مرکز تماس ابری الوویپ
مرکز تماس ابری یک راهحل نرمافزاری ساده برای مدیریت تماسهای ورودی و خروجی در فضای ابری است. نرمافزار مرکز تلفن ابری با قابلیتهای فراوانی که دارد، میتواند عملکرد تیم ها را هوشمندانهتر کند و تجربه ارتباط خوبی برای مشتریان خلق کند.
مرکز تماس ابری الوویپ چگونه کار میکند؟
مرکز تلفن ابری یک راهحل تماس مناسب کسبوکارها است که بر پایه فناوری VoIP طراحی شده است و از طریق شبکه IP مبتنیبر ابر، قابل دسترسی است. این سرویس به طور کامل از طریق اینترنت ارائه می شود و در یک مرکز داده خارج از سایت شرکت شما، میزبانی میشود. همین موضوع باعث صرفهجویی در هزینههای نصب و نگهداری و بهروزرسانی سرورهای فیزیکی در محل میشود.
مرکز تماس ابری الوویپ، مدیریت تماسها را از هرجایی و در هر زمانی ممکن میسازد، گردش کار را خودکار میکند و تحلیلهای مناسبی از دادههای تماس در اختیار مدیران قرار میدهد.
الوویپ ابری با بیش از ۴۰ سرویس و قابلیت منحصربهفرد و امکان یکپارچهسازی با نرمافزارهای CRM، به شما این امکان را میدهد که تجربه مشتریان را مطابق با خواستههای کسبوکارتان سفارشیسازی کنید.
ارزشهای مرکز تلفن ابری الوویپ
خلق مشتریان بسیار راضی
مرکز تماس مبتنیبر ابر الوویپ این امکان را در اختیار مشتریان شما قرار میدهد که از طریق کانال مورد نظر خود مانند پیامک، شبکههای اجتماعی، ایمیل یا تماس ارتباط برقرار کنند. دسترسی سریع اپراتورها به نمای کلی تاریخچه تماس و تعاملات مشتری تضمین میکند که مشتریان هرگز مجبور نیستند درخواست خود را تکرار کنند؛ بنابراین کارشناسان برای هرگونه تعامل و پاسخ، آگاه و آماده هستند.
همچنین نظرسنجیهای مدیریت تجربه الوویپ، بینشی کامل در مورد احساسات و نبض ثابتی در مورد تجربه مشتری به شما ارائه میدهد.
اپراتورهای توانمند و هوشمند
الوویپ هر آنچه را که اپراتورهای شما برای ارائه تجربیات استثنایی به مشتریان نیاز دارند، در اختیار آنها قرار میدهد. ابزارهای اپراتور، یک تاریخچه کامل از مشتری را در یک مکان به وی ارائه میدهند و تضمین میکنند که همیشه از موضوع درخواست مشتری آگاه هستند.
پلتفرم منعطف و توسعه پذیر
الوویپ محصولی از بزرگترین تولیدکننده نرمافزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان ایران است؛ جایی که تمامی تمرکزها بر روی مشتری و نیازهای آن است. الوویپ با بهرهگیری از فناوری روز دنیا، معماری منحصربهفرد و قابلیت شخصیسازی و پاسخگویی به نیازهای سازمان طراحی شده است و آماده استقرار در ابعاد گسترده سازمانی است. به کمک الوویپ شما امنیت، مقیاسپذیری، شخصیسازی، کارایی و تعاملات را به صورت متمرکز در یک راهکار دارید.
تعاملات تیمی و سازمانی
امروزه یکی از بزرگترین عواملی که به موفقیت شرکت ها کمک میکند، این است که کارمندان آنها تا چهمیزان به عنوان یک تیم همکاری میکنند. با تغییرات پیچیده نیروی کار، تشویق همکاری و تسهیل فعالیتها در محیط کار برای تبدیل به یک سازمان کارآمدتر، امری اجتنابناپذیر است و از سوی دیگر علاقه کارکنان به دورکاری یا فعالیت هیبریدی افزایش یافته است.
به کمک الوویپ، ابزارها و افراد در هر مکانی گرد هم میآیند تا تجربه بهتری به مشتری ارائه دهند.
چرا کسبوکارها الوویپ را انتخاب میکنند؟
یکپارچه سازی با نرمافزارهای CRM
اطلاعات تماسهای مشتریان بهطور خودکار در CRM بهروز میشود. با انجام خودکار فعالیتها، میتوانید تمرکز را بر روی امور مهمتر قرار دهید.
قابلیت اطمینان
کمترین میزان قطعی تماس و قابلیت اطمینان بالا را با الوویپ ابری تجربه کنید.
نصب و راهاندازی سریع
تنها چیزی که نیاز دارید اتصال اینترنت و خط تلفن است.
دسترسی به متخصصان
مرکز تماس الوویپ با ۷ سال سابقه در زمینه پیادهسازی و راهاندازی سامانه های VoIP و کال سنتر، هرآنچه را نیاز دارید به شما ارائه میدهد.
مقیاسپذیری
مرکز تلفن ابری الوویپ همگام با رشد سازمان، میتواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. از طریق پنل میتوانید شمارههای تماس، ماژولها و کاربران خود را مدیریت کنید.
قیمت مناسب، بیشترین امکانات
الوویپ بر اساس نیاز شما در سازمان، بیشترین امکانات را با مناسبترین قیمت در بازار در اختیار شما قرار میدهد.
مرکز تماس خود را راهاندازی کنید
فقط با ۳ گام ساده...
۱ انتخاب بسته مورد نظر از صفحه قیمت
۲ خرید خط تلفن با شماره دلخواه
۳ افزودن داخلیها
همین حالا تماس گرفتن را شروع کنید....
سوالات متداول
نرمافزار مرکز تماس ابری از طریق فناوری VoIP کار میکند. با زیرساخت VoIP، تماسها از طریق اتصال اینترنت به دستگاههای الکترونیکی مناسب مانند تلفنهای هوشمند، لپتاپ، تبلت و تلفنهای سختافزاری VoIP منتقل میشوند. فناوری VoIP دادهها را بهطور ایمن در فضای ابری ذخیره میکند.
شما تنها به اینترنت با پهنای باند مناسب و خط اینترنتی نیاز دارید. سپس با اتصال تلفنهای نرمافزاری (Soft-Phone) و تلفن های تحت شبکه (IP-Phone) میتوانید از انجام تماسهای تلفنی با کیفیت بالا لذت ببرید. تمام کارهای فنی را می توانید با خیال راحت به ما بسپارید.
راه اندازی سیستم تلفن ابری بسیار آسان است. پس از خریداری، کارشناسان ما ارتباط تلفنی از طریق خطوط را برای شما برقرار می کنند و شما میتوانید با برنامهای که در لپ تاپ یا تلفن همراه خود دانلود میکنید، تماس بگیرید. پس از ورود به داشبورد مدیریت و تنظیم ساعات و روزهای کاری خود، می توایند گروه ها و صف های کاری را ایجاد کنید و سناریو تماس های ورودی و خروجی خود را پیاده سازی کنید.
مالکیت خطوط خریداری شده، قطعی و دائمی است.
جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.