فهرست مطالب
Toggleارتباطات همواره برای آژانس های مسافرتی مهم است تا تجربه سفر خوبی را برای مشتریان خود رقم بزنند. به همین دلیل داشتن یک سیستم تلفن قابل اعتماد و با کیفیت برای همه آژانس های مسافرتی مهم است. با انتخاب یک سیستم تلفن VoIPبرای آژانس های مسافرتی، آنها را قادر میسازد تا خدمات با کیفیت بالا را به مشتریان ارائه دهند، بهره وری کارکنان را بهبود بخشند و هزینه ها را کاهش دهند. در این مقاله از مزایای سیستم تلفنی ویپ برای آژانس ها و … صحبت میکنیم.
VoIP چگونه می تواند برای آژانس های مسافرتی مفید باشد؟
سیستمهای تلفن VoIP ابزاری انعطافپذیر و راحت را در اختیار آژانسهای مسافرتی قرار میدهند تا بدون زحمت با مشتریان ارتباط برقرار کنند و در عین حال بهرهوری کارکنان را بهبود بخشند.
یک سیستم تلفن VoIP می تواند حجم تماس های ورودی و خروجی را در آژانس مسافرتی شما به طور موثر مدیریت کند. اما این همه چیز نیست. دلایل دیگری وجود دارد که چرا آژانسهای مسافرتی باید به خدمات تلفن VoIP روی بیاورند:
کمک به مشتریان برای کشف بهترین فرصت های سفر
مشتریان اغلب قبل از اینکه تصمیم بگیرند مقصدی را انتخاب کنند یا رزرو کنند،در مورد بسته های تور، بلیط هواپیما، جاذبه ها، اقامتگاه ها و اجاره ماشین در مقاصد مختلف محلی سوال می کنند. با استفاده از تلفن VoIP که با CRM یکپارچه شده است، آژانس های مسافرتی می توانند روند رزرو را آسان کنند تا بهترین فرصت های سفر را برای مشتریان فراهم کنند. بعلاوه، انجام این کار به آژانسهای مسافرتی کمک میکند تا به سوالات پاسخ دهند و حتی توصیههایی برای کمک به مشتریان برای یافتن بهترین مقصد سفر یا بستههای توری که متناسب با سبک زندگی و نیازهای آنها باشد، ارائه کنند.
ساده سازی عملیات و فرآیندها
آژانسهای مسافرتی بیشتر وقت خود را با تلفن میگذرانند. علاوه بر ارتباط با مشتریان، آژانس ها با هتلها، مراکز تفریحی، خطوط هوایی و رستورانها تماس میگیرند تا برای مسافران خود سرویس رزرو کنند. با استفاده از یک سیستم VoIP، آژانسهای مسافرتی و مشتریان میتوانند به شیوهای انعطافپذیرتر و راحتتر بدون پرداخت هزینههای زیاد، ارتباط برقرار کنند. و از آنجایی که VoIP به تسهیل فرآیندهای رزرو کمک می کند، می توانید خدمات با کیفیت و سریع ارائه دهید تا به مشتریان خود کمک کنید بهترین تجربه سفر را داشته باشند.
کمک به پیگیری کمپین های بازاریابی
سیستم های مرکز تماس VoIP با ویژگی هایی مانند تجزیه و تحلیل تماس و نظارت بر تماس می توانند به آژانس های مسافرتی کمک کنند تا کمپین های بازاریابی خود را گسترش دهند. آژانس های مسافرتی با استفاده از رکورد جزئیات تماس (فایلی حاوی اطلاعاتی مانند زمان تماس، مدت تماس، نقطه مبدا، وضعیت پاسخگویی، و شماره مشتری) می توانند فروش و درآمد خود را ارزیابی کنند یا حتی از این داده ها استفاده کنند. این اطلاعات، مجموعه ای مفید برای بهبود استراتژی کمپین های بازاریابی است.
درگیر نگه داشتن مشتریان و افزایش تعامل مشتری
در صنعت گردشگری، آژانس مسافرتی به عنوان یک ستون فقرات ضروری در نظر گرفته می شود که پشتیبانی و خدمات توریستی را به مسافران در سراسر جهان ارائه می دهد. انتخاب یک سیستم VoIP خوب به آژانس های مسافرتی کمک می کند تا بدون توجه به زمان و مکان به راحتی با مشتریان ارتباط برقرار کنند. VoIP همچنین تعامل را در سطح شخصیتر بهبود میبخشد و در نتیجه باعث تجربه مثبتی از روابط مشتری و کارشناس می شود. به عنوان مثال، استفاده از یک تلفن گویا میتواند به آژانسهای مسافرتی کمک کند تا نحوه استقبال از تماسگیرنده و مسیریابی برای دریافت کمک مورد نیاز خود را شخصیسازی کنند.
