الوویپ > سوالات متداول مرکزتماس الوویپ
سوالات متداول
در این صفحه متداولترین پرسشهای مطرحشده از سوی کاربران در خصوص الوویپ را مشاهده خواهید کرد. ممکن است پرسش شما هم مشابه یکی از این سوالات باشد.
شما هر کسبوکاری، با هر مدل بیزینسی که داشته باشید، نیاز به مدیریت تماسهای مجموعه خود دارید. الوویپ میتواند در سطح بسیاری حرفهای تماسهای شرکت شما را مدیریت کند. شما به کمک این سامانه میتوانید واحدهای فروش، پشتیبانی، امور مشتریان و هر واحد دیگری را به طور هوشمندانهای مدیریت کنید. برخی از ویژگیهای الوویپ که به مدیریت مرکز تماس سازمان شما کمک میکند عبارتند از:
- یکپارچهسازی با نرمافزارهای مدیریت مشتری CRMانتقال تماس براساس کارتابل
- گزارشگیری از تمام رویدادهای مرکز تماس
- امکان رصد لحظه به لحظه رویدادهای مرکز تماس
- مدیریت صفهای تماس
- مدیریت زمان انتظار مشتریان
- ضبط تماسهای ورودی و خروجی
- امکان مدیریت تیم دورکاری
- برقراری ارتباط بین شعب مختلف شرکت
- ارسال پیامک صوتی انبوه
سامانه ویپ به گونهای طراحی شده است که محدودیتهای معمول سانترال را نداشته باشد. این سامانه مزایای کاربردی جدیدی را هم در اختیار کاربران قرار میدهد. از جمله محدودیتهایی که ویپ آنها را کنار گذاشته است میتوان به حذف سیمکشی جداگانه تلفن و محدودیتهای جغرافیایی، امکان تعریف سناریوهای مختلف در مرکز تماس، مدیریت صفها و نظارت دقیق بر عملکرد مجموعه اشاره کرد. همچنین امکان سیستم دورکاری، ارتباط با شعب و ارتباط کامل با نرمافزاریهای دیگر مانند CRM و نرم افزارهای مالی از برتریهای ویپ نسبت به سانترال است.
نرم افزار الوویپ یک نرمافزار ویپ فارسی بومی است و متناسب با نیازهای داخلی طراحی و تدوین شده است. به همین دلیل داشبورد گرافیکی برای هر اپراتور، کاربری آسانتر، امکان سناریونویسی و بسیاری موارد دیگر در طراحی الوویپ وجود دارد که ایزابل این ویژگیها را ندارد.
ویپ جدیدترین فناوری دنیا در زمینه مدیریت مرکز تماس است. پس طبیعتا تماسها در مقایسه با تلفنهای ثابت سنتی، کیفیت بسیار بالایی خواهند داشت. اما به طور کلی کیفیت تماس در سیستم VoIP به نوع زیرساخت شبکه شما بستگی هم دارد.
اگر از یک برنامه نرم افزاری VoIP در رایانه خود تماس برقرار می کنید، بله. در غیر این صورت، کامپیوتر شما نیازی به آنلاین بودن ندارد و شما میتوانید تماسهای مورد نیاز خود را به هر تلفن دیگری منتقل کنید.
خیر. عملا هیچ محدودیت عملی در استفاده از سامانه الوویپ ندارید. شما میتوانید هر تعدادی که میخواهید به تعداد مورد نیاز تماس برقرار کنید. همچنین با رشد کسب و کار شما، به راحتی میتوانید بدون هزینه مازاد مرکز تماس خود را توسعه و گسترش دهید.
بله، توسعهپذیر بودن الوویپ یکی از مزایای آن است. در اصل، شما میتوانید سیستم تلفنی شرکت خود را به تعداد نامحدودی از کاربران و داخلیهای مختلف ارتقا دهید یا حتی شعب مختلف خود را با هم یکپارچهسازی کنید.
به طور کلی در زمان قطع برق نمیتوانید از سیستم VOIP برای برقراری تماس استفاده کنید. سیستم تلفنی VoIP از طریق شبکه کار می کند. در هنگام قطع برق، سوییچ ها و سرورهای شما نمیتوانند کار کنند و در نتیجه دسترسی به شبکه وجود نخواهد داشت. البته در این موارد میتوانید یک منبع تغذیه پشتیبان داشته باشید که بتواند به زیرساخت شبکه و سرورها را برق برساند. در صورت قطع برق، بعد از اتصال برق و روشن شدن سوییچ ها و سرورها میتوانید با پشتیبانی فنی شرکت الوویپ در ارتباط باشید تا سرورهای سیستم تلفنی VoIP بررسی شوند.
بله. الوویپ این امکان را برای شما فراهم میکند که IVR و داخلیهای مورد نیاز خودتان را ایجاد و ویرایش کنید.
خیر. برای استفاده از ماژولها ابتدا باید نرم افزار الوویپ خریداری شود.
برای راه اندازی الوویپ شما به خطوط مخابراتی، یک سرور (یا سیستم معمولی)، شبکه و تجهیزاتی مانند تلفن تحت شبکه، کامپیوتر و هدست نیاز دارید. سیستم تلفنی روی یک سیستم عامل لینوکس نصب میشود اما پنل الوویپ با سیستم عامل ویندوز اجرا میشود.
جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.