ماژول باشگاه مشتریان
سیستم تلفنی
باشگاه مشتریان الوویپ وسیلهای برای بهبود فرایند مشتریمداری و پاسخگویی هدفمند به مشتریان است. این ماژول به شما امکان شناسایی و تفکیک تماسها را میدهد تا سناریوی دلخواه خود را بر پاسخ دادن به تماسها تعریف و اجرا کنید. باید همین ابتدا به این نکته اشاره کرد که پیشنیاز این ماژول استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان است. اطلاعات مشتریان شما باید در این نرم افزار ثبت شده باشد. این اطلاعات شامل، مشخصات شخصی یا سازمانی مشتری، شماره تلفنها، ایمیلها و چیزهای از این قبیل خواهد بود. برای استفاده از مازول باشگاه مشتریان نرم افزار مرکز تلفن الوویپ باید با CRM شما متصل و یکپارچهسازی شده باشد تا بتواند از این اطلاعات استفاده کند. در این حالت شما میتوانید مشتریان خود را شناسایی و متناسب با استراتژی خود برای پاسخ دادن به تماسها برنامهریزی کنید. به عنوان مثال فرض کنید میخواهید مشتریان شما فقط به واحد خاصی مانند پشتیبانی و افرادی که هنوز مشتری شما نیستند به واحد فروش متصل شوند. این موضوع مانع از اتلاف وقت مشتریان و همچنین کارشناسان شما میشود و در عین حال باعث میشود به صورت هدفمندی به تماسها پاسخ دهید.
در نرم افزار مدیریت مرکز تماس الوویپ این امکان برای شما وجود دارد که به راحتی در داشبورد خود با ثبت کردن نرم افزار CRM خود یک باشگاه مشتریان تلفنی تعریف کنید. شما میتوانید نوع احراز هویت مشتریان خود را به سه روش مختلف تعیین کنید و برای هر کدام یک سناریو دلخواه تعریف کنید. نرم افزار مدیریت مرکز تلفن الوویپ میتواند بر اساس شماره تلفن، شماره مشتری و همچنین رمز تلفنی به همراه شماره مشتری، احراز هویت مشتریان را انجام دهد.
اگر تعیین کنید که سیستم از طریق شماره تلفن احراز هویت مشتریان انجام دهد، مشتری باید با همان شماره تلفنی که در نرم افزار CRM ثبت شده است با شما تماس بگیرد. در غیر این صورت تماس وی به عنوان مشتری شناسایی نمیشود. اگر سیستم را در حالت شماره مشتری قرار دهیم، هنگام تماس فرد باید شماره مشتری خود را وارد کند. این شماره مشتری باید همان عددی باشد که شما در نرم افزار CRM خود تعیین کردهاید در غیر این صورت ناشناس شناسایی میشود. در آخر اگر سیستم در حالت رمز تلفنی و شماره مشتری قرار گیرد، مشتری باید شماره مشتری و رمز تلفنی خود را وارد کند تا به عنوان مشتری شناسایی شود. برای هر کدام از این روشها میتوانید یک فایل صوتی مجزا در منشی تلفنی تعریف و پخش کنید. حتی این امکان وجود دارد که اگر مشتری شما شماره را اشتباه وارد کرد پیامی با این مضمون برای وی پخش شود که شماره وارد شده صحیح نیست.