مدیریت همه کانال‌های ارتباطی

در یک مرکز تماس تمام کانال ( OmniChannel ) مشتریان می توانند راه ارتباطی خود را بر اساس سلیقه و شرایط خود انتخاب کنند و اپراتورها در یک سیستم یکپارچه بدون توجه به راه ارتباطی مشتری تصویری کامل از سوابق و تعاملات مشتری را در اختیار دارند. مرکز تماس الوویپ، یک راهکار مرکز ارتباط OmniChannel تمام عیار است که تجربه بی نظیری از مدیریت تمام راه های ارتباطی با مشتریان را برای شما ایجاد می کند.

مدیریت همه کانال های ارتباطی
مزایای مرکز تماس OmniChannel

مزایای مرکز تماس OmniChannel

  • خلق تجربه بهتر ارتباط برای مشتریان
  • افزایش سطح رضایت مشتریان
  • تقویت اعتماد مشتریان به برند و سازمان
  • افزایش کیفیت داده های جمع آوری شده از مشتریان
  • افزایش بهره وری عملیاتی در سازمان
  • افزایش درآمد

چرا وجود یک مرکز تماس OmniChannel ضروری است؟

طبق گفته Aberdeen Group ، شرکتهایی که از استراتژی مرکز تماس تمام کاناله استفاده میکنند، نسبت به شرکتهای دیگر، ۹۱ درصد در حفظ مشتریان خود موفقتر است. همچنین تحقیقات مکینزی نشان میدهد که اکثر مشتریان در ارتباط با یک سازمان با سه تا پنج کانال مختلف ارتباط میگیرند و ۸۶ درصد از مشتریان انتظار دارند که مکالمات به طور یکپارچه بین کانالهای خدمات پاسخ داده شود. در واقع شما با استفاده از یک مرکزتماس تمام کاناله به جای وارد کردن مشتریان در یک چرخه تکراری، نیاز آنها را بدون اتلاف وقت پاسخ دهید.بر اساس گزارشات منتشر شده، شرکت هایی که از راهکار تمام کاناله استفاده می کنند، در معیارهای کلیدی تجربه مشتری مانند زمان پاسخ دهی و امتیازات رضایت مشتریان، عملکرد بهتری داشته اند..

چرا وجود یک مرکز تماس OmniChannel ضروری است؟
مرکز تماس تمام کاناله چگونه به کسب و کار من کمک میکند؟

مرکز تماس تمام کاناله چگونه به کسب و کار من کمک می‌کند؟

یک مرکز تماس تمام کاناله (Omnichannel)، تمام کانال‌ها و پلتفرم‌های ارتباطی را در یک پلتفرم ادغام و یکپارچه‌سازی میکند. مرکز تماس تمام کاناله به اپراتورها خدمات اجازه می‌دهد تا از طریق کانال‌های متعدد، از جمله تماس‌های تلفنی، چت، ایمیل و پیامک با مشتریان ارتباط برقرار کنند. به عنوان مثال یک مشتری برای رفع نیاز خود از طریق چت آنلاین با شما ارتباط میگیرد، اما در ادامه مسیر از طریق تماس تلفنی پیگیر نیاز خود می‌شود. در این حالت شما با داشتن یک مرکز تماس تمام کاناله، مشتری را در تمام مسیر رصد میکنید و میتوانید نیاز وی را پاسخ دهید.

امکانات الوویپ

ماژول تبلیغات انبوه تلفنی امکان اطلاع‌رسانی به مشتریان در سطحی گشترده را برای شما فراهم می‌کند.

اطلاع رسانی انبوه تلفنی

این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر می‌سازد. به کمک این سرویس می‌توانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.

ماژول باشگاه مشتریان الوویپ به شما در فرآیند توسعه و بهبود مشتری مداری کمک شایان توجهی می‌کند.

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم می‌کند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آن‌ها ارائه دهید. 

قابلیت ضبط مکالمات، شنود و نجوا امکان مدیریت و نظارت بر پرسنل را برای شما فراهم می‌کند.

راهکار مرکز تماس

با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صف‌های تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.

سیستم تلفنی الوویپ یک انتخاب مناسب برای مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی در شرکت‌ها و سازمان‌هاست.

سیستم تلفنی اداری

این محصول مدیریت داخلی‌ها، گروه‌های تماس سیپ ترانک‌ها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکان‌پذیر می‌سازد.

مشاوره با کارشناسان الوویپ

جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مجله الوویپ

زمان-انتظار-تماس
سیستم تلفنی ویپ

زمان انتظار تماس (Call Waiting) چیست؟

زمان انتظار تماس یا Call Waiting، که اغلب به آن «زمان انتظار» یا «زمان نگه‌داری» نیز گفته می‌شود،

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید