکرد تماس به شکل Real-Time

نظارت بر کیفیت تماس، یک ابزار حیاتی و مهم برای اطمینان از پاسخگویی به موقع کارمندان در قبال مشتریان است. با این ویژگی می‌توانید آمار لحظه‌ای تماس‌ها را داشته باشید. این که کارکنان شما در روز، هفته یا ماه به چند تماس پاسخ داده‌اند و تعداد تماس‌های خروجی چه میزان بوده است. همچنین می‌توانید از تعداد مشتری که در حال حاضر در صف انتظار هستند، مطلع شوید. به این موارد، اطلاع از تعداد تماس‌های از دست رفته کارکنان و میانگین زمانی که آن‌ها برای پاسخ دادن به یک تماس صرف کرده‌اند را نیز اضافه کنید. برای اینکه اطلاعات بیشتری در زمینه به دست آورید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله “نظارت بر مرکز تماس (گزارش آماری)” را مطالعه کنید.

نظارت بر عملکرد تماس به شکل Real-Time از مزایای VoIP برای سازمان ها

استفاده از ابزارهای کمکی

با استفاده از این سامانه کال سنتر، یعنی همان سامانه مدیریت مرکز تلفن VoIP ابزارهای مختلفی در اختیارتان قرار می‌گیرد. این ابزارهای کمکی در مرکز تلفن اینترنتی به شما این امکان را می‌دهد تا از کیفیت اطلاعات دقیق و حرفه‌ای که کارکنان شما به مشتریان می‌دهند، اطمینان حاصل کنید. به راحتی می‌توانید در لحظه به تماس‌های بین کارکنان و مشتریان، بدون آنکه مشتری و اپراتور متوجه شوند، گوش دهید. شما از این طریق می‌توانید مشکلات و ایرادات احتمالی اپراتورهای خود را شناسایی کنید و بر اساسا آن برای کارشناسان خود آموزش‌های مناسبی را تدوین کنید. همچنین شما می‌توانید به کمک این سرویس یک کنفرانس تلفنی تشکیل دهید و به همراه مشتری و اپراتور وارد مذاکره و گفت‌و‌گو شوید.

گزارش مدیریت

این ویژگی، در سطح دسترسی مدیر می‌باشد. نرم افزار Call center یک پورتال مدیریت آنلاین را به شما ارائه می‌دهد تا عملکرد کلی سیستم تلفن را در هر بازه زمانی، ردیابی کنید. معیارهایی مانند تعداد تماس‌های ورودی و خروجی در یک بازه زمانی خاص، تعداد پست‌های صوتی باقیمانده در سیستم، طول یک تماس تلفنی و غیره را به صورت سیستماتیک استخراج کنید. همچنین می‌توانید به آرشیو ضبط تماس‌ها دسترسی داشته باشید و در صورت لزوم هر کدام را بارگیری نمایید. تمامی این گزارش‌ها و تجزیه و تحلیل سیستم مرکز تلفن را می‌توانید در خانه نیز انجام دهید.

 نکاتی برای انتخاب بهترین ارائه‌دهنده خدمات VoIP

در اینجا چندین ویژگی وجود دارد که باید در ارائه‌دهنده خدمات تلفن VoIP به دنبال آن‌ها باشید:

  • قابلیت اطمینان اثبات شده با حداقل زمان خرابی
  • سازگار با شبکه شما
  • پشتیبانی زنده ۲۴ ساعته
  • مراکز داده متعدد و اضافی
  • تجربه فروش بدون فشار
  • خدمات حرفه‌ای اختیاری

همچنین بهترین نرم افزار ویپ دارای ویژگی هایی است که می تواندی در مقاله “بهترین نرم افزار VoIP و ویژگی های آن” مطالعه کنید.

نکات لازم در خصوص استفاده از VoIP برای سازمان ها

برای اکثر مردم، VoIP مزیت‌های بیشتری نسبت به خطوط ثابت آنالوگ دارد. VoIP می‌تواند به کاربران خود بهترین و باارزش‌ترین خدمات را در کنار صرفه‌جویی در هزینه ارائه دهد. شما با خدمات نرم افزار VoIP می‌توانید، تا ۶۵٪ در قبض تلفن تجاری خود صرفه‌جویی کنید. شما همچنین می‌توانید، با شماره‌های محلی، راه دور، تلفن همراه و بین‌المللی تماس بگیرید. همچنین، در حالی که برخی از خدمات VoIP فقط روی رایانه شما یا یک تلفن VoIP خاص کار می‌کنند، اما سایر خدمات به شما این امکان را می‌دهند، با استفاده  از یک تلفن سنتی متصل به آداپتور VoIP استفاده کنید. برای به دست آوردن اطلاعات کامل در خصوص مسائل مالی مرتبط با سیستم ویپ به مقاله “راهنمای خرید نرم افزار ویپ” مراجعه کنید.

الوویپ، بهترین ارائه دهنده خدمات VoIP برای سازمان ها و شرکت ها

در مقایسه با سیستم سنتی مراکز تماس، مرکز تلفن VoIP برای سازمان ها و شرکت ها به دلیل آنکه از تکنولوژی روز دنیا استفاده می‌کند، دارای خدمات گسترده‎ و مدرن‌تری است. مزایایی مانند صرفه جویی در هزینه‌ها، امکان آنالیز دقیق تماس‌های VoIP، پشتیبانی از تمامی کانال‌های ارتباطی رایج و تعمیر و نگهداری آسان، تنها بخشی از کاربردهای این سیستم مدرن برای تمامی سازمان‌ها به حساب می‌آید. سامانه مرکز تماس الوویپ با سابقه طولانی بهترین خدمات را در استفاده از VoIP فراهم می‌کند.

همین حالا برای اطلاع از راهکارهای مدیریت مرکز تماس، مشاوره رایگان بگیرید.

فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما جهت مشاوره با شما تماس گیرند.

اشتراک گذاری

مقالات مرتبط

0 دیدگاه دربارهٔ «امکانات VoIP برای سازمان ها و شرکت‌ها»

  1. داریوش میرصدری

    یکی از بهترین امکاناتی که ویپ در اختیار مدیران قرار میده همین هست که بدون حضور فیزیکی در سازمان یا مکان حضور اپراتور پاسخگوی تماس، میتونن بصورت همزمان کیفیت مکالمه رو بررسی کنن و بلافاصله نکات لازم رو گوشزد کنن یا نیروهای تازه کارشون رو آموزش بدن.

    1. علیرضا سلطانی

      بله همینطوره، اتفاقا این موضوع به سریع‌تر شدن روندهای کاری هم کمک زیادی می‌کنه و فرایند کاری شما سریع‌تر پیش می‌ره

  2. امکان نظرسنجی از مشتریان امروزه باعث میشه زمانی که مشکلی در خدمات یا پشتیبانی ما وجود داره، قبل ازاینکه خیلی دیر بشه مسأله شناسایی بشه و براش دنبال راهکار باشیم که گاهی بسادگی قابل حل هست. در بیشتر مواقع تشخیص مشکل اصلی ترین بخشی هست که بهش نیاز داریم.

    1. بله دقیقا، نظرسنجی از مشتری باعث شناسایی مشکلات میشه و با همین گام ساده این امکان وجود داره که خیلی از مشکلات حتی پیش از وقوع برطرف بشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید