سیستم تلفنی اداری

سیستم تلفنی الوویپ امکان مدیریت داخلی‌ها، صف‌ها، پرسنل دورکار و ارتباط بین شعب را برای شما فراهم می‌کند. همچنین مواردی چون ضبط مکالمات، گروه‌بندی تماس‌ها، نظرسنجی اپراتور و کنفرانس تلفنی برخی دیگر از امکانات سیستم تلفنی الوویپ به شمار می‌آیند.

سیستم تلفنی اداری الوویپ نرم افزاری برای مدیریت همه جانبه‌ی فرآیندهای تلفنی

امکانات و ویژگی ها​

سناریو نویسی اختصاصی

پاسخگویی به سبک کسب و کارتان با نرم افزار مرکز تماس

راه حل اول الوویپ برای افزایش کارایی مرکز تماس، طراحی سناریو در داشبورد گرافیکی متناسب با شرایط و نیاز اختصاصی شماست. این سناریونویسی می‌تواند راه‌کاری برای مدیریت تمامی شرایط مرتبط با تماس‌های ورودی و خروجی مجموعه شما باشد. به عنوان مثال اگر شرکت شما تعداد اپراتورهای محدودی داشته باشد، برای مدیریت تماس‌های ورودی می‌توانید تماس‌ها را بر اساس میزان ترافیک تماس هر اپراتور مدیریت کنید. همچنین اگر اپراتور پاسخگوی تماس مشتری نبود، این امکان وجود دارد که شرایطی مانند انتقال تماس به اپراتور دیگر یا انتقال به تلفن همراه اپراتور فراهم شود. علاوه بر این شما می‌توانید ساعت کاری مجموعه خود را مشخص کنید و در پایان روز یا روزهای تعطیل، إتمام ساعت کاری را به مشتری اعلام یا تماس‌ها را به تلفن همراه اپراتور منتقل کنید.
قابلیت سناریونویسی مرکزتماس در تلفن اینترنتی الوویپ
با راه اندازی سامانه مدیریت مرکز تماس قابلیت گسترش و توسعه مرکز تماس شما نامحدود خواهد بود.

در مسیر توسعه کسب و کار

توسعه پذیری نامحدود نرم افزار مدیریت ویپ

یکی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد الوویپ قابلیت گسترش و توسعه نامحدود آن است. این موضوع هنگامی بیشتر به چشم می‌آید که شرکت شما یک مجموعه در حال رشد باشد. در آن زمان شما نه تنها هیچ محدودیتی برای گسترش سازمان خود ندارید بلکه هزینه مازادی هم لازم نیست برای این توسعه پرداخت کنید. شما می‌توانید از خطوط شبکه فعلی مجموعه‌تان برای این کار استفاده کنید و نیازی به سیم‌کشی مجزای تلفن نخواهید داشت. نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد قابلیت تشکیل تیم‌های دورکاری در هر نقطه از کشور است. پرسنل شما برای استفاده از کلیه امکانات الوویپ تنها چیزی که نیاز دارند یک کامپیوتر و یک هدست است. با این شرایط تمام فعالیت‌های تیم دورکاری شما مطابق زمانی است که در شرکت به صورت حضوری مشغول به کار هستند.

همراه اپراتور های خود باشید

تحلیل عملکرد پرسنل مرکز تلفن

طبیعتا اپراتورهای یک مرکز تماس به حمایت و همراهی شما به عنوان مدیر مجموعه یا دپارتمان خود بسیار نیاز دارند. در این راستا شما با کمک ویژگی ضبط مکالمات، شنود، نجوا و کنفرانس تلفنی می‌توانید در هر شرایطی به اپراتورهای خود کمک کنید تا در کار خود پیشرفت کنند. شما با بررسی مکالمات ضبط شده می‌توانید مشکلاتی که اپراتورها در برخورد با مشتریان دارند را شناسایی کنید و برای برطرف کردن این مشکلات، آموزش‌های لازم را برای آن‌ها در نظر بگیرید. همچنین در تماس‌های فعال، این توانایی را دارید تا بدون متوجه شدن اپراتور و مشتری به مکالمات آن‌ها گوش دهید و در صورت نیاز با اپراتور خود صحبت و راهنمایی‌های لازم را به وی منتقل کنید. این ویژگی الوویپ تحت عنوان نجوا شناخته می‌شود و مشتری صدای شما را در زمان گفت‌گو نخواهد شنید. البته که کار به همین‌جا ختم نمی‌شود. به کمک سیستم کنفرانس تلفنی الوویپ می‌توانید در تماس‌های فعال مکالمه گروهی تشکیل دهید تا اپراتور خود را در مذاکره با مشتری همراهی کنید.

اپراتور مرکز تماس
اگر یکی از دغدغه‌های شما نظارت بر عملکرد مرکز تماس و اپراتورهایتان باشد، سیستم تلفنی الوویپ می‌تواند به شکل هوشمندانه‌ای به این دغدغه شما پاسخ دهد.

به جزئیات دقت کنید

نظارت لحظه ای به عملکرد مرکز تماس

اگر یکی از دغدغه‌های شما نظارت بر عملکرد مرکز تماس و اپراتورهایتان باشد، الوویپ می‌تواند به شکل هوشمندانه‌ای به این دغدغه شما پاسخ دهد. داشبورد گرافیکی الوویپ از تعداد تماس‌های فعال، قطع شده و میانگین زمان مکالمه تا کاربران در صف انتظار، گزارش‌های آماری دقیقی به شما ارائه می‌دهد. این جزئیات به شما کمک می‌کند تا در لحظه عملکرد مجموعه خود تحت نظر داشته باشید. به عنوان مثال فرض کنید یکی از مشکلات شما کاهش مشتریان جدید یا نارضایتی مشتریان قدیمی باشد. در این حالت با بررسی تعداد تماس‌های بی‌پاسخ و ساعت آن‌ها، ریشه برخی از چنین مشکلات را برطرف کنید. یا مثلا فرض کنید شرکت شما نیاز به افزایش یا تعدیل نیرو برای مرکز تماس خود دارد. برای این کار کافی است میانگین زمان مکالمات را در بازه‌های زمانی مشخصی از طریق داشبورد گرافیکی الوویپ بررسی تا شناخت دقیقی از نیاز شرکت خود به افزایش یا کاهش نیرو پیدا کنید.

سوالات متداول

ویپ (VOIP) به معنی انتقال صدا بر بستر شبکه‌های کامپیوتری است. این سیستم در هر مکانی که شبکه کابلی یا بی‌سیم وجود داشته باشد می‌تواند راه‌اندازی شود و نیازی به سیم‌کشی جداگانه برای تلفن‌ها ندارد. اگر می‌خواهید به مشتریان خود خدمات تلفنی هوشمندانه‌ای ارائه دهید، نرم افزار مرکز تماس، دقیقا همان چیزی است که نیاز دارید. بدون اطلاع از آمارها و گزارش‌های تحلیلی، بدون مدیریت اصولی صف‌های تماس، مسیریابی دقیق تماس‌ها و همچنین بدون یکپارچه‌سازی با CRM طبیعتا نمی‌توان مرکز تماس را به درستی مدیریت کرد. بنابراین وجود یک سامانه بروز برای مدیریت مرکز تماس بسیار حائز اهمیت است.
الوویپ همه خطوط از جمله خطوط مخابراتی و اینترنتی را پشتیبانی می‌کند.
بله امکان‌پذیر است. تنها در صورت دورکاری یا برای برقراری ارتباط بین شعب از طریق اینترنت، شما نیاز به استفاده از اینترنت خواهید داشت. سیستم مدیریت مرکز تماس، با شناسایی هر مشتری، تماس‌ها را به صورت اتوماتیک به کارشناس پرونده وی متصل می‌شود. همچنین اگر مشتریان شما سفارش و تیکت خاصی داشته باشند، در صورتی که با شما تماس بگیرند تماس آن‌ها به مسئول سفارش و تیکت ارجاع داده می‌شود. مورد دیگری که در بهبود تجربه مشتری تاثیرگذار است، بررسی وضعیت قرارداد کاربران و مانده حساب آن‌هاست. مشتریان شما می‌توانند برای بررسی وضعیت قرارداد، میزان اعتبار و مانده حساب خود با مجموعه شما تماس بگیرند و سیستم به صورت هوشمند اطلاعات لازم را به آن‌ها اعلام کند. در ضمن سیستم این امکان را دارد که لینکی برای پرداخت بدهی به تلفن همراه مشتری ارسال و از این طریق امکان پرداخت بدهی برای افراد فراهم می‌شود.
بله. این امکان از طریق AMI و API (وب سرویس) وجود دارد.
پشتیبانی مجموعه الوویپ به صورت نامحدود تیکت و تماس است. این کار در طول مدت قرارداد و در روزها و ساعات کاری انجام می‌گیرد.
برای بهره‌برداری از ویپ (Voip) می‌توان از تلفن‌های IP یا تلفن‌های رایگان نرم افزاری استفاده کرد.
خیر در سامانه مدیریت مرکز تماس الوویپ هیچ محدودیتی برای اتصال خطوط یا تعریف داخلی‌ها وجود ندارد.
خیر. چرا که این نرم افزار به صورت ماژولار طراحی شده است. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود ماژول‌های موردنظرتان را تهیه کنید.
برای راه‌اندازی ویپ (Voip) تنها نیاز به زیر ساخت شبکه داخلی و یک سرور است.
سامانه ویپ به گونه‌ای طراحی شده است که محدودیت‌های معمول سانترال را نداشته باشد. این سامانه مزایای کاربردی جدیدی را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از جمله محدودیت‌هایی که ویپ آن‌ها را کنار گذاشته است می‌توان به حذف سیم‌کشی جداگانه تلفن و محدودیت‌های جغرافیایی، امکان تعریف سناریوهای مختلف در مرکز تماس، مدیریت صف‌ها و نظارت دقیق بر عملکرد مجموعه اشاره کرد. همچنین امکان سیستم دورکاری، ارتباط با شعب و ارتباط کامل با نرم‌افزاری‌های دیگر مانند CRM و نرم افزارهای مالی از برتری‌های ویپ نسبت به سانترال است.

پیشنهاد برای ...

با خرید voip دغدغه‌ای برای مدیریت تیم‌های دورکار خود نخواهید داشت.
دورکاری
وجود یک سیستم تلفنی مناسب که بتواند فرآیندهای تلفنی را مدیریت کند برای شرکت های گردشگری لازم و ضروری است.
هواپیمایی و گردشگری
IT و تجارت الکترونیک
نرم افزار ویپ ویژه کسب و کار های کوچک و متوسط
شرکت های کوچک و متوسط

امکانات الوویپ

ماژول تبلیغات انبوه تلفنی امکان اطلاع‌رسانی به مشتریان در سطحی گشترده را برای شما فراهم می‌کند.

اطلاع رسانی انبوه تلفنی

این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر می‌سازد. به کمک این سرویس می‌توانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.

ماژول باشگاه مشتریان الوویپ به شما در فرآیند توسعه و بهبود مشتری مداری کمک شایان توجهی می‌کند.

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم می‌کند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آن‌ها ارائه دهید. 

قابلیت ضبط مکالمات، شنود و نجوا امکان مدیریت و نظارت بر پرسنل را برای شما فراهم می‌کند.

راهکار مرکز تماس

با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صف‌های تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.

سیستم تلفنی الوویپ یک انتخاب مناسب برای مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی در شرکت‌ها و سازمان‌هاست.

سیستم تلفنی اداری

این محصول مدیریت داخلی‌ها، گروه‌های تماس سیپ ترانک‌ها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکان‌پذیر می‌سازد.

مشاوره با کارشناسان الوویپ

جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مجله الوویپ

زمان-انتظار-تماس
سیستم تلفنی ویپ

زمان انتظار تماس (Call Waiting) چیست؟

زمان انتظار تماس یا Call Waiting، که اغلب به آن «زمان انتظار» یا «زمان نگه‌داری» نیز گفته می‌شود،

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید