ماژول شنود و نجوا

سیستم تلفنی

ماژول شنود و نجوا یکی از ابزارهای سامانه مدیریت مرکز تماس الوویپ است که از آن می‌توان برای نظارت بر عملکرد مجموعه استفاده کرد. ماژول شنود به این صورت است که مدیر یک مجموعه می‌تواند در هر زمانی که می‌خواهد به مکالمات گوش دهد. این فرایند به صورتی انجام می‌شود که دو طرف مکالمه یعنی مشتری و اپراتور متوجه این مسئله نخواهند شد. ماژول نجوا هم وسیله‌ای برای هدایت و راهنمایی هوشمندانه کارشناسان مرکز تماس است. به کمک این ماژول مدیر دپارتمان یا مجموعه می‌تواند در حین مکالمات، بدون متوجه شدن مشتری با کارشناس خود صحبت کند.
به کمک شنود و نجوا در مکالمات می‌توانید مدیریت دقیق‌تر و بهتری بر مرکز تماس خود داشته باشید و متناسب با استراتژی خود استفاده‌ی هوشمندانه‌ای از آن داشته باشید. به عنوان مثال برای مدیریت تیم دورکار خود می‌توانید از ماژول نجوا برای راهنمایی و کمک به افراد استفاده کنید. یا برای اینکه مشکلات و ایرادات تیم فروش خود را شناسایی کنید نحوه مذاکره آن‌ها با مشتریان را رصد کنید. آن‌گاه برای برطرف کردن این مشکلات، آموزش‌هایی برای تیم فروش خود تهیه و تدوین کنید. 

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید