مرکز تماس

طبیعتا مرکز تماس هر سازمان با چالش‌های مختلفی در حوزه مدیریتی مواجه است. بحث مدیریت زمان انتظار، شیوه پاسخگویی به نیاز مشتریان، کنترل و نظارت بر عملکرد از جمله مهم‌ترین این چالش‌هاست.

مدیریت مرکز تماس با نرم افزار ویپ باعث بهبود و تسهیل در فرآیندهای تلفنی خواهد شد.
پشتیبانی ویپ به شما کمک می‌کند تا صف‌های تماس خود را مدیریت کنید و مانع از اتلاف وقت مشتریان خود شوید.

صف تماس خود را مدیریت کنید

به منظور مدیریت صف‌های تماس می‌توانید برای مدت‌زمان انتظار مشتریان سناریوی دلخواهی را تعریف کنید. به این صورت که اگر مشتری بیش از زمان معینی که شما تعیین می‌کنید، در صف تماس منتظر بماند، سیستم تماس را به اپراتور دیگری منتقل کند که حجم ترافیک آن کمتر باشد. همچنین می‌توان برای جلوگیری از قطع تماس، ارتباط را به تلفن همراه کارشناسان متصل کرد.

پاسخگوی در زمان‌های خاص

گاهی اوقات به دلایل مختلف اپراتور قادر به پاسخگویی به همه تماس‌ها نیست. در این شرایط می‌توانید سناریویی تعریف کنید که امکان ارسال پیغام صوتی یا درخواست تماس از سمت کاربر وجود داشته باشد تا اپراتور در اولین فرصت با آن کاربر تماس بگیرد. همچنین شما قادر خواهید بود در صورت پاسخگو نبودن اپراتور، تماس‌های هر اپراتور را به خط موبایل او منتقل کنید. لازم به ذکر است که این راهکار را می‌توان برای ساعات غیرکاری هم اجرا کرد.
با اتصال نرم افزار ویپ با CRM می‌توانید فرآیند مشتری‌مداری را هوشمندانه مدیریت کرد.
داشبورد گسترده‌ای که الوویپ در اختیارتان قرار می‌دهد، توان مدیریتی شما را افزایش می‌دهد.

تماس‌های قطع شده را احیا کنید

ممکن است به هر دلیلی تماس مشتری با شما قطع شود و هنگام تماس مجددا فرد مجبور باشد از ابتدا به اپراتور متصل شود و فرایندی تکراری را طی کند. اما به کمک سرویس ارتباط مجدد، از لحظه‌ای که تماس قطع شود، تا پایان روز اگر مشتری مجددا با شرکت تماس برقرار کند، به همان اپراتوری متصل می‌شود که در زمان قطع تماس با آن در ارتباط بوده است.

گزارش صحیح از عملکرد خود به دست آورید

برای بررسی عملکرد مجموعه خود می‌توانید در هر زمان در خصوص تعداد تماس‌های فعال، تعداد اپراتورهای فعال، تعداد کاربران در صف انتظار و اطلاعاتی از تعداد تماس‌های ازدست‌رفته، میانگین زمان انتظار کاربر و میانگین زمان مکالمه با اپراتورها گزارشی داشته باشیم. برای نظارت دقیق‌تر می‌توانید چنین فرایندی را برای هر اپراتور پیاده‌سازی کنید و حتی در زمان مکالمه اپراتور با کاربر، نحوه مکالمات وی را شنود کنید.
با اتصال نرم افزار ویپ با CRM می‌توانید فرآیند مشتری‌مداری را هوشمندانه مدیریت کرد.
با نرم افزار ویپ می‌توانید سناریوهای مختلفی برای پاسخگویی به تماس‌ها تعریف کنید.

ارتباط شعب با یکدیگر

اگر سازمان شما دارای شعب مختلفی در اقصی‌نقاط شهر یا کشور است، شما می‌توانید همه آن‌ها را به صورت یکپارچه با یکدیگر متصل کنید. با این اوصاف شما همه شعب خود را هماهنگ با هم مدیریت خواهید کرد. به عنوان مثال اگر بخواهیم از نحوه عملکرد شعب خود اطلاعاتی به دست آورید، با استفاده از سرویس گزارش‌گیری، شنود و ضبط مکالمات قادر خواهید بود به راحتی کارکرد آن‌ها را بررسی کنید.

مزایای الوویپ برای پشتیبانی و خدمات مشتریان

کاهش زمان انتظار

الوویپ شما را قادر می‌سازد تا صف خود را به صورت هوشمندانه‌ای مدیریت کنید و باعث کاهش زمان انتظار مشتریان شوید.

امنیت

سرویس‌ها و امکانات الوویپ باعث می‌شود تماس‌های ازدست‌رفته و ناتمام را دوباره بازیابی شوند.

سرویس شنود و ضبط تماس

با کمک سرویس گزارش، شنود و ضبط تماس می‌توانید عملکرد سازمان خود را بررسی کنید.

سوالات متداول

بله امکان‌پذیر است. تنها در صورت دورکاری یا برای برقراری ارتباط بین شعب از طریق اینترنت، شما نیاز به استفاده از اینترنت خواهید داشت.
نرم افزار ویپ به دلیل اینکه بر بستر شبکه طراحی شده است نیاز شما به سیم‌کشی مجدد برای ارتباط بین تلفن‌ها را برطرف می‌کند. همچنین هزینه‌های شما برای توسعه سازمان‌تان را به شکل چشم‌گیری کاهش می‌دهد.
خیر. عملا هیچ محدودیت عملی در استفاده از سامانه الوویپ ندارید. شما می‌توانید هر تعدادی که می‌خواهید به تعداد مورد نیاز تماس برقرار کنید. همچنین با رشد کسب و کار شما، به راحتی می‌توانید بدون هزینه مازاد مرکز تماس خود را توسعه و گسترش دهید.
خیر. در سامانه مدیریت مرکز تماس ویپ هیچ محدودیتی برای اتصال خطوط یا تعریف داخلی‌ها وجود ندارد.

امکانات الوویپ

ماژول تبلیغات انبوه تلفنی امکان اطلاع‌رسانی به مشتریان در سطحی گشترده را برای شما فراهم می‌کند.

اطلاع رسانی انبوه تلفنی

این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر می‌سازد. به کمک این سرویس می‌توانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.

ماژول باشگاه مشتریان الوویپ به شما در فرآیند توسعه و بهبود مشتری مداری کمک شایان توجهی می‌کند.

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم می‌کند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آن‌ها ارائه دهید. 

قابلیت ضبط مکالمات، شنود و نجوا امکان مدیریت و نظارت بر پرسنل را برای شما فراهم می‌کند.

راهکار مرکز تماس

با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صف‌های تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.

سیستم تلفنی الوویپ یک انتخاب مناسب برای مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی در شرکت‌ها و سازمان‌هاست.

سیستم تلفنی اداری

این محصول مدیریت داخلی‌ها، گروه‌های تماس سیپ ترانک‌ها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکان‌پذیر می‌سازد.

مشاوره با کارشناسان الوویپ

جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مجله الوویپ

زمان-انتظار-تماس
سیستم تلفنی ویپ

زمان انتظار تماس (Call Waiting) چیست؟

زمان انتظار تماس یا Call Waiting، که اغلب به آن «زمان انتظار» یا «زمان نگه‌داری» نیز گفته می‌شود،

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید