الوویپ > همکاری در فروش
جذب نمایندگی نرم افزار مرکز تماس الوویپ

الوویپ چیست و چه امکاناتی دارد؟
نمایندگی الوویپ چه مزایایی برای من دارد؟
- توسعه کسب و کار و دسترسی به بازاهای جدید
- دورههای آموزشی رایگان برای نیروهای فروش و فنی
- مشارکت در برنامههای تبلیغاتی و جذب مشتریان جدید
- افزایش درآمد از طریق ارائه خدمات IT و پشتیبانی
- افزایش پلکانی حاشیه سود بر اساس حجم سفارش
- افزایش دانش و مهارتهای تخصصی در همکاری با تیم فنی الوویپ
- معرفی اطلاعات تماس نمایندگی در وب سایت الوویپ


چرا نمایندگی نرم افزار مرکز تماس الوویپ؟
نرم افزار مرکز تماس ویپ در دنیای امروز یکی از مهمترین ابزارها برای مدیریت تماسها و ارتباطات سازمانی است. کارایی این نرمافزار باعث شده است که شرکتهای کوچک و بزرگ تمایل به استفاده از این نرم افزار را داشته باشند. نرم افزار الوویپ باپنل فارسی و کاربری آسان و وجود قابلیتهایی مانند آگاهی از سطح رضایتمندی مشتریان، کاهش زمان انتظار، نظارت بر عملکرد اپراتورها، داشبوردهای مدیریتی و گزارش های تحلیلی، باعث بهبود و تسهیل ارتباطات تلفنی شرکتها شده است. به همین علت شما به عنوان نماینده الوویپ به آسانی میتوانید این نرم افزار را به کسبوکارهای مختلف پیشنهاد دهید.
مراحل دریافت عاملیت یا نمایندگی فروش الوویپ
- ثبت درخواست نمایندگی / عاملیت
- بررسی اطلاعات و مذاکرات اولیه
- تکمیل مدارک و تایید اعتبار
- شرکت و قبولی در دوره های آموزشی نرم افزار
- عقد قرارداد و شروع همکاری آزمایشی (تحقق هدف فروش)
- همکاری رسمی به عنوان نمایندگی الوویپ

انواع مدل همکاری در شبکه نمایندگان
عامل بازاریابی
نماینده فروش
نماینده فروش و خدمات
دریافت دمو رایگان

مقایسه سیپ ترانک و خطوط تلفنی سنتی
مقایسه سیپ ترانک و تلفن سنتی و انتخاب بهینه میان این فناوریها، یکی از دغدغههای

شاخص تلاش مشتریان (Customer Effort Score) در مراکز تماس
امروزه شاخص تلاش مشتریان، یکی از مهمترین معیارهای سنجش عملکرد کالسنتر محسوب میشود. در محیط

چگونه میتوان تجربه کاربری را با تلفن گویا بهبود داد؟
امروزه فناوری تلفن گویا و تجربه کاربری ناشی از آن، بخش مهمی از سرویس خدمات