صنعت آی تی و تجارت الکترونیک

شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات به دلیل خدمات و محصولات‌شان، قبل و پس از فروش، نیاز به یک ارتباط موثر و مداوم با مشتریان دارند. حال با توجه به اینکه تلفن در مقایسه با سایر بسترهای ارتباطی، اطمینان خاطر بیشتری در میان افراد ایجاد می‌کند، الوویپ می تواند نقش مهمی در توسعه ارتباط با مشتریان ایفا کند.
نرم افزار ویپ ویژه صنعت آی تی و تجارت الکترونیک
چرا به یک سیستم تلفنی هوشمند نیاز داریم؟

چرا به یک سیستم تلفنی هوشمند نیاز داریم؟

  • آگاهی از سطح رضایت‌مندی مشتریان
  • کاهش تعداد تماس های ناموفق و از دست رفته
  • نظارت بر عملکرد پرسنل و تیم‌های مختلف
  • دریافت گزارش های کمی و کیفی
  • ایجاد ارتباط یکپارچه با نرم افزار CRM
  • کاهش هزینه‌های تماس
  • بهبود و تسهیل ارتباطات

مرکز تماس خود را هوشمندانه مدیریت کنید

الوویپ این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهد که تماس‌های ورودی خود را مدیریت و به صورت اتوماتیک بین واحد ها یا اپراتورها توزیع کنید، زمان انتظار برای اتصال به اپراتورها را کاهش و تماس‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ دهید. همچنین امکان شیفت‌بندی اپراتورها، پاسخگویی در روزهای تعطیل و زمان‌های غیر اداری خواهید داشت.

  • منشی تلفنی پویا و طراحی سناریو‌های مختلف برای پاسخگویی
  • توزیع اتوماتیک تماس‌ها بین اپراتورها
  • اتصال مجدد به اپراتور پاسخگو
  • صندوق صوتی و ثبت درخواست تماس توسط مشتریان
  • تعریف توافق نامه سطح خدمات (SLA) و اعلان هشدار انتظار در صف
با تعریف سناریوهای مختلف برای پاسخ به تماس‌های تلنفی این امکان را دارید تا فرآیند پشتیبانی را کاهش دهید.
نظارت کامل بر عملکرد پرسنل با سیستم تلفنی الوویپ

بر عملکرد پرسنل خود نظارت کنید

در هر لحظه می‌توانید برای هر اپراتور، تعداد تماس‌های فعال، تعداد تماس‌های ناموفق و میانگین زمان انتظار مشتریان را در یک داشبورد گسترده مشاهده و وضعیت هر اپراتور را نسبت به سایر پرسنل مقایسه کنید. همچنین با قابلیت ضبط مکالمات و شنود می‌توانید کیفیت پاسخگویی پرسنل را بررسی کنید.

  • داشبورد اپرتورها
  • امکان کمک به اپراتور در تماس تلفنی
  • امکان شنود مکالمات به صورت لحظه‌ای
  • قابلیت ضبط تمامی مکالمات
  • رتبه بندی اپراتورها
  • گزارش عملکرد اپراتورها
  • مانیتورینگ صف‌های تماس

سیستم تلفنی خود را به CRM متصل کنید

با اتصال سیستم تلفنی خود به CRM، هنگام تماس می‌توانید پرونده مشتری را مشاهده کنید، تماس‌های هر مشتری را به صورت خودکار به کارشناس پرونده وی متصل شود و بر اساس سوابق مشتری، فرآیندهایی را به صورت خودکار و از طریق منشی تلفنی راه اندازی یا اجرا نمایید.

  • شناسایی مشتری از طریق شماره تماس گیرنده
  • تشخیص اعتبار قرارداد یا گارانتی و اولویت بندی پاسخگویی
  • اعلام مانده حساب از طریق تلفن گویا
  • اعلام وضعیت سفارش و درخواست
  • ارسال لینک پرداخت صورت حساب به مشتریان
  • انتقال تماس به مسئول پرونده مشتری
  • احراز هویت تلفنی
سیستم تلفنی خود را به CRM متصل کنید
گزارش کامل تماس‌های ورودی و خروجی موفق و ناموفق با الوویپ

ارتباطات تلفنی مجموعه خود را تحلیل کنید

با الوویپ شما به اطلاعاتی مانند تعداد کل تماس‌های ورودی و خروجی، تعداد تماس‌های ورودی موفق و ناموفق، مجموع زمان مکالمات و تعداد مشتریان در صف انتظار و بسیاری موارد دیگر دسترسی دارید. شما می‌توانید برای هر اپراتور و هر واحد، تمام این اطلاعات به صورت نموداری در اختیار داشته باشید و از این اطلاعات خروجی اکسل بگیرید و متناسب با استراتژی خود آن‌ها را تحلیل کنید.

  • داشبورد های لحظه ای مرکز تماس ها و صف ها
  • گزارش کامل تماس‌های ورودی و خروجی موفق و ناموفق
  • گزارش رضایت مشتریان، میزان پاسخگویی هر اپراتور
  • میانگین زمان انتظار مشتریان برای اتصال به اپراتور
  • میانگین زمان مکالمه مشتریان با اپراتورها
  • گزارش تحلیلی از داخلی‌ها

هزینه‌های شرکت خود را کاهش دهید

با الوویپ می توانید تمام واحدها و شعب مختلف خود را به هم متصل کنید. شما در کنار تلفن‌های رومیزی و بی‌سیم، از طریق سافت‌فون هم می‌توانید از الوویپ استفاده کنید.  نیازی به سیم‌کشی اختصاصی برای خطوط تلفن ندارید و همچنین تمام تماس‌های داخلی مجموعه شما رایگان خواهد بود.

  • ارتباط واحدها و شعب مختلف شرکت به یکدیگر
  • بدون نیاز به سیم‌کشی
  • استفاده از خط تلفن اینترنتی
  • تماس‌های داخلی رایگان
  • عدم نیاز به تجهیزات سخت‌افزاری
  • امکان استفاده از سافت‌فون ها 
سناریوهایی که برای پاسخ به تماس‌های تلفنی تعریف می‌کنید می‌تواند نقش مهمی در افزایش فروش شما داشته باشد.

الوویپ مورد اعتماد برندهای معتبر

سوالات پرتکرار

به طور کلی نرم افزار مدیریت مرکز تماس VoIP قابلیت‌های مختلفی برای افزایش توان مدیریتی شما فراهم می‌کند. به عنوان مثال به کمک نرم افزار ویپ می‌توان تعداد تماس‌های ناموفق و از دست رافته را کاهش داد، بر عملکرد پرسنل مجموعه نظارت داشت و گزارش‌های کمی و کیفی مختلفی از رویدادهای تلفنی مجموعه خود داشته باشید.
در هر لحظه می‌توانید برای هر اپراتور، تعداد تماس‌های فعال، تعداد تماس‌های ناموفق و میانگین زمان انتظار مشتریان را در یک داشبورد گسترده مشاهده و وضعیت هر اپراتور را نسبت به سایر پرسنل مقایسه کنید. همچنین با قابلیت ضبط مکالمات و شنود می‌توانید کیفیت پاسخگویی پرسنل را بررسی کنید.
با یکپارچه‌سازی نرم افزار ویپ با CRM امکاناتی مانند شناسایی مشتری از طریق شماره تماس گیرنده، تشخیص اعتبار قرارداد یا گارانتی و اولویت بندی پاسخگویی، اعلام مانده حساب از طریق تلفن گویا، اعلام وضعیت سفارش و درخواست و ارسال لینک پرداخت صورت حساب به مشتریان را در اختیار خواهید داشت.
با راه اندازی نرم افزار VoIP در مجموعه خود می‌توانید تمام واحدها و شعب مختلف خود را به هم متصل کنید. شما در کنار تلفن‌های رومیزی و بی‌سیم، از طریق سافت‌فون هم می‌توانید از الوویپ استفاده کنید. نیازی به سیم‌کشی اختصاصی برای خطوط تلفن ندارید و همچنین تمام تماس‌های داخلی مجموعه شما رایگان خواهد بود.

امکانات الوویپ

ماژول تبلیغات انبوه تلفنی امکان اطلاع‌رسانی به مشتریان در سطحی گشترده را برای شما فراهم می‌کند.

اطلاع رسانی انبوه تلفنی

این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر می‌سازد. به کمک این سرویس می‌توانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.

ماژول باشگاه مشتریان الوویپ به شما در فرآیند توسعه و بهبود مشتری مداری کمک شایان توجهی می‌کند.

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم می‌کند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آن‌ها ارائه دهید. 

قابلیت ضبط مکالمات، شنود و نجوا امکان مدیریت و نظارت بر پرسنل را برای شما فراهم می‌کند.

راهکار مرکز تماس

با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صف‌های تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.

سیستم تلفنی الوویپ یک انتخاب مناسب برای مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی در شرکت‌ها و سازمان‌هاست.

سیستم تلفنی اداری

این محصول مدیریت داخلی‌ها، گروه‌های تماس سیپ ترانک‌ها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکان‌پذیر می‌سازد.

مشاوره با کارشناسان الوویپ

جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مجله الوویپ

زمان-انتظار-تماس
سیستم تلفنی ویپ

زمان انتظار تماس (Call Waiting) چیست؟

زمان انتظار تماس یا Call Waiting، که اغلب به آن «زمان انتظار» یا «زمان نگه‌داری» نیز گفته می‌شود،

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید