الوویپ > شرکت های هواپیمایی و گردشگری
شرکت های هواپیمایی و گردشگری
مانع از اتلاف وقت مشتریان خود شوید
در ساعات غیر اداری هم پاسخگو باشید
برای زمانهای خارج از تایم کاری میتوانید سناریوی تعریف کنید که اگر کاربری پس از ساعت کاری با مجموعه تماس گرفت، امکان ارسال پیغام صوتی یا درخواست تماس از سمت کاربر وجود داشته باشد و اپراتور در اولین ساعات کاری با آن کاربر تماس بگیرد. این موضوع را هم فراموش نکنید که در پایان ساعت کاری میتوانید تماسهای هر اپراتور را به خط موبایل او منتقل کنید.
تماس ها را هوشمندانه پاسخ دهید
گزارش صحیحی از عملکرد مجموعه به دست آورید
مرکز تماس خود در لحظه رصد کنیم (مانیتورینگ)
میزان رضایت مشتریان خود را ارزیابی کنید
مشتریان خود را از تورهای جدید مطلع سازید
ارتباط خاصی با مشتریان قدیمی خود داشته باشید
سوالات متداول
امکانات الوویپ
اطلاع رسانی انبوه تلفنی
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
راهکار مرکز تماس
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
سیستم تلفنی اداری
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس سیپ ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
مجله الوویپ
۷ راه برای اتصال دفاتر راه دور و شعب
امروزه کیفیت اتصال و ارتباط بین شعب برای کسبوکارهایی که دارای چندین دفتر کاری هستند، اهمیت ویژهای دارد.
تفاوت بین زمان انتظار تماس و زمان پاسخگویی تماس چیست؟
درک تفاوت زمان انتظار و زمان پاسخگویی تماس، برای ارائه خدمات با کیفیت در حوزه خدمات مشتری و
چرا به گزارش تماس در مرکز تماس ابری نیاز داریم؟
ضرورت توجه به گزارش تماس در کال سنتر برای سازمانهای پیشرو امری بدیهی است. همانطور که تجارت شما