VoIP چگونه به آژانس های مسافرتی کمک می کند تا هزینه ها را کاهش دهند؟
معمولا هزینه استفاده، پیکربندی و نگهداری سیستم های VoIP پایین است و در نتیجه فرصت هایی را برای آژانس های مسافرتی برای کاهش هزینه های زیرساخت و نگهداری فراهم می کنند. از آنجایی که VoIP با استفاده از شبکه IP کار می کند، با از بین بردن نیاز به فضای کف فیزیکی و سایر زیرساخت هایی که معمولاً با آژانس مسافرتی مرتبط است، به کاهش هزینه ها کمک می کند.
ارائه دهندگان VoIP اغلب یک راه حل ارتباطات یکپارچه (UC) ارائه می کنند که تماس های تلفنی، پیام های فوری، پست های صوتی، ایمیل ها و فکس ها را یکپارچه می کند. با اجازه دادن به ارتباطات داده و صوتی از طریق یک شبکه واحد، استفاده از VoIP می تواند به کاهش هزینه های زیرساخت کمک کند، که برای کسب و کارهای کوچک و استارت آپ ها مفید خواهد بود.
جدا از این مزایای صرفه جویی در هزینه، VoIP می تواند هزینه های تعمیر و نگهداری را با حذف نیاز به جایگزینی تجهیزات فعلی یا نصب دستگاه های جدید کاهش دهد. تا زمانی که دسترسی پایدار به اینترنت وجود دارد، آژانس های مسافرتی می توانند از دستگاه های موجود خود برای ارسال و دریافت سریع تماس ها از مکان های مختلف با حداقل هزینه استفاده کنند. از آنجایی که VoIP امکان ارتباط داده را در یک شبکه واحد فراهم می کند، آژانس های مسافرتی نیازی به حفظ خط تلفن اختصاصی PSTN ندارند و در نتیجه قبض تلفن ماهانه را کاهش می دهند.
به علاوه، یک سیستم تلفن VoIP برای آژانسهای مسافرتی امکان تماسهای بینالمللی یا طولانی را با نرخ مقرون به صرفه فراهم میکند؛ به همین دلیل، آژانسهای مسافرتی میتوانند برای رزرو هتلها، خطوط هوایی، سفرهای دریایی، کرایه اتومبیل و موارد دیگر با نرخ تماس محلی ارزانتر، تماسهای طولانی مدت برقرار کنند.
ویژگی های کلیدی VoIP برای آژانس های مسافرتی
در مقایسه با یک شبکه تلفن عمومی سوئیچ شده (PSTN)، یک سیستم تلفن VoIP با ویژگی های غنی می تواند به آژانس های مسافرتی کمک کند تا هنگام دورکاری به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. از طریق تلفنهای VoIP، آژانسهای مسافرتی امکان دسترسی به ایمیلها، مخاطبین، پستهای صوتی و موارد دیگر را از طریق دستگاههای تلفن همراه و لپتاپ شخصی خود دارند. کنفرانس ویدیویی VoIP همچنین میتواند تجربه مشتری را افزایش دهد، زیرا به آژانسهای مسافرتی امکان میدهد تا تعامل چهره به چهره با مشتریان خود حفظ کنند.
علاوه بر این، ادغام VoIP با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) آژانسهای مسافرتی را قادر میسازد تا تمام اطلاعات مهم مشتری را در یک سیستم مختصر و سازمانیافته پیگیری کنند. هنگامی که یک مشتری تماس برقرار می کند، تمام اطلاعات لازم بلافاصله از طریق یکپارچه سازی CRM نمایش داده می شود و مستقیماً در صفحه نمایش کارشناسان قابل دسترسی است. تنها با چند کلیک بر روی رایانه یا تلفن همراه خود، به مکالمات مشتریان، اطلاعات شخصی، علایق خاص سفر، جزئیات سفر و موارد دیگر دسترسی خواهید داشت.
سیستم VoIP برای شرکتهای مسافرتی که با چالش پراکندگی شعب در نقاط مختلف جغرافیایی روبرو هستند، راهکار دارد. سامانه مرکز تماس الوویپ قادر است با ارتباط بین شعب، تمامی شعبههای شما را در هر مکان با یکدیگر مرتبط سازد.