الوویپ > کلینیک، مراکز درمانی و سلامتی
ویپ (VoIP) در مراکز درمانی و سلامتی
چرا مراکز درمانی و سلامت به یک سیستم تلفنی هوشمند نیاز دارند؟
- نیاز به مدیریت تماسها به دلیل تعداد زیاد تماسها
- پاسخگویی به موقع و سریع به بیماران و مراجعهکنندگان
- ارائه ویزیت و مشاوره تلفنی و محاسبه و دریافت هزینه آن
- ارتباط یکپارچه بین واحدهای مختلف بیمارستانها و کلینیکها
- پاسخگویی در زمانهای اورژانسی به بیماران
مدیریت تعداد بالای تماسها
جلوگیری از اتلاف وقت بیماران
امکان محاسبه هزینه ویزیت و مشاوره تلفنی و پرداخت آن
ارتباط یکپارچه بین واحدهای مختلف
پاسخگویی در زمانهای اورژانسی به بیماران
پرسشهای متداول
امکانات الوویپ
اطلاع رسانی انبوه تلفنی
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
راهکار مرکز تماس
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
سیستم تلفنی اداری
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس سیپ ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
دریافت دمو رایگان

مدیریت یکپارچه شعب و دپارتمانها در مرکز تماس؛ عبور از ساختار جزیرهای در سازمانها
در عصر گسترش ارتباطات و افزایش سرعت خدماترسانی، سازمانهای بزرگ دیگر نمیتوانند به صورت جزیرهای

شاخص SLA در مرکز تماس چیست؟ تعریف، فرمول محاسبه و راههای بهبود آن
چرا شاخص SLA را به عنوان ستون فقرات عملکرد مرکز تماس شناخته میشود؟ در هر

پیش از خرید مرکز تماس الوویپ، این شش پرسش را از خود بپرسید
انتخاب یک مرکز تماس سازمانی، تنها تغییری فناوریمحور نیست؛ بلکه اقدامی راهبردی است که بر


















