فهرست مطالب
Toggleاصطلاح “click to call” در واقع ایدهای است که به مشتریان این امکان را میدهد که با یک کلیک ساده، با کسبو کار مورد نظرشان تماس تلفنی برقرار کنند. البته، تأثیر فناوری کلیک تو کال، بسیار فراتر از همین یک عملکرد ساده است!
همه ما میدانیم که امروز، داشتن یک وبسایت حاوی اطلاعات مفید برای هر کسبوکاری ضروری است. با این حال، همه مشتریان مثل هم نیستند. برخی افراد ترجیح میدهند با یک نفر واقعی صحبت کنند؛ زیرا در این حالت، احساس راحتی بیشتری دارند.
در این شرایط،”فناوری click to call” به کمک میآید. با اضافه کردن این امکان به وبسایت خود، شما میتوانید رضایت مشتریان را افزایش دهید، نرخ تبدیل را بهبود بخشید و درآمد کلی خود را افزایش دهید.
برای درک بهتر فناوری کلیک برای تماس، موارد کاربرد و مزایای آن در ادامه این مطلب همراه ما باشید!
تعریف فناوری click to call
کلیک برای تماس، کلیک برای شمارهگیری (click to dial) یا همان کلیک برای گفتگو (click to talk)، روشی است که به مشتریان امکان میدهد تا با کلیک بر روی یک گزینه مشخص، با یک کسبوکار تماس بگیرند و بالعکس. این فرآیند معمولاً از طریق یک وبسایت یا برنامه تلفن همراه انجام میشود؛ به این صورت که مشتری روی دکمهای کلیک میکند و تماس تلفنی را با یک شماره تلفن از پیش تعیینشده آغاز میکند. click to call را میتوان برای اهداف مختلفی از جمله خدمات مشتریان، پشتیبانی و همچنین فروش و بازاریابی بکار برد.
فناوری کلیک تو کال، چگونه کار میکند؟
رابط کلیک برای تماس، معمولاً از طریق وبسایت یا برنامه تلفن همراه قابل استفاده است. برای مثال، فرض کنید شما کارشناس وبسایت یک فروشگاه آنلاین هستید و یک مشتری میخواهد درباره محصول خاصی سوال کند. روی گزینه “click to call” کلیک میکند و به طور خودکار تلفن همراه او شماره مشخص شده را شمارهگیری میکند.
به این ترتیب، این فناوری به مشتریان این امکان را میدهد که با یک کلیک ساده، به راحتی با کسبوکار ارتباط برقرار کنند و پاسخ سوالات خود را بگیرند.
click to call در نرمافزار CRM
کلیک برای تماس ابزاری است که توسط مشاغل مختلف، به طور گستردهای برای افزایش فروش و فرآیند پشتیبانی مشتریان استفاده میشود. پلتفرم نرمافزار مرکز تماس الوویپ، ویژگی یکپارچهسازی click to call با ابزارهای CRM را به کاربران خود ارائه میدهد؛ این ویژگی به کارشناسان فروش و پشتیبانی شما این امکان را میدهد، تا تماسهای ورودی را تنها با یک کلیک، از رایانه یا لپتاپ خود برقرار کنند.
با استفاده از یک تلفن نرمافزاری VoIP، کارشناسان مرکز تماس شما میتوانند به راحتی با مشتریان ارتباط برقرار کنند؛ و تنها با یک کلیک، به اطلاعات ایشان دسترسی داشته باشند.
این ویژگی به کارکنان شما اجازه میدهد تا یادداشت برداری کنند، تماسها را ثبت کنند؛ همچنین، پستهای صوتی از پیش ضبط شده را دستهبندی کنند و به طور موثر در لیست تماسها جای دهند. امکان کلیک کردن روی شماره تلفن به جای وارد کردن دستی آن، باعث صرفهجویی در زمان، کاهش خطاها و افزایش کارایی اپراتورها میشود.
اولین قدم را به سوی فناوری click to call بردارید
ادغام عملکرد کلیک تو کال در وبسایت، برای کسب و کارهایی که به دنبال بهبود تعامل با مشتری و افزایش نرخ تبدیل باشند، ضروری است. با در نظر گرفتن راهکارهای مرکز تماس الوویپ، افزودن این ویژگی به وبسایت شما در کنار سریع و آسان بودن، مقرون به صرفه است.
پلتفرم ما به شما این امکان را میدهد که بدون نیاز به نصب سختافزارهای پیچیده، فناوری click to call را با دقت و سرعت بالا در وبسایت خود اجرا کنید.
ما در الوویپ، میدانیم که هزینههای سازمان، یک معیار قابل توجه برای کسب و کارها است. به همین دلیل است که ما راهکارهای مقرون به صرفه و با کیفیت بالا را به شما ارائه میدهیم؛ همچنین به شما اطمینان میدهیم که از امکانات به روز و پشتیبانی کامل در طی فرآیند استفرار نرمافزار و بعد از آن نیز بهرهمند شوید.
در صورتی که در زمینه نرمافزار مرکز تماس یا هر یک از افزونههای آن، همچنین در خصوص نحوه ارتباط با سایر نرمافزارهای سازمانی خود سوالی دارید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان پاسخگوی ما در الوویپ، در کنار شما هستند تا بتوانید به بهترین شکل اهداف مرکز تماس خود را تحقق بخشید.
سوالات متداول
- مزایای فناوری click to call چیست؟
این ویژگی افزایش اعتماد مشتری، بهبود نرخ تبدیل و تعامل با مشتریان را در پی دارد. همچنین فرآیند برقراری تماس را تا حد زیادی ساده میکند.
- کلیک برای تماس چگونه کار میکند؟
نحوه عملکرد کلی فناوری click to call در ابتداییترین شکل، برای تماس با وارد کردن شماره تلفن خود و درخواست تماس توسط اپراتور است. سپس یک سرویس واسطه با کاربر نهایی و شخص ثالث دیگر تماس گرفته و مکالمه بین دو طرف را آغاز می کند.
- عملکرد فناوری click to call چیست؟
عملکرد کلیک برای تماس، یک ویژگی Aircall است که به طور خودکار شماره تلفنهای نمایش داده شده در یک صفحه وب را شناسایی میکند.
- API کلیک برای تماس چیست؟
این API، به مشتری امکان میدهد تا روی دکمه «تماس» کلیک کند. و مشخصات اولیه خود را در فرمی که پس از کلیک، در صفحه ظاهر میشود وارد کند.
- click to call با استفاده از VoIP چیست؟
این فناوری ویژگی منحصر به فرد VoIP است و نیاز به یادآوری، کپی یا نوشتن شماره تلفن در وبسایت را از بین میبرد.
2 دیدگاه دربارهٔ «فناوری click to call چیست و چه مزایایی دارد؟»
زمانی که روی این گزینه کلیک میشه حتما باید تماس تلفنی برقرار بشه یا هرگونه ارتباط دیگه ای مثل انتقال به صفحه چت یا وبسایت شرکت هم کلیک تو کال محسوب میشه؟
زمانی که روی دکمه کلیک میشه، کلیک تو کال حساب میشه که در این لحظه شما میتونید تماس رو برقرار کنید