الوویپ > مرکز تماس (call center)
مرکز تماس (call center) ویژه کسبوکارها
طبیعتا مرکز تماس هر سازمان با چالشهای مختلفی در حوزه مدیریتی مواجه است. بحث مدیریت زمان انتظار، شیوه پاسخگویی به نیاز مشتریان، کنترل و نظارت بر عملکرد از جمله مهمترین این چالشهاست.


صف تماس خود را مدیریت کنید
پاسخگوی در زمانهای خاص


تماسهای قطع شده را احیا کنید
گزارش صحیح از عملکرد خود به دست آورید


ارتباط شعب با یکدیگر
مزایای الوویپ برای پشتیبانی و خدمات مشتریان
کاهش زمان انتظار
الوویپ شما را قادر میسازد تا صف خود را به صورت هوشمندانهای مدیریت کنید و باعث کاهش زمان انتظار مشتریان شوید.
امنیت
سرویسها و امکانات الوویپ باعث میشود تماسهای ازدسترفته و ناتمام را دوباره بازیابی شوند.
سرویس شنود و ضبط تماس
با کمک سرویس گزارش، شنود و ضبط تماس میتوانید عملکرد سازمان خود را بررسی کنید.
پرسشهای متداول
امکانات الوویپ
اطلاع رسانی انبوه تلفنی
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
راهکار مرکز تماس
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
سیستم تلفنی اداری
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس سیپ ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
دریافت دمو رایگان

سؤالات متداول درباره خرید و راهاندازی سیپ ترانک در ایران
با گسترش استفاده از فناوری VoIP در کسبوکارها، بسیاری از شرکتها بهدنبال راهکارهایی مقرونبهصرفه و

استفاده از گیمیفیکیشن در بهبود عملکرد کارشناسان کالسنتر
در محیطهای حرفهای امروز، مخصوصاً در مراکز تماس، عملکرد کارشناسان یکی از مهمترین عوامل موفقیت

API در سیستمهای VoIP چیست و چه کاربردی دارد؟
در دنیای ارتباطات مدرن، سیستمهای VoIP به عنوان جایگزین هوشمند و مقرونبهصرفه برای تلفنهای سنتی،