الوویپ > مدیریت همه کانالهای ارتباطی
مدیریت همه کانالهای ارتباطی
در یک مرکز تماس تمام کانال ( OmniChannel ) مشتریان می توانند راه ارتباطی خود را بر اساس سلیقه و شرایط خود انتخاب کنند و اپراتورها در یک سیستم یکپارچه بدون توجه به راه ارتباطی مشتری تصویری کامل از سوابق و تعاملات مشتری را در اختیار دارند. مرکز تماس الوویپ، یک راهکار مرکز ارتباط OmniChannel تمام عیار است که تجربه بی نظیری از مدیریت تمام راه های ارتباطی با مشتریان را برای شما ایجاد می کند.
مزایای مرکز تماس OmniChannel
- خلق تجربه بهتر ارتباط برای مشتریان
- افزایش سطح رضایت مشتریان
- تقویت اعتماد مشتریان به برند و سازمان
- افزایش کیفیت داده های جمع آوری شده از مشتریان
- افزایش بهره وری عملیاتی در سازمان
- افزایش درآمد
چرا وجود یک مرکز تماس OmniChannel ضروری است؟
طبق گفته Aberdeen Group ، شرکتهایی که از استراتژی مرکز تماس تمام کاناله استفاده میکنند، نسبت به شرکتهای دیگر، ۹۱ درصد در حفظ مشتریان خود موفقتر است. همچنین تحقیقات مکینزی نشان میدهد که اکثر مشتریان در ارتباط با یک سازمان با سه تا پنج کانال مختلف ارتباط میگیرند و ۸۶ درصد از مشتریان انتظار دارند که مکالمات به طور یکپارچه بین کانالهای خدمات پاسخ داده شود. در واقع شما با استفاده از یک مرکزتماس تمام کاناله به جای وارد کردن مشتریان در یک چرخه تکراری، نیاز آنها را بدون اتلاف وقت پاسخ دهید.بر اساس گزارشات منتشر شده، شرکت هایی که از راهکار تمام کاناله استفاده می کنند، در معیارهای کلیدی تجربه مشتری مانند زمان پاسخ دهی و امتیازات رضایت مشتریان، عملکرد بهتری داشته اند..
مرکز تماس تمام کاناله چگونه به کسب و کار من کمک میکند؟
یک مرکز تماس تمام کاناله (Omnichannel)، تمام کانالها و پلتفرمهای ارتباطی را در یک پلتفرم ادغام و یکپارچهسازی میکند. مرکز تماس تمام کاناله به اپراتورها خدمات اجازه میدهد تا از طریق کانالهای متعدد، از جمله تماسهای تلفنی، چت، ایمیل و پیامک با مشتریان ارتباط برقرار کنند. به عنوان مثال یک مشتری برای رفع نیاز خود از طریق چت آنلاین با شما ارتباط میگیرد، اما در ادامه مسیر از طریق تماس تلفنی پیگیر نیاز خود میشود. در این حالت شما با داشتن یک مرکز تماس تمام کاناله، مشتری را در تمام مسیر رصد میکنید و میتوانید نیاز وی را پاسخ دهید.
امکانات الوویپ
اطلاع رسانی انبوه تلفنی
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
راهکار مرکز تماس
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
سیستم تلفنی اداری
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس سیپ ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
مجله الوویپ
آیا استفاده از چتبات در کالسنتر توصیه میشود؟
استفاده از چتبات در کالسنترها رواج زیادی پیدا کرده است. با ادامه تکامل فناوری، کسبوکارها به دنبال راههای
کاربرد VoIP در صنعت ساختمانی و ساخت و ساز
استفاده از VoIP در صنعت ساختمانی، هر روز بیش از پیش ضرورت پیدا میکند. شرکتهای ساختمانی اغلب چندین
زمان انتظار تماس (Call Waiting) چیست؟
زمان انتظار تماس یا Call Waiting، که اغلب به آن «زمان انتظار» یا «زمان نگهداری» نیز گفته میشود،