ماژول تلفن گویا (IVR)
سیستم تلفنی
منشی تلفنی یا IVR همانطور که از نامش پیداست، ابزار مدیریت تماسها برای رسیدن به مقصد درست است. به کمک این ماژول میتوانید منشی تلفنی مناسب و دلخواه خود را متناسب با سناریوهای مختلفی مدنظر خود تعریف کنید.
به کمک این ماژل میتوانید از هر ابزاری برای ضبط صدای مورد نظر خود استفاده و فایل مورد نظر را در سیستم آپلود کنید. همین کار را میتوان برای پخش موسیقی دلخواه در منشی تلفنی اجرا کرد. کار به همینجا ختم نمیشود. این امکان برای شما وجود دارد که اگر مشتری داخلی مورد نظر خود را چند بار اشتباه وارد کرد به بخش خاصی مانند بخش پشتیبانی متصل شود. به این صورت که مثلا بعد از سه بار اشتباه در وارد کردن داخلی مورد نظر، پیغامی برای وی پخش شود که داخلی مورد نظر اشتباه است و شما وارد صف تماس پشتیبانی میشوید تا اطلاعات لازم به شما داده شود. البته میتوان برای هر دفعه که این اشتباه رخ میدهد، یک پیغام صوتی برای مشتری پخش شود، با این مضمون که داخلی مورد نظر شما اشتباه است.
یا حتی میتوانید این استراتژی را داشته باشید که در صورتی وارد نکردن داخلی بعد از یک زمان مشخص که توسط شما تعیین میشود، تماس به صورت خودکار به یک داخلی خاص متصل شود.