الوویپ > کلینیک، مراکز درمانی و سلامتی
ویپ (VoIP) در مراکز درمانی و سلامتی


چرا مراکز درمانی و سلامت به یک سیستم تلفنی هوشمند نیاز دارند؟
- نیاز به مدیریت تماسها به دلیل تعداد زیاد تماسها
- پاسخگویی به موقع و سریع به بیماران و مراجعهکنندگان
- ارائه ویزیت و مشاوره تلفنی و محاسبه و دریافت هزینه آن
- ارتباط یکپارچه بین واحدهای مختلف بیمارستانها و کلینیکها
- پاسخگویی در زمانهای اورژانسی به بیماران
مدیریت تعداد بالای تماسها


جلوگیری از اتلاف وقت بیماران
امکان محاسبه هزینه ویزیت و مشاوره تلفنی و پرداخت آن


ارتباط یکپارچه بین واحدهای مختلف
پاسخگویی در زمانهای اورژانسی به بیماران

پرسشهای متداول
امکانات الوویپ
اطلاع رسانی انبوه تلفنی
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
راهکار مرکز تماس
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
سیستم تلفنی اداری
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس سیپ ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
دریافت دمو رایگان

بررسی Total Cost of Ownership یا TCOدر سیستمهای ویپ
اصطلاح TCO در ویپ یا هزینه مالکیت کل در سیستمهای VoIP، معیاری کلیدی برای سنجش

چگونه پیامک در سیستمهای VoIP کار میکند؟
سرویس پیامک VoIP یکی از قابلیتهای کمتر شناختهشده اما بسیار کاربردی در سیستمهای ارتباطی اینترنتمحور

بهترین راهکارهای VoIP برای استارتاپها
بکارگیری VoIP برای استارتاپها یکی از مقرونبهصرفهترین و در عین حال پیشرفتهترین راهکارهایی است که