یکپارچگی با نرم افزارهای CRM و ERP

نرم افزار الوویپ این قابلیت را دارد تا با اتصال و یکپارچه‌سازی مرکز تماس با CRM آن‌ها را باهم یکپارچه کند. این عمل موجب می‌شود که بتوان از طریق نرم افزارهای CRM، به امکانات مرکز تماس دسترسی پیدا کرد. در واقع، با این یکپارچه سازی تمام فعالیت‌هایی ثبت و مکتوب می‌شوند که در مرکز تماس شما رخ می‌دهد. همچنین، مسائل مربوط به سفارشات و فروش ساده تر از قبل خواهند شد و خدمات پشتیبانی به شکل کارآمدتری ارائه خواهند شد. این یکپارچگی علاوه بر خلق تجربه منحصر بفرد و ساده برای اپراتورها، بهره وری آنها را افزایش می دهد و از سوی دیگر اطلاعات لازم برای مدیریت تجربه مشتری را در اختیار سازمان قرار می دهد تا بتواند تجربه سفری منحصربفرد برای هر مشتری طراحی و اجرا شود.
یکپارچگی با نرم افزارهای CRM و ERP
مزایای یکپارچه‌سازی مرکز تماس با CRM

مزایای یکپارچه‌سازی مرکز تماس با CRM

یکی از مزایای یکپارچه سازی مرکز تماس با CRM این است که باعث می‌شود تا شما از تمام پتانسیل مرکز تماس خود، حداکثر بهره را ببرید؛ بنابراین توصیه می‌کنیم هنگام راه اندازی مرکز تماس مجموعه خود این، این کار مهم را در اولویت بگذارید. از دیگر مزایای این ادغام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • دسترسی سریع به اطلاعات و پرونده مشتری
  • یکپارچه‌سازی اطلاعات و داده‌های مشتریان در سازمان
  • ساده‌سازی گردش کارها در مرکز تماس
  • کاهش حجم فعالیت های روزانه کارشناسان و اپراتورها
  • بهبود تجربه مشتری گزارشات جامع تر و دقیق تر

چگونگی اتصال مرکز تماس به CRM

الوویپ با طراحی یک استاندارد کد باز، امکان یکپارچگی با تمامی نرم افزارهای CRM را فراهم آورده است. همچنین این استاندارد را برای نرم افزارهای زیر پیاده سازی کرده و قابلیت بهره برداری دارند:
  • نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پیام گستر
  • نرم افزار Microsoft Dynamics CRM
  • هر CRM یا سیستم اطلاعاتی یا ERP ی که استانداردهای الوویپ را پیاده سازی کند.
چگونگی اتصال مرکز تماس به CRM
اهمیت یکپارچه سازی VoIP و CRM

اهمیت یکپارچه سازی VoIP و CRM

مدیریت مسیر مشتری

با یکپارچه سازی الوویپ و نرم افزار CRM می‌توانید با دقت بیشتری مسیر مشتری را مدیریت کنید. به عنوان مثال اگر مشتریانی دارید که مراحل پایانی خرید محصول یا خدمات شما هستند، می‌توانید با این یکپارچه سازی نرخ کنسل کردن خرید را کاهش دهید. به این صورت که تماس این گروه از افراد را به صورت اتوماتیک و بدون اتلاف وقت به کارشناس پرونده آن مشتری منتقل کند. همچنین اپراتور شما این امکان را دارد تا با کلیک روی این پاپ‌آپ، پرونده مشتری را با جزئیات مشاهده کند و از این طریق بتواند مشتری تا نهایی کردن خرید خود راهنمایی کند.

خلق یک تجربه خوشایند برای مشتریان

با یکپارچه سازی نرم افزار الوویپ و CRM می‌توانید مشتریان را در گروه‌های مختلف تقسیم‌بندی کنید و علاوه بر این مشتریان خود را بر اساس شماره تلفن آن‌ها احراز هویت و شناسایی کنید. به عنوان مثال، شما می‌توانید مشتریان قدیمی خود را در گروه خاص قرار دهید و خدمات ویژه‌ای به آن‌ها ارائه دهید. با اجرای چنین سناریوهایی نه تنها مانع اتلاف وقت اپراتورها می‌شوید، بلکه تجربه خوشایندی هم برای مشتریان رقم خواهید زد.

امکانات سیستم آنالیز تماس ها

سیستم آنالیز مراکز تماس، قابلیت ها و امکانات زیادی در اختیار کسب و کارها قرار می دهد. هریک از این ویژگی‌ها نقش موثری در بهبود عملکرد مشتری دارد.

شناسایی مشتریان در زمان تماس

شما می‌توانید در لحظه‌ای که مشتری با مجموعه شما تماس می‌گیرد، سیستم وی را به صورت خودکار شناسایی کرده و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مشاهده سوابق در زمان تماس

از آنجا که CRM شما به مرکز تماس‌تان متصل شده است، سیستم به صورت خودکار در زمان تماس مشتری کلیه سوابق و اطلاعات وی را برای شما نمایش می‌دهد.

اتصال به مسئول پرونده

هنگامی که مشتری برای پیگری نیاز خود با شما تماس می‌گیرد، تماس مشتری به صورت خودکار به مسئول پرونده وی در هر واحد منتقل می‌شود.

اتصال به مسئول فرآیند جاری

در زمان تماس مشتری با شرکت شما، تماس وی بر اساس اینکه کدام یک از پرسنل مسئول پیگیری فرآیندهای جاری مربوط به آن مشتری است، به اپراتور مربوطه متصل می‌شود.

اتصال خودکار بر اساس وضعیت قرارداد مشتری

در زمان تماس مشتری با شرکت شما، تماس وی به صورت خودکار بر اساس نوع و وضعیت قراردادی که با شما دارد، به اپراتورها متصل می‌شود.

اعلام مانده حساب از طریق تلفن

مشتریان‌تان می‌توانند از طریق سناریویی دلخواهی که توسط شما تعریف می‌شود، از طریق تلفن از مانده حساب خود اطلاعات کاملی به دست آورند.

ارسال لینک پرداخت به مشتریان

این قابلیت برای مشتریان‌تان وجود دارد تا برای پرداخت هزینه‌های محصول یا خدماتی که شما ارائه می‌دهید، از طریق تلفن اقدام و لینک پرداخت را به صورت پیامک دریافت کنند.

امکان پیگیری سفارش‌ها و درخواست‌ها

مشتریان شما می‌توانند در هر لحظه از شبانه روز با مجموعه شما تماس بگیرند و از طریق منشی هوشمند تلفنی از وضعیت سفارش خود اطلاع پیدا کنند.

صدور و پرداخت صورتحساب مکالمه

اگر شما در مجموعه‌تان خدمات مشاوره تلفنی ارائه می‌دهد، می‌توانید در پایان مشاوره خود صورت حساب خدمات خود را برای مشتری محاسبه و لینک پرداخت را برای وی ارسال کنید.

اتصال سریع مشتریان VIP به اپراتور

شما می‌توانید مشتریان ویژه خود را دسته‌بندی کنید و در صورت تماس آن‌ها تماس‌شان را به صورت خودکار و در سریع‌ترین زمان ممکن به اپراتور متصل کنید.

احراز هویت مشتریان

با اتصال CRM به مرکز تماس، هویت مشتریان به صورت خودکار توسط سیستم شناسیی و به اپراتور اعلام می‌شود.

ثبت درخواست تماس در CRM

این قابلیت به مشتریان شما امکان می‌دهد تا در زمان مشغول بودن اپراتور درخواست تماس‌ خود را در سیستم ثبت کنند و در اولین فرصت به صورت خودکار تماسی با مشتری انجام شود.

مشاوره با کارشناسان الوویپ

جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

امکانات الوویپ

ماژول تبلیغات انبوه تلفنی امکان اطلاع‌رسانی به مشتریان در سطحی گشترده را برای شما فراهم می‌کند.

اطلاع رسانی انبوه تلفنی

این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر می‌سازد. به کمک این سرویس می‌توانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.

ماژول باشگاه مشتریان الوویپ به شما در فرآیند توسعه و بهبود مشتری مداری کمک شایان توجهی می‌کند.

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم می‌کند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آن‌ها ارائه دهید. 

قابلیت ضبط مکالمات، شنود و نجوا امکان مدیریت و نظارت بر پرسنل را برای شما فراهم می‌کند.

راهکار مرکز تماس

با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صف‌های تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.

سیستم تلفنی الوویپ یک انتخاب مناسب برای مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی در شرکت‌ها و سازمان‌هاست.

سیستم تلفنی اداری

این محصول مدیریت داخلی‌ها، گروه‌های تماس سیپ ترانک‌ها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکان‌پذیر می‌سازد.

مجله الوویپ

زمان-انتظار-تماس
سیستم تلفنی ویپ

زمان انتظار تماس (Call Waiting) چیست؟

زمان انتظار تماس یا Call Waiting، که اغلب به آن «زمان انتظار» یا «زمان نگه‌داری» نیز گفته می‌شود،

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید