alovoip-logo

ماژول درخواست کمک اپراتور

سیستم تلفنی

با استفاده از ماژول درخواست کمک، اپراتور یا کارشناس مرکز تماس می‌تواند در زمان مکالمه با مشتری، به وسیله داشبورد الوویپ از مدیر یا همکار خود بدون اینکه مشتری متوجه شود درخواست کمک کند. در این حالت کارشناس وارد پنل کاربری خود می‌شود و روی گزینه درخواست کمک کلیک می‌کند و یک تماس به سمت مدیر آن واحد یا دپارتمان ارسال می‌شود. مدیر می‌تواند با پاسخ دادن به این تماس، به کارشناس خود در حین مکالمه راهنمایی‌های لازم را انتقال دهد.

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید

پس از ثبت درخواست، با شما در اولین فرصت تماس خواهیم گرفت.