ماژول بررسی وضعیت قرارداد
سیستم تلفنی
ماژول بررسی قرارداد به شما این امکان را میدهد که نظارت دقیقتری بر مرکز تماس خود داشته باشید. علاوه بر این به نحوه پاسخگویی به مشتریان شما هم کمک شایان توجهی میکند. این ماژول به این صورت است که مشتریانی که با سازمان شما قرارداد دارند را از دیگر مشتریان جدا میکند. نکتهای که در همین ابتدا باید به آن اشاره کرد این است که استفاده از ماژول بررسی قرارداد نیاز به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دارد. به عبارتی دیگر برای استفاده از امکان بررسی قرارداد، نرم افزار مرکز تلفن الوویپ باید با CRM مجموعه شما یکپارچهسازی شود.
این ماژول به کمک یکپارچهسازی با CRM فردی که با مجموعه شما تماس میگیرد را به نوعی از نظر قرادادی که با سازمانتان دارد شناسایی میکند. با این کار شما میتوانید برای پاسخ دادن به این مشتریان سناریو دلخواه خود را پیادهسازی کنید. به عنوان مثال اگر مشتری با شما قراداد داشت، تماس وی به واحد پشتیبانی متصل شود و در غیر این صورت واحد فروش به این تماس پاسخ دهد. در سناریوهای مختلف، این امکان برای شما وجود دارد که یک فایل صوتی دلخواه برای اعلام قرارداد/عدم قرارداد را در سیستم آپلود کنید. این فایل صوتی از طریق منشی تلفنی (IVR) برای راهنمایی مشتری پخش خواهد شد. حتی میتوانید هیچ گونه پیام صوتی از طریق منشی تلفنی برای مشتری پخش نکنید و به جای آن سیستم با چک کردن قرارداد مشتری، تماس وی را به دپارتمانهای مختلف ارجاع دهد. به عنوان مثال اگر مشتری با سازمان شما قرارداد داشت، تماسش به واحد پشتیبانی متصل شود و در غیر این صورت به واحد فروش متصل شود تا قرارداد خود را تمدید کند. تمام این فرایندها به استراتژی و سناریو مد نظر شما بستگی دارد.