برخی از شرکتها به دلیل پراکندگی شعب در نقاط مختلف جغرافیایی، در ارتباط با یکدیگر دچار چالشهای مختلفی هستند. الوویپ برای برطرفکردن این موضوع راهکار مناسبی دارد.
شما به کمک سامانه ویپ میتوانید تمامی شعبههای خود را در هر موقعیت جغرافیایی با یکدیگر مرتبط سازید. این سامانه به دلیل اینکه بر بستر شبکه طراحی و تدوین شده است این امکان را برای شما ایجاد میسازد تا شعب مختلف سازمان را در یک شهر، استان یا حتی سرتاسر کشور به یکدیگر متصل کنید.
سیستم تلفنی الوویپ امکان مدیریت داخلیها، صفها، پرسنل دورکار و ارتباط بین شعب را برای شما فراهم میکند. همچنین مواردی چون ضبط مکالمات، گروهبندی تماسها، نظرسنجی اپراتور و کنفرانس تلفنی برخی دیگر از امکانات سیستم تلفنی الوویپ به شمار میآیند.
برای تماس های مجموعه خود میتوانید واحدهای و گروههای کاری را از هم تفکیک کنید و مدیریت آن گروه کاری را با سطح دسترسی خاص به مدیر آن واحد منتقل کنید.
با استفاده از این ماژول میتوانید به صورت نامحدود داخلیهای مختلفی در لایهها، سطوح و دپارتمانهای متعدد در مجموعه خود تعریف کنید
به کمک این ویژگی میتوانید به همراه اپراتور و مشتری یک اتاق کنفرانس تلفنی سه نفره تشکیل دهید و به گفتوگو بپردازید
این ماژول تماسهای مشتریان را در صورت عدم پاسخگویی یک اپراتور به اپراتور دیگر منتقل میکند. حتی در صورتی که اپراتور بعدی هم پاسخگو نبود باز هم میتواند تماس را به داخلی دیگری و یا تلفن همراه اپراتور منتقل کند
برای مدیریت مرکز تماس خود میتوانید سناریوهای دلخواهی در قسمتهای مختلف مرکز تماس خود تعریف و اجرا کنید
با استفاده از این سرویس شما میتوانید گزارشهای در خصوص تعداد تماسهای فعال، تماسهای قطع شده، میانگین زمان مکالمات و بسیاری موارد دیگر را به صورت تحلیلی و گرافیکی مشاهده نمایید.
تمامی مکالمات صورت گرفته در مرکز تماس ضبط و در حافظه سرور شما ثبت میشود و هر زمانی که نیاز داشته باشید میتوانید آنها را به صورت آنلاین پخش یا دانلود کنید
هنگام تماس مشتری پیام دلخواه ضبط شده شما با استفاده از کدهای دستوری برای هدایت مشتریان به واحدهای مختلف پخش میشود
سرویس مدیریت صفها به شما این امکان را میدهد تا هر صفی را که میخواهید بر اساس واحد و دپارتمانها یا حتی بر اساس اپراتورهای مختلف ایجاد کنید
با استفاده از این ویژگی علاوه بر ارتباط صوتی، شما میتوانید بین داخلیهای خود تماس تصویری دو طرفه برقرار کنید. این تماس تصویری دو طرفه از طریق کامپیوترها، موبایلها و تلفنهای دوربیندار انجام میشود
این امکان برای شما وجود دارد تا شرایط و زمان پاسخگویی شرکت یا دپارتمانهای مختلف خود را تعیین کنید. شما میتوانید بازه زمانی فعالیت هر دپارتمان یا اتمام ساعات کاری شرکت را در سیستم تعریف و اجرا کنید
الوویپ به صورتی طراحی شده است که از تمام خطوط مخابراتی پشتیبانی کند. بنابراین شما برای راهاندازی و بهرهبرداری از مرکز تماس خود نیازی به ایجاد یک خط خاص و در نتیجه صرف هزینه مازاد نخواهید داشت
به کمک پارکینگ تماس میتوانید تماسهای خود در حالت انتظار قرار دهید (پارک کنید) تا داخلی شما آزاد شود و در فرصت مناسب به این تماسها پاسخ دهید
این سرویس قابلیت ارتباط و یکپارچهسازی بین شعب و واحدهای مختلف سازمان شما را فراهم میکند. به کمک آن کل مجموعه شما را بدون محدودیت جغرافیایی به هم متصل میکند و یک مرکز تماس یکپارچه را تشکیل میدهد
مدیر کل مجموعه یا مدیران هر دپارتمان بر اساس سطح دسترسی تعیین شده میتوانند به تماسهای فعال در مرکز تماس گوش دهند و در صورت لزوم بدون آن که مشتری متوجه شود با اپراتور خود صحبت یا به اصطلاح نجوا کنند
برای تماس های مجموعه خود میتوانید واحدهای و گروههای کاری را از هم تفکیک کنید و مدیریت آن گروه کاری را با سطح دسترسی خاص به مدیر آن واحد منتقل کنید.
با استفاده از این ماژول میتوانید به صورت نامحدود داخلیهای مختلفی در لایهها، سطوح و دپارتمانهای متعدد در مجموعه خود تعریف کنید
به کمک این ویژگی میتوانید به همراه اپراتور و مشتری یک اتاق کنفرانس تلفنی سه نفره تشکیل دهید و به گفتوگو بپردازید
این ماژول تماسهای مشتریان را در صورت عدم پاسخگویی یک اپراتور به اپراتور دیگر منتقل میکند. حتی در صورتی که اپراتور بعدی هم پاسخگو نبود باز هم میتواند تماس را به داخلی دیگری و یا تلفن همراه اپراتور منتقل کند
الوویپ گزارشهای کاملی در خصوص تعداد تماسهای فعال، تماسهای قطع شده، میانگین زمان مکالمات به همراه گزارش عملکرد هر کدام از اپراتور ها و بسیاری موارد دیگر را به صورت گرافیکی برای شما مهیا میکند.
تمامی مکالمات صورت گرفته در مرکز تماس ضبط و در حافظه سرور شما ثبت میشود و هر زمانی که نیاز داشته باشید میتوانید آنها را به صورت آنلاین پخش یا دانلود کنید
هنگام تماس مشتری پیام دلخواه ضبط شده شما با استفاده از کدهای دستوری برای هدایت مشتریان به واحدهای مختلف پخش میشود
بر اساس پارامترها تعیین شده توسط شما، زمان انتظار کاربران در صفهای تماس و نحوه مسیردهی به تماسها برای اتصال به اپراتورها یا واحدهای مختلف را مدیریت میکند.
با استفاده از این ویژگی علاوه بر ارتباط صوتی، شما میتوانید بین داخلیهای خود تماس تصویری دو طرفه برقرار کنید. این تماس تصویری دو طرفه از طریق کامپیوترها، موبایلها و تلفنهای دوربیندار انجام میشود
این امکان برای شما وجود دارد تا شرایط و زمان پاسخگویی شرکت یا دپارتمانهای مختلف خود را تعیین کنید. شما میتوانید بازه زمانی فعالیت هر دپارتمان یا اتمام ساعات کاری شرکت را در سیستم تعریف و اجرا کنید
به کمک پارکینگ تماس میتوانید تماسهای خود در حالت انتظار قرار دهید (پارک کنید) تا داخلی شما آزاد شود و در فرصت مناسب به این تماسها پاسخ دهید
این سرویس قابلیت ارتباط و یکپارچهسازی بین شعب و واحدهای مختلف سازمان شما را فراهم میکند. به کمک آن کل مجموعه شما را بدون محدودیت جغرافیایی به هم متصل میکند و یک مرکز تماس یکپارچه را تشکیل میدهد
مدیر کل مجموعه یا مدیران هر دپارتمان بر اساس سطح دسترسی تعیین شده میتوانند به تماسهای فعال در مرکز تماس گوش دهند و در صورت لزوم بدون آن که مشتری متوجه شود با اپراتور خود صحبت یا به اصطلاح نجوا کنند
میتوانید بینهایت اپراتور تعریف کنید و بدون محدودیت مکانی با یک سطح دسترسی مشخص صفحهی کاربری یا داشبوردی در اختیار هر کدام از اپراتورها قرار داد.
امکان ایجاد انواع نظرسنجی با سوالات مختلف برای هر واحد و ایجاد نظرسنجی چند سطحی را در شرایطی چون پس از پایان تماس، در صف انتظار و بسیاری موارد دیگر فراهم میسازد.
اپراتور میتواند در پنل اختصاصی خود وضعیت فعالیتش (استراحت/فعال) را مشخص کند. همچنین گزارشهایی مانند تعداد تماسهای گرفته شده، تعداد تماسهای ناموفق و میزان رضایت مشتریان از عملکرد خود را مشاهده و با سایر اپراتورها به صورت رتبهبندی شده مقایسه کند.
در زمان تماس مشتری با مجموعه شما به صورت اتوماتیک مشخصات اپراتور یا کارشناس مرکز تماس از طریق تلفن گویا به مشتری اعلام میکند.
میتوانید زمان فعالیت مجموعه خود را مشخص و برای هر کدام از واحدها یا اپراتورها شیفتهای کاری مشخصی تعیین کنید. در این صورت مشتری پس از تماس با مجموعه شما به اپراتور فعال متصل شده یا در صورت پایان زمان کاری به مشتری از طریق تلفن گویا اعلام میشود.
پنل الوویپ قابلیت طراحی سناریو مرکز تماس شما را به صورت گرافیکی دارد. با استفاده از این قابلیت میتوانید تمام واحدهای سازمان خود را بر اساس شرطها و ساختارهای دلخواهتان طراحی و پیاده سازی نمایید.
با استفاده از این سرویس میتوانید در شرایط مختلف بر اساس سناریو دلخواهتان برای مشتری پیامک ارسال کنید. از پیام تشکر بعد از شرکت در نظرسنجی گرفته تا ارسال پیام در زمان حضور اپراتور در صف بخشی از قابلیتهای این سرویس است.
تماسها را بر اساس پیششماره تلفن مشتریان و طبق سناریوی شما، بین شعب یا واحدهای مختلف سازمان شما توزیع میکند.
مدیران مجموعه بر اساس دسترسیهای مشخص شده امکان رصد وضعیت کاری اپراتورها را دارند و میتوانند وضعیت هر اپراتور را به فعال، در حال استراحت یا مشغول تغییر دهند. تغییر هر کدام از این وضعیتها مشخص میکند که این اپراتور میتواند تماس ورودی داشته باشد یا خیر
اپراتور میتواند در زمان مکالمه با مشتری، از طریق داشبورد الوویپ از مدیر یا همکار خود بدون اینکه مشتری متوجه شود درخواست کمک کند.
سرویس مرکز تماس الوویپ بستری برای مدیریت حرفهای اپراتورها و دپارتمانها، وضعیت فعالیت پرسنل، شیفهای کاری، ورود کاربر به صف تماس و نظارت بر عملکرد مجموعه را در اختیار شما قرار میدهد.
سیستم تلفنی الوویپ امکان مدیریت داخلیها، صفها، پرسنل دورکار و ارتباط بین شعب را برای شما فراهم میکند. همچنین مواردی چون ضبط مکالمات، گروهبندی تماسها، نظرسنجی اپراتور و کنفرانس تلفنی برخی دیگر از امکانات سیستم تلفنی الوویپ به شمار میآیند.
برای تماس های مجموعه خود میتوانید واحدهای و گروههای کاری را از هم تفکیک کنید و مدیریت آن گروه کاری را با سطح دسترسی خاص به مدیر آن واحد منتقل کنید.
با استفاده از این ماژول میتوانید به صورت نامحدود داخلیهای مختلفی در لایهها، سطوح و دپارتمانهای متعدد در مجموعه خود تعریف کنید
به کمک این ویژگی میتوانید به همراه اپراتور و مشتری یک اتاق کنفرانس تلفنی سه نفره تشکیل دهید و به گفتوگو بپردازید
این ماژول تماسهای مشتریان را در صورت عدم پاسخگویی یک اپراتور به اپراتور دیگر منتقل میکند. حتی در صورتی که اپراتور بعدی هم پاسخگو نبود باز هم میتواند تماس را به داخلی دیگری و یا تلفن همراه اپراتور منتقل کند
برای مدیریت مرکز تماس خود میتوانید سناریوهای دلخواهی در قسمتهای مختلف مرکز تماس خود تعریف و اجرا کنید
با استفاده از این سرویس شما میتوانید گزارشهای در خصوص تعداد تماسهای فعال، تماسهای قطع شده، میانگین زمان مکالمات و بسیاری موارد دیگر را به صورت تحلیلی و گرافیکی مشاهده نمایید.
تمامی مکالمات صورت گرفته در مرکز تماس ضبط و در حافظه سرور شما ثبت میشود و هر زمانی که نیاز داشته باشید میتوانید آنها را به صورت آنلاین پخش یا دانلود کنید
هنگام تماس مشتری پیام دلخواه ضبط شده شما با استفاده از کدهای دستوری برای هدایت مشتریان به واحدهای مختلف پخش میشود
سرویس مدیریت صفها به شما این امکان را میدهد تا هر صفی را که میخواهید بر اساس واحد و دپارتمانها یا حتی بر اساس اپراتورهای مختلف ایجاد کنید
با استفاده از این ویژگی علاوه بر ارتباط صوتی، شما میتوانید بین داخلیهای خود تماس تصویری دو طرفه برقرار کنید. این تماس تصویری دو طرفه از طریق کامپیوترها، موبایلها و تلفنهای دوربیندار انجام میشود
این امکان برای شما وجود دارد تا شرایط و زمان پاسخگویی شرکت یا دپارتمانهای مختلف خود را تعیین کنید. شما میتوانید بازه زمانی فعالیت هر دپارتمان یا اتمام ساعات کاری شرکت را در سیستم تعریف و اجرا کنید
الوویپ به صورتی طراحی شده است که از تمام خطوط مخابراتی پشتیبانی کند. بنابراین شما برای راهاندازی و بهرهبرداری از مرکز تماس خود نیازی به ایجاد یک خط خاص و در نتیجه صرف هزینه مازاد نخواهید داشت
به کمک پارکینگ تماس میتوانید تماسهای خود در حالت انتظار قرار دهید (پارک کنید) تا داخلی شما آزاد شود و در فرصت مناسب به این تماسها پاسخ دهید
این سرویس قابلیت ارتباط و یکپارچهسازی بین شعب و واحدهای مختلف سازمان شما را فراهم میکند. به کمک آن کل مجموعه شما را بدون محدودیت جغرافیایی به هم متصل میکند و یک مرکز تماس یکپارچه را تشکیل میدهد
مدیر کل مجموعه یا مدیران هر دپارتمان بر اساس سطح دسترسی تعیین شده میتوانند به تماسهای فعال در مرکز تماس گوش دهند و در صورت لزوم بدون آن که مشتری متوجه شود با اپراتور خود صحبت یا به اصطلاح نجوا کنند
جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید
پس از ثبت درخواست، با شما در اولین فرصت تماس خواهیم گرفت